Selam
_
Gözlerini karanlık bir odada açmıştı. Neredeyse on dakikadır nerde olduğunu, neden burda olduğunu düşünüyordu.
Güç bela ayağa kalkıp kapıya ilerlemişti fakat kilitliydi.
"Kimse var mı?" Kısık çıkan sesini kimse duymamıştır diye düşünerek kapıyı yumruklamıştı. "Açın kapıyı!" Kimseden ses yoktu.
En sonunda kapıya tekmeler savurup açılmasını sağladığında iri yarı bir adam içeriye girmişti. Felixin iki katımdı.
"Sessiz ol. Evimde ses istemiyorum."
Net sesiyle konuştuğunda Felix ona aşağıdan bakıyordu.
"Neden buradayım?"
"Anlatacağım, önce aşağıya inelim."
"İstemiyorum bırakın gideyim ne işim var bu evde!"
Felix kapıya ilerlediğinde ardından Hyunjin ilerlemiş ve kapıyı kapatmıştı çıkmasını engellemek adına.
"Sesini yükseltme."
"Ne işim var dedim sana! Aç kapıyı gideceğim!"
Bağırdığı sırada kapıya vurmasıyla da yüzüne tokat inmesi bir olmuştu.
"Sana bağırma demiştim!"
Gür sesi odayı inletirken Felix sağa düşen başını kaldırıp ona dolu gözlerle bakmıştı. Hyunjin bakışlarını yumuşatıp elini onun yüzüne koymak adına çıkardığında Felix gerilemişti.
Korktuğunu anladığında derin bir nefes vererek odadan çıkmış kapıyı çarpmıştı. Felix sessizce gözyaşı dökerken yere çöküp dizlerini kendine çekmişti.
♡
Neredeyse bir saattir aynı pozisyondaydı. Odaya çalışanlardan birisi girmiş ve ona seslenmişti.
"Efendim, bay Hwang sizi aşağıda salonda bekliyor. Gelmenizi istedi."
Kafasını iki yana sallayan Felix, Yuri'nin ısrarlarını duymazdan gelmek için kafasını dizine gömmüştü. Kapı kapanma sesi duyduğunda derin ve titrek bir nefes vermişti.
Yanında bir gölge hissettiğinde kafasını kaldırıp bakmıştı. Yine oydu. Adını bile bilmediği adam.
"Kalk hadi."
Felix burnunu çekip kafasını iki yana sallamıştı. Hyunjin burnundan nefes verip onu kucağına alarak odadan çıkmıştı.
"Bırak beni."
"Sessiz ol."
Felix pes edip kafasını onun omzuna yasladığında Hyunjin'in koltuğa oturduğunu farketmişti.
"Şimdi sözümü kesmeden beni dinleyeceksin."
Kafasını sallamıştı Felix.
"Benim evimde yaşayacağın için burada benim kurallarım geçerli olacak. İkiletilmeyi sevmem, ne dersem onu yapacaksın. Dediklerime göre hareket edeceksin. Telefon, televizyon yasak. Kahvaltıyı ve akşam yemeğini birlikte yapacağız. Dışarı çıkmak yasak. Odama izinsiz girmek yasak. Aksi takdirde ceza alırsın. En önemlisi, bana sesini yükseltip sakın sinirlendirme. Sana kızmak istemiyorum. Yuri seninle ilgilenecektir."
Felixin sormak istediği şeyler vardı. Nasıl olsa bu evde yaşamayacaktı evine dönecekti.
"Kurallarına uymak zorunda değilim. Ben seninle kalmayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Boy •Hyunlix°
Fanfiction"Bu turu kazanırsam bütün mal varlığın benim olur." "Bu turu kazanırsam oğlun Lee Felix benim olur." -Tatlı bir bebek gibi olan Felix ve sevgilisi Hyunjin.