Chan sorduğunda Hyunjin Minho'nun Felixe yakın davranmasına sinirlenip kilitlendiği için duymamıştı. Felix ona dönüp adını fısıldadığında kendine gelip cevaplamıştı.
"Felixin erkek arkadaşıyım."
Felix dahil herkes ona şaşkınlıkla bakarken elini Felixin beline atıp kendine çekmişti.
"Hm sevgilim?"
Cebinde kumanda vardı. Sırıtmış ve cebinden düğmeleri belli olan kumdadaki o düğmeye basarak seviyeyi artırmıştı. Felixin rahatsızca kıpırdanmasını sağlamıştı.
♡
Zaman akıp giderken Felix Hyunjin'e alışmaya çalışıyordu. Artık her kurala uyuyordu. Yemeğini aksatmıyor, zamanında iniyor, Hyunjin onu çağırdığında bekletmeden gidiyor, izin verdiği sürece televizyon izleyebiliyor, bazenleri arkadaşlarıyla görüntülü konuşuyordu.
Akşama kadar Hyunjin'i sabırla bekliyor ve onu kızdırmamak için elinden geleni yapıyordu. Artık kabullenmişti, Hyunjin ona iyi bakıyor, besliyor ve ilgi veriyordu. Bundan iyisi olamazdı. Şanslıydı ama farkında değildi.
Saat 8'e gelirken kapı anahtarla açılmış ve içeriye siyahlar içinde Hyunjin girmişti. Yemek saati geçmişti. Evde yalnız kalan Felix gizlice televizyon izliyordu Hyunjin'in geldiğinden habersizce. İzlediği şey ise +18 bir filmdi. Kız oğlanı öpüyor ve üstünü çıkarıyordu. Felix pür dikkat diziyi izlerken Hyunjin paltosunu çıkarıp asmıştı.
Sessiz adımlarla gidip birşey demeden koltuğa oturmuştu. Felix onu görünce irkilip hemen filmi kapatmaya çalışmıştı kumandayı alarak.
Hyunjin kaşlarını kaldırıp izlemişti Felix'i. Kendini açıklamaya çalışırken tatlı duruyordu.
"Hyunjin ben şey- Yani çok sıkılınca... Film izlemek istedim yani sıkılıyordum ondan."
Hyunjin kucağını patpatlayıp sessiz kalmıştı. Felix ürkek adımlarla yanına ilerleyip oturmuştu. Hyunjin elini onun beline atarak rahat bir pozisyon almasını sağlamıştı. Bir süredir kucağına çağırmıyordu sanırım iyi bir anına denk gelmişti.
"Ben yokken neler yaptın?"
"Yemeğimi yedim, kitap okudum ve odamı temizledim. Sen?"
"Odanı çalışanlar temizliyor zaten kendini yormaya gerek yok Felix, şirketteydim yine."
"Anladım hyung çok sıkılıyorum o yüzden."
"Başka birşey yapmadın mı?"
Cevabını bildiği soruları sormayı seviyordu. Yüzündeki sırıtışla Felix'i ilerken Felix çaktırmamaya çalışarak konuşmuştu. "Zaman geçmek bilmiyordu evdeki nuna da gitmişti hyung, ben de biraz televizyon izlemek istedim."
'Biraz' derken minicik eliyle (🤏) bu hareketi yapmıştı. Bu onu tatlı yapmıştı. Hyunjin onu biraz daha sıkıştırmak istiyordu.
"Filmin adı ve konusu neydi belki bir ara bende izlerim?"
"Öylesine açmıştım bakamadım adına." diyerek geçiştirmeye çalışmıştı.
"Yani öpüşme falan yoktu değil mi?" Felix kızarırken Hyunjin onun bu halinden zevk alıyordu.
"Şey ya- yani bilmiyordum öyle şeyler yapacaklarını. Ya ben nereden bileyim çocuğun kızı öpeceğini hyung!" isyan eder gibi konuşmasından ziyade oturduğu kucakta zıplamıştı. Hyunjin elini onun beline sararak sabit durmasını sağlamıştı.
Uzanıp dudağına ufak bir öpücük kondurmuştu. "Öpülmeyi seviyor musun Felix?"
Felix donuk ifadeyle yüzüne bakmıştı büyük olanın. Bu soru neyin nesiydi? Hoşuna gidiyordu kalbi pır pır ediyordu evet...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little Boy •Hyunlix°
أدب الهواة"Bu turu kazanırsam bütün mal varlığın benim olur." "Bu turu kazanırsam oğlun Lee Felix benim olur." -Tatlı bir bebek gibi olan Felix ve sevgilisi Hyunjin.