1-

116 24 90
                                    

Merhabalar!

Bölümlerde bazı değişiklikler yaptım bir tek bu bölüm hariç diğerlerinde çok mantık hatası vardı.

__

Üzerindeki siyah takım elbisesi, simsiyah şekil verilmiş saçları, keskin yüz hatlarıyla karanlık koridorda yürürken ortamda sadece siyah ayakkabısının sesi vardı.

Arkasında iki adamıyla birlikte kocaman olan kumarhanenin misafirler için olan alanına girmişti.

Keskin bakışlarıyla etrafı incelemiş, onu görüp ayağa kalkarak selam verenlere eliyle oturun işareti yapmıştı.

Gözüne sarı gömleği ve elindeki viskisiyle arkasına yaslanıp yanındaki genç bir kadınla sohbet eden Dae-jung çarpmıştı.

Uzun zamandır uğramadığı kumarhanesindeki kişilerin sayı epey fazlalaşmıştı. Loş ortamda kimisi kumar oynuyor, kimisi içkisini yudumlayıp etrafı izliyor, kimisi kendisine bir kadın ayarlayıp onunla ilgileniyordu.

Tabi Hwang Hyunjin geldiği için herkes davranışlarına dikkat ediyordu.

Yavaş adımlarla o masaya ilerlerken uzun süredir bir tur atmadığını farketti. Yeni av olarak Dae-jung'u seçmişti. Kumarda onu kimse yenemezdi. Eğer ki ondan daha iyisi varsa bile Hwang'a olan saygısından kaybetmeyi seçiyorlardı.

Masaya ulaştığında orta yaşlı Dae-jung ona karşı sırıtmış ve "Hoşgeldin Hwang." demişti.

"Hoşbuldum Lee."

"Bir mevzu mu vardı? Masama hiç gelmezdin?"

"Kendi alanımda, istediğim yeri seçerim ve otururum."

"Ah şu merak."

"Fazla merak iyi değildir Dae-jung."

"Bir şeyler içmek ister miydiniz?"

"En ağırından."

Kafasını sallayarak içkisini hazırlamak adına barmenin yanına gitmişti işçi.

Hwang Hyunjin. İllegal işlerle uğraşan, sadist, narsist mafya. Yer altındaki tüm kesler onu tanıyor ve saygı duyuyor. Çoğu kişiyi ölümden döndürmüş, çoğu kişininse ölümü olmuştu. Hak edene, hakettiğini verirdi. Adaletliydi. Herkesi tanır, kimseden çekinmezdi.

"Buralarda pek yenisin Lee. Nelere sahip olduğunu göster bana."

"Nelere sahip olduğumu tahmin bile edemezsin."

İçkili adam ne dediğini bile bilmezken baygın bakışlarla karşısındaki mafyaya meydan okuyordu.

"Zamanım benim için önemli. Sadece tek tur."

Kafasını sallayan adam ortaya neyi koyacağını düşünüyordu. Parası neredeyse hiç yoktu. Tek bir oğlu, küçük bir evi vardı. Bu yeterli miydi?

Rulet oynama kararı almışlardı. Hyunjin'in adamlarından birisi oyuna iki kişiyi daha eklemişti. Hwang, heyecanı artırmayı severdi.

İlk olarak siyah gömlekli adam başlamak istemişti. Sırayla sonra mavi gömlekli, sonra Dae-jung. En sona Hyunjin.

Siyah gömlekli ortaya büyük bir miktar para yatırırken mavi gömlekli olan lamborghinin anahtarını bırakmıştı. Dae-jung ise sürpriz olacağını sırıtarak söylemişti. Kırışmaya yüz tutmuş yüz hatları, bir hiyle yapacağını açıkça belli ediyordu.

Oyun başladığında siyah gömlekli adam topu atmıştı. Top kırmızı renge düşmediği için ilk seferden kaybederek masadaki parasını almadan kalkıp gitmişti.

My Little Boy •Hyunlix°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin