2

74 9 1
                                    

Jk.

Usmál jsem se a snažil se chovat normálně jenže.. shiaaa když vedle vás sedí člověk se kterým jste se líbal a mohlo to dojít až tam kam jste chtěl ale zároveň nechtěl je těžké být v klidu.. ,,Zlato? Platí ten zítřek? Já vím že jsi říkal že učíš ale mohl by jsi to nechat třeba Hoseokovi nebo komu koliv jinému.. lásko prosím.. chci být aspoň na chvilku s tebou Hmm?" Řekl Jimin a Tae si povzdechl. ,,Hmm dobrá ale jen na zítřek víc volna si vzít nemůžu." Láskyplně se na něj usmál. ,,emm nechci rušit vaší romantickou vášeň ale už půjdu.." omluvně jsem se zasmál. Vzal jsem si rychle bundu a boty. Shit já nesmím teď řídit.. doprdele ale to je jedno. Nastartoval jsem auto s normálně dojel domů jsem rád že mě nechytli policajti jinak nevím jak bych se vymluvil.

Thv: už jsi doma??

Jk.97: Hmm teď jsem dorazil:)

Thv: proč jsi jel když máš v sobě alkohol?

Jk.97: proč tě to zajímá?? 🤨

Thv: protože jsi třeba mohl někde nabourat.

Jk.97: jsem dost starý na to abych se rozhodoval sám Tae.

Thv: ale ne tak když máš v sobě alkohol  Jungkooku. Já tě na svědomí mít nechci!

Jk.97: a já nechci aby jsi se tak staral :)
Zítra nepřijdu na hodinu musím něco zařídit.

Thv: co je tak důležitého než hodina semnou? 🤨

Jk.97: třeba práce.. musím zítra celý den být v práci.. 😪

Thv: a co škola?

Jk.97: přerušil jsem studium.

Thv: proč?

Jk.97: protože nemám čas chodit do školy!

Thv: na co tedy chodíš do práce když podle Jimina jsi dost prachatej. 🤨

Jk.97: to ale neznamená že se budu válet doma! Ty prachy jsou fotra.

Thv: proč jsi tak nepříjemný.. Kookie.

Jk.97: 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️ asi jsem jen unavený.

Thv: proč jsi nezůstal!? Mohl jsi zůstat přes noc.

Jk.97:  zdálo se mi že překážím. A navíc slyšet Jimina jak řve tvé jméno.

Thv: nic by se nestalo.

Jk.97: to říkáš ty ale viděl jsem jak se na tebe Jimin díval. Pokud to zítra nějak stihnu tak zítra na tu hodinu přijdu.

Thv: přijdeš o pět minut díl nepřej si mě. :)))

Jk.97: fajne.. už půjdu spát takže asi dobrou.

Thv: dobrou.

____

Thv: kde seš? Mám deset minut zpoždění!

Jk.97: zachvili tam budu.

.

.

.

,,omluvám se." Štepl jsem a sedl si. Asi už nemá cenu nic začít. ,, Jungkooku začni dodělávám to co minule. Dnes tu zůstaneš do doby než to nedoděláš!" Zařval a všechny oči zůstali na mě. ,,dobře." Povzdechl jsem si a zavázal si zástěru.

Když všichni odešli Tae přišel za mnou a koukal mi na ruce. ,,přestaň se mi dívat na ruce.. nemůžu se soustředit."

,,víš že to děláš špatně? Dnes jsi úplně mimo Jungkooku" povzdechl si a namočil si ruce sedl si za mě a jemně se dotkl těch mých. ,,musíš na to jít pomalu a jemně.." zašeptal mi do ucha. Proč mám pocit že vůbec nemluvil o keramice. Hlavou jsem se na něj otočil a zadíval se do jeho očích.

,,vím jak na to jen se to pořád rozbíjí." Pípl jsem stále hlavou natočenou ne něj. Pomalu jsem se k němu naklonil až jsem se dotkl jeho rtů na nic jsem nečekal a opět si je přivlastnil. Jednu ruku jsem mu zapletl do vlasů a druhou položil na jeho tvář. Překvapilo mě když hned spolupracoval.

Celým tělem jsem se na něj nějak natočil a sedl si na něj obkročmo stejně jako včera v noci. Mírně jsem pohyboval boky. ,,počkej.." řekl a tím mě donutil se od něj odtáhnout. ,,mám Jimina." Odvětil a já z něj slezl. ,,promiň.." omluvil jsem se a sundal si zástěru. Tae mě dostrkal až k šatnam. Donutil mě abych si sedl a on si sedl na mě. ,,Kookie.." zašeptal do ucha a jsou rukou zajel pod mé tričko.

___________

ceramics teacher / Vkook - texting Kde žijí příběhy. Začni objevovat