Druhý den:
Pov Hobi.
,,Jungkookie! Vstávej! Musíš na keramiku.. neboj dnes tam bude Yoongi." Odvětil jsem... Hmm tedy doufám. ,,už lezu.." usmál jsem se.
,, dobré ráno." Řekl Tae.. shit! ,,Hobi děláš si prdel!?" Koukl se na mě naštvaný Kookie. ,,promiň! Já nevěděl že tu bude on a né Yoongi.." vysvětlil jsem. Podíval jsem se zpět na Taeho který Kookieho skenoval pohledem. ,,dnes dodělate ty myšky, Jungkooku můžeš semnou prosím do šatny?" Jungkook mu ukázal prostředníček. ,, kookie přestaň a běž!" Odsekl jsem. Jak si povzdechl a odešel. Po chvíli přišel i Yoongi který si sedl vedle mě a radil mi.. vážně si myslí že nevím o co mu jde?
Pov jk.
,,co ještě chceš!?" Zařval jsem. ,,chci aby jsi mě poslouchali prosím.." já se uchechtl. ,,abych poslouchal tvé lži? Táhnu k čertů!" Strčil jsem do něj. ,,chci tě! Tohle lež není!" Vysmál jsem se. ,,tohle jsou jen slova Tae! Já nechci slova já chci činy!" A odešel jsem. ,,co chtěl?" Hned se Hoseok zeptal. ,,co asi!?" Začal jsem si balit věci. ,,kam jdeš?" Zašeptal Hobi. ,,musím vypadnout!" Zavrčel jsem podrážděně.
Pov Hobi.
,,tak pojď dál.." usmál se. ,,proč jsme nemohli zůstat ve škole umění?" Yoongi mi podal skleničku s vodou. ,,tady se mi dělá líp." Vysvětlil. ,,aha, volá mi Jimin tak chvíli výdrž." Odvětil jsem a odešel do jiné místnosti. Po hovorů jsem se vrátil zpět k Yoongimu.
,,copak potřeboval?" Usmál jsem se.. Yoongi jsi tak předvídaví.. ,, chtěl se zeptat jestli mu s Kookiem nepůjdem za svědky." Řekl jsem mu informaci kterou mi sám Jimin před několika minutami řekl. ,,aha, a ty jsi s Jiminem nějak blízký?" Ta naděje v jeho hlase? ,,tak když je to nejlepší kamarád mého bratra tak asi ano." Usmál jsem se pobaveně. ,,máš krásný úsměv.." chytl mě za tvář. ,,to tvůj je.. víš vidět tě se smát je něco jedinečného a nádherného.." bože teď se musím červenat snad i na prdeli. ,,ty jsi můj důvod proč se usmívat.. MŮJ KRÁSNÝ, SLADKÝ VITAMÍN.." a právě tato věta mě dostala do světa jednorožců. ,,co jo?" Usmál jsem se. Tohle je trapas.. Hoseoku vzpamatuj se!!! ,,jsi roztomilý.." odvětil a rozcuchal mi vlasy shiaaa. ,,emm půjdem na ten hrneček?" Uchechtl jsem se. A on jen jemně přikývl.
Pov Jk.
Kde je ten imbecil?! Řekl že tam bude jen dvě hodiny a už tam je přes 4 hodiny!
,, Kookie!? Spíš?" Zašeptal.. debil.. ,,NEEEE!" on si sedl vedle mě. ,,promiň že jsem přišel díl.." já se na něj otočil. ,,tahá tě za nos Hobi!" Nechápu že to nevidí! ,,já vím.. vím že je všichno divadlo a jen mě využívá.. ale aspoň jsem s někým koho mám rád Kookie.." upřímně se usmál. ,, zbytečně se trápíš Hobi.. až ho přestaneš bavit pošle tě do prdele a ty budeš zbytečně trpět.." odvětil jsem. ,,proto ho přiměju se do mě zamilovat.. já bojuju za něco co miluju..." Vážně teď narážel na mě a na mou situaci!? ,,já nebudu bojovat za něco co nenávidím!" Zařval jsem. ,,ty ho nenávidíš ale zároveň miluješ !!! Už si to konečně přiznej! Kurva Jungkooku přiznej si že ho miluješ uleví se ti!" Já si odfrkl. ,,co ty o tom můžeš vědět?! Nejsi psycholog"
On vstal. ,,sám jsi mi to kdysi řekl! Když mi Felix zlomil srdce byl jsi tu se mnou.. Kookie chci aby jsi věděl že teď jsem tu já pro tebe..." Usmál se a opustil můj pokoj.O TŘI DNY POZDĚJI!
Pov Hobi.
,,Yoongi už ten hrneček mám hotový tak proč se chceš pořád scházet?" Vím proč ale prostě mě zajímá na co se vymluví. ,,chci s tebou trávit čas, je to špatné?" Usmál se a nalil mi víno. ,,ne, jsem rád.." napil jsem se. ,,jsi nejkrásnější člověk kterého znám.." řekl úchvatně a já se zasmál. ,,a co Jimin.." znervózněl. ,,proč? Proč vytahuješ Jimina?" Uchechtl se. ,, protože kvůli němu děláš tohle divadlo." Zakašlal. ,,jak tě to napadlo!?" ,,asi jsi zapomněl že jsem bratr Kookieho.. vím všechno Yoongi.. a taky vím že táhle večeře je další divadlo jako za poslední pár dní" řekl jsem klidně. ,,když to víš.. proč?" Zeptal se nechápavě. ,,protože tě miluju! Myslel jsem že tě přinutím mě mít aspoň rád ale ty stále chceš Jimina! Využít mě byla zábava ale já už nemůžu Yoongi.. už to dál nesnesu!" Vstal jsem. ,,snad si najdeš jiný způsob jak se dostat blíž k Jiminovi.." a s těmito slovy jsem odešel po cestě jsem se stavil ve večerce a koupil jídlo a alkohol.
,,přestaň.. Hobi nechlastej!" Vzal mi whisky a Rum a po té to vylil do dřezu. ,,víš kolik to stálo!?" Zařval jsem. ,,noa!? Já tě v tom podporovat nebudu! Vlastně napadlo tě že to je chyba i tvoje!? Věděl jsi to! Věděl jsi že tě využívá ale co ty uděláš? Místo toho aby jsi ho poslal někam ještě s ním tu jeho hru hraješ!" Zařval nazpátek.
,,jen jsem chtěl aby se do mě zamiloval!" Odvětil jsem. ,,jenže člověka který, miluje někoho jiného nepřiměješ aby se zamiloval do tebe! Hoseoku on miluje Jimina tak se s tím smiř!!" A odešel. Já si odfrkl.. vlastně má pravdu.. kdybych s ním tu hru nehrál necítil bych se tak na nic..
____________
Ahoj!! Vítám vás
Zpátky u dalšího dílu 🤍
Budu ráda za váš názor.👉👈Btw mega sad s tím Liamem..💔
ČTEŠ
ceramics teacher / Vkook - texting
FanfictionPOSTAVÁM JE VÍC JAK 18 co když si Jungkook začne psát s učitelem který ho má na keramiku?