Pov Jimin.
,,Yoongi!" Zařval jsem když mě odmítal poslouchat. ,,co?" Odsekl. ,,pomož mi potřebuju tě prosím" udělal jsem psí oči. ,,ach jo, fajn s čím přesně?" Vítězně jsem se usmál. ,,řeknu ti můj plán a ty mi řekneš co si o tom myslíš dobře?" Yoongi souhlasně přikývl. ,,až tam všichni budeme tak v půlce si kleknu a požádám ho o ruku. " on se uchechtl. ,,co blbý?" Zeptal jsem se a Yoongi zavrtěl hlavou. ,,vůbec jen.. všichni jsme si mysleli že Tae požádá tebe a ne ty jeho." Napil se svého čaje.
DEN A:
,,Kookie tady jsi!" Zasmál jsem se. ,,jo i když nevím proč." Řekl nervózně. ,,dozvíš se." Zazubil jsem se a odešel.
Pov Jk:
,,Ty Hobi? Něco se chystá." Odsekl jsem. ,,neboj pokud ti Tae řekl že chce tebe a né Jimina, řekl ti že se s ním dnes rozejde tak tomu věř." Řekl povzbudivě.
Snad má pravdu.,,nazdar hoši." Usmál se a vzal hoseokovi skleničku. ,,ale ale 18 bylo?" Nadzvedl Yoongi obočím. ,,Ano pane 18 bylo" řekl v tranzu Hobi. ,,jasný.. no nic užijte si večer kluci." Rozloučil se. ,,počkejte!" Zastavil jsem ho. ,,ano?" Já se nadechl. ,,vy víte co se děje? Jimin mi přijde nervózní.." on se na Jimina podíval. ,,Hmm chce Taeho požádat o ruku.. zajímá mě jak to dopadne když Tae chce tebe."
Cože? ,,co?" Zeptal jsem se nechápavě. ,,jsem jeden z jeho nejlepších kamarádů, je jasný že mi něco řekl." Usmál se. ,,a proč jsi to Jiminovi neřekl? Když to víš ?" Tohle mě prostě zaráží. ,,mám Jimina rád možná víc než bych měl.. ale Tae je můj kamarád a pokud si vybere tebe stále to bude můj kamarád i když ublíží osobě kterou miluju." Odvětil.. co? on? On Jimina miluje!?Hudba přestala hrát a já věděl že je ten čas. Nějak jsem se dostal přes ten dav. ,,Tae vezmeš si mě?" Zeptal se Jimin s nadějí v hlase. Tae se na něj vyděšeně podíval. ,,no víš- já.. já.." začal koktat. ,,emm heh tohle jsem nečekal.. myslím že ano." Odvětil a Jimin mu navlékl prstýnek. Hoseok mě začal tahat ke dveřím. ,,on mu řekl ano." Opakoval jsem.
Pov Tae:
,,Yoongi! Kde je? Kookie?" Naléhal jsem. ,,už jeli.. Tae tímhle jsi mu dost ublížil.." já se chytl za vlasy. Proč jsem řekl ano? ,, Yoongi co mám dělat?" On si povzdechl. ,,já nevím, buď se s Jiminem rozejdi a buď s Jk nebo na Jk zapomeň a zůstaň s Jiminem, už je jen na tobě jak se rozhodneš." Já se na něj zlomeně podíval.
Sun.hobi: doufám že se cítíš
Dobře:)Thv: Hoseoku věř mi že já nechtěl..
Sun.hobi: chtěl, nechtěl ublížil jsi mu.. jestli ti můžu poradit.. nepiš mu, nevolej.. on za měsíc zapomene.. jen mu dej čas.
Thv: ale.. fajn.
Pov Hobi:
Vypl jsem mobil a šel za Kookiem. ,,Kookie nepij! Tímhle to nikam nedotáhneš!" Vzal jsem mu rum. ,, vrať mi to.." řekl zničeně. ,,Kookie alkohol nic neřeší budeš mít akorát tak kocovinu." Otevřel jsem rum a vylil ho do dřezu. ,,proč jsi to udělal!?" Zařval na mě. ,,aby se s tebe nestal alkoholik a troska!" Vysvětlil jsem. ,,notak Hobi." Protočil jsem očima. ,,žádný notak a táhni se vykoupat!" Zařval jsem. ,,ano mami" debil.
Cat.yoongi: ahoj:)
Sun.hobi: dobrý večer.
Cat.yoongi: prosím tykej mi:))
Když se známe i mimo keramiku.Sun.hobi: okej, potřebuješ něco ?
Cat.yoongi: vlastně ano, potřebuju aby jsis bral hodiny na víc. Jelikož jsi nový tak potřebuju aby jsi aspoň udělal hrneček.
Sun.hobi: tak dobře. Kdy mám přijít?
Cat.yoongi: zítra?
Sun.hobi: myslím že by to šlo. Tak ve dvě?
Cat.yoongi: okayy... Jinak jak je na tom Jk?
Sun.hobi: chtěl se ožrat:) takže asi nic moc. Neměl mu dávat Tae naděje..
Cat.yoongi: a Jk měl vědět na čem je.. ale zase máš pravdu.
*Zobrazeno*
______________________
Budu ráda za názor 🙇♀️
ČTEŠ
ceramics teacher / Vkook - texting
FanfictionPOSTAVÁM JE VÍC JAK 18 co když si Jungkook začne psát s učitelem který ho má na keramiku?