Jk.
,,nese se zmrzlina!!!!!" Zařval jsem před domem. ,,doprdele neřvi mi tady!" Odsekl Tae a Rozhlédl se. ,,kde je Jimin!?" Nadzvedl obočí. ,,má noční. Zapomněl si? Vzal si zmrzlinu a už po něm nebyla ani stopa." Informoval jsem ho.
Seděli jsme na gauči a jedli zrovna banánovou zmrzlinu. ,,počkej Hoseok je tvůj nevlastní bratr? Takže tvůj otec si udělal dítě s tvojí nevlastní matkou?" A vložil si další kousek do úst. ,,přesně tak. Ale spíš Hoseoka beru jako vlastního.. vždy si vše řekněme. A taky jsem zjistil že se mu líbí tvůj kámoš." Zasmál jsem se.
,,který z nich?" Uchechtl se. ,, Yoongi." Pípl jsem. ,, Yoongi!? Wow." Mírně jsem přikývl. ,,chce po mě abych sehnal jeho číslo.. ale vím jaký Yoongi dokáže být.. on se vůbec neumí krotit." A tak to šlo dál než přešla řeč o nás..
,,co si o mě myslíš?" Zeptal jsem se.
On se na mě překvapivě podíval. ,,fajn, začnu o negativních věcech! Za prvé myslím si že se občas chováš jako děcko. Někdy jsi arogantní.. ale zase jsi hezký tvoje postava taky není k zahození máš hezké oči.. úsměv jako Bunny.. vlastně si playboy." Odvětil.,,ehmm" odkašlal jsem si. ,, promiň trošku mě to zaskočilo." Přiznal jsem. ,,co si myslíš ty o mě?" Řekl z ničeho nic.
,,emm jsi dokonalý.. tvůj úsměv.. tvé oči.. tvůj zadek.. vlastně jsi taky playboy.. ale kurva sexy playboy." Tae se uchechtl.
.
.
.
,,máš tady zmrzlinu." Zasmál jsem se a palcem mu ji setřel. On se na mě překvapeně podíval. Zavrtěl jsem nad jeho roztomilostí hlavou a stále se věnoval své zmrzlině. ,,nejsem někde špinavý?" Zeptal se Tae a já se na něj podíval.
Ou shit měl to snad po celé držce. ,,máš to úplně všude. Běž si to umít." Usmál jsem se. ,,emm v kuchyňi zrcadlo nemám.. tak emm umij mi to." Já se na něj nevěřícně podíval. ,,jako vážně?" On kývl. Nahl jsem se k němu. Tae Tae to tě nikdo neučil si se mnou nehrát?
Jazykem jsem mu zmrzlinu setřel z brady.. pak na tváři.. a jako poslední rty. Nátiskl jsem se na něj.
.
.
.
,,ta zmrzlina je vážně dobrá." Řekl jsem hned jak jsem se odlepil. On se na mě chvíli koukal ale pak si mě přitáhl. Sedl si na mě a naléhavě mě líbal. Jak je možný že se od zmrzliny dostaneme až sem? Shiaa.
...
Ráno se probudím a hned se mi objeví scéna ze včerejšího večera. ,,kurva." Já jsem s ním šukal! Tohle je špatný hodně špatný. Rychle jsem si vzal spodní prádlo a kalhoty. Vyběhl jsem ven k autů. Musím pryč než se Jimin vrátí.. kurva až to zjistí tak mě zabije..
.
.
.
Thv: myslíš si že můžeš jen tak
Zmizet!?Jk.97: musel jsem! Kdyby tohle zjistil Jimin zabil by nás oba! Takhle mu můžeme lhát:)
Thv: lhát o čem? Že jsem omrdal
Nejlepšího kamaráda svého přítele!? Ouuu okej.Jk.97: o tomhle se nesmí dozvědět!
Thv: Jimin stejně něco čmuchá..
Jk.97: tak když se bude ptát prostě mu to vymluv jasný! Nechci aby tohle věděl!
Thv: líbilo se ti to.. tak nelži.
Jk.97: líbilo ale prostě.. shit!
Thv: nemužu lhát o tom že chci tebe a
Ne Jimina..Jk.97: cože?
Thv: vidíš dobře. Chci tebe. Jimina mám rád ale ty jsi prostě.. ahhh
Jk.97: heeeeee.
Thv: zítra to Jiminovi řeknu dobře? Řeknu mu že se s ním chci rozejít..
Jk.97: víš jak ho to zničí?
Thv: vím ale když mu budu lhát o tom že spolu nic nemáme vůbec zničení ještě víc:)
Jk.97: to máš asi pravdu...
Thv: musím jít.
Jk.97: dobře.
__________________
Hellou!!!
Jak se máte?🤍
Jsem tu s novou kapitolou❤️
petinkyyyyyy
ČTEŠ
ceramics teacher / Vkook - texting
Fanfictionco když si Jungkook začne psát s učitelem který ho má na keramiku?