Pov Yoongi:
,,hoba pojď jíst" jemné jsem sním zatřásl. ,,nemám hlad.". Odvětil. ,,notak vařil jsem to tři hodiny." Zašeptal jsem mu do ucha on si povzdechl ale sedl si podal jsem mu talíř s jídlem a popřál mu dobrou chuť.
Pov Tae:
,,chci tebe a ty to víš! Víš to moc dobře! U Jimina to trvalo dlouho než jsem se do něj zamiloval.. ale pak si přišel ty a mě stačil jenom jeden pohled a věděl jsem že tě chci! Jimin je možná kluk snů ale..já nechci kluka kterého chce každý druhý..chci tebe." Konečně jsem se nadechl. ,,řekl jsi ano Tae.. to něco znamená" odvětil Jk. ,,řekl jsem ano protože to je přesně to co ty lidi chtěli slyšet! Až se Jimin dá do pořádku vše mu řeknu teď slibuju na svůj život!" Kookie se zasmál a zavrtěl hlavou.
Pov Hobi:
,,bylo to dobré.. děkuju." Usmál jsem se na něj. ,,jsem rád že ti chutnalo.." miluju jeho hlas.. ,,ví Jimin že ho miluješ?" Zeptal jsem se. ,,vlastně ne.. a nemám mu to v plánu říct.." já se na něj tázavě podíval. ,,už k němu necítím to co předtím.. víš ten čas s tebou mi otevřel oči jsi jediný kdo mě dokáže rozesmát." Naklonil se ke mě ale já se odtáhl. ,,tohle ne Yoongi." Zavrtěl jsem hlavou.. jenže on mi chytl obě ruce a přivlastnil si mě rty. ,,prosím přestaň.." on zavrčel na náznak
Že ne.. tohle prostě je špatné.. ALE ON JE TAK.. seru na to.
Obmotal jsem své ruce okolo jeho krků a víc si to k sobě natiskl.(15+)
Opět se začli líbat a teď už ani jeden neměl potřebu to nějak zastavovat. Hoseok pomalu začal rozepínat jeho džíny. Po tom co se mu to povedlo zajel svojí rukou pod boxerky a sevřel jeho penis ve své dlaní. ,,achhs.. Hobaass" skousl si spodní ret. Opět spojili jejich rty a teď to byl tvrdý vášnivý polibek. Yoongimu se líbilo jak je mu Hobi poddaný. Když Hoseok přestal honit jeho penis oba kluci se svlékly plně do naha. Aniž by si ho Yoongi připravil přirazil do něj. ,,ehmm~" zavzdychal i když bolest cítil. Yoongi chvíli čekal než si zvykne na jeho délku. Když se mu dostalo kývnutí Yoongi do něj začal přiřážet. ,,víc.." pípl. ,,rychleji.. daddy rychleji prosím.." Yoongi se usmál. ,,líbí se mi když prosíš bby .." skousl jeho ušní lalůček a přidal na tempu. Po pár minutách kdy přirážel tvrdě a rychle se do Hoseoka udělál. Hobi zas mezi ně.
Můžete XXX.
Yoongi se unaveně lehl vedle něj a zběsile dýchal. ,,tohle bylo.." začal a podíval se na Hoseoka. ,, nejlepší věc v mém životě." Dopověděl co chtěl říct a znovu začal Hoseoka líbat.
Pov Tae:
,,budeš se vdávat Tae.. Jimin tě miluje a navíc tohle mu udělat nemůžu.." zašeptal jakoby se bál že ho sám Jimin uslyší. ,,takže si ho mám vzít jen kvůli povinnosti? A co moje srdce Hmm? To mám ignorovat ten fakt že miluju tebe!? Co si jako myslíš že udělám!? Lusknu jak dobby a zmizí moje city k tobě!? SÁM jsi říkal že člověk který někoho miluje nepřimněješ aby se zamiloval do někoho jiného." Zařval jsem. ,,to jsem říkal Hoseokovi ale ne tobě.. tak jak to víš?" Řekl zaraženě. ,,tohle bude na obalu tvé knihy ne??" Řekl jsem s nezájmem. ,,jo ale.. neříkej mi že ti to řekl Nick.." usmál jsem se. ,,vlastně řekl.. jak to říct Nick je můj dost dobrý kamarád.. takže nebylo těžké to z něj dostat." Pokročil jsem rameny. ,,to je vůl!" Zanadával. ,,chci poprvé udělat něco správně Kookie.. a věř mi že není správné si vzít Jimina! Kdy to už pochopíš!?" ,,tohle nám Jimin nikdy neodpustí.." odvětil. ,,asi ne ale musí chápat že chci být s tebou." Usmál jsem se a on mi úsměv oplatil.
O tři dny později:
,,pane Kime, Pan Park se probral" přiběhla za mnou sestra pomohla mi na vozík. ,,Jiminssi"zašeptal jsem a chytl ho za ruku. ,,Tae.. už jsem v pohodě.." za chraptěl. ,,proč říkáš že jsi když je očividně jasný že nejsi.." utřel jsem si slzu. ,,protože jsi tady.. jsi u mě.." usmál se. ,,byli tady kluci.. vrátili se do města, jungkook by tu měl být každou chvíli Jimin mírně kývl.
Po půl hodině Kookie přijel a i s Hobim. ,,jak je na tom?" Zeptal se automaticky Kookie. ,,ráno se probral.." odvětil jsem. ,,to je dobře." Odvětil Hobi. Kookie mi podal kafe. Můj hrdina. ,,děkuju.." usmál jsem se. ,,teď spí takže skočím do bufetů.. chcete tam něco?" Zeptal se Hobi. ,,vem cokoliv.. pak ti to vrátím." Hobi nad tím mávl rukou a už zmizel.
,,Tae co se děje? Přisedl si ke mě. ,,nic jen jsem unavený toť vše." Na jeho výrazů šlo vidět že mi nevěří. ,, kookie opravdu." Ujistil jsem ho tím že jsem ho chytl za ruku.
,, kookie?" Za chraptěl Jimin a já svou ruku rychle stáhl. ,,jsem tady.." vstal a přišel k němu. ,,mrzí mě to Jimine.." Jimin zavrtěl hlavou
,,neomlouvej se nemůžeš za to.." ujistil ho. ,, můžu.. nebýt mě nestalo by se to" pomalu jsem vstal a Kookieho objal. ,,kookie klid.." zašeptal jsem mu do ucha.
,,dychej správně.. pořádně se nadechni." Hladil jsem ho po zádech. ,,kde je Hobi?" Zeptal se Jimin. ,,šel něco koupit do bufetů.." odpověděl jsem.,,ozval se ti Yoongi?" Zeptal se Kookie. ,,jo od té doby co jsem s ním spal tak pořád.." usmál se. ,,a?" Zajímal jsem se. ,,nevím jestli byl dobrý nápad se. S ním vyspat.. stále nevím čí jeho city jsou skutečné " povzdechl si. ,,pokud ho budeš ignorovat tak to nezjistíš Hobi"souhlasně jsem přikývl. ,, Kookie má pravdu.. a navíc znám Yoongiho a vím že jeho city jsou skutečné.. takže vem telefon a napiš mu!" Povzbudil jsem ho.. Hobi vstal a odešel do druhé místnosti.
,,zítra mě pustí takže by jsme někam mohli zajít..." Kookie se začal smát. ,,zajít? Jako vážně? Fajn.. mám lepší nápad. Zítra si pro tebe přijedu a celý den se budeme jen válet pak něco uvařím a pustíme si film.." skousl jsem si spodní ret. ,,Hmm to zní fajn.." naklonil jsem se k němu. ,,tady ne.." zastavil mě. ,,jo máš pravdu." Odkašlal jsem si. ,,ale vím kde ano." Mrkl na mě a vezl mě na veřejní záchody. ,,vážně? A jakože tady mužem jo? Však kdokoliv může přijít!" Zasmál jsem se. ,,tyhle záchody jsou mimo provoz takže se opravdu bát nemusíš.." klekl si na kolena aby byl výškově podobný. Na nic nečekal a políbil mě. Zapletl jsem své ruce do jeho vlasů a mírně za ně zatáhl. Pak se rozrazili dveře a mi se od sebe rychle odtáhli. ,,pane tak tady jste.. pan doktor nakonec kývl na to aby jste domů jel už dnes. Ale pan Park tu ještě nějaký čas bude.. " ona odešla a mi se na sebe s Kookiem podívali a začali se smát. ,,takže budeš mě mít doma už dnes.. i když tady ta péče byla dokonalá.." jedním koutkem oka jsem se na něj podíval. ,,pane Kime tím chcete říct že nejsem dost dobrý na to abych se o vás postaral?" Přikývl jsem. ,, víte pane Jeone.. vy jste víc než dokonalý.." a ukázal jsem mu srdce z prstů.
____________
💜💜💜
Jak se máte guyzzz??
Je to dlouho co jsem tu nebyla..
☠️🎀
ČTEŠ
ceramics teacher / Vkook - texting
FanfictionPOSTAVÁM JE VÍC JAK 18 co když si Jungkook začne psát s učitelem který ho má na keramiku?