Pov Hobi.
Po chvíli se opět vrátil a sedl si vedle mě. ,,ozval se ti Tae?" Zeptal jsem se z ničeho nic. ,,Hmm.. snažil se ale vždy jsem ho poslal do prdele.. a tak mě napadlo nechtěl bys někam odjet? Aspoň na pár dní?" Odjet? Hmm to z ní fajn. ,, můžeme." Usmál jsem se. Kookie mě objal a já mu s radostí objetí oplatil.
Druhý den.
Rano se vzbudím a shiaaa ta bolest? Však jsem toho včera moc nevychlastal. Pomalu dojdu dolů kde slyším Kookieho zpívat. ,, dobré ráno." Usmál se. ,, dobré" odvětil jsem a sedl si na linků. ,,kdy chceš odjet?" On se na mě překvapeně podíval. ,,ty si to pamatuješ?" Mírně jsem kývl. ,,kdy chceš ty?" Opět se na mě podíval a tentokrát mi podal i kávu. ,,děkuju, klidně dnes? Stejně nás tu nic nedrží." Pokročil jsem rameny. ,,to jako fakt?? Dnes? Okay." Upřímně se na mě usmál.
Po snídani jsme se šli zabalit a vydali se na dlouhou cestu.
,, vypnout mobily a jdeme konečně pořádně žít" přikázal Jak a já tak učinil. Pak jsem se pořádně nadechl.. nový život začíná.
Pov Tae.
,,Jimine klid.. tak ti neodepisuje nebylo by to poprvé!" Pokročil jsem rameny. ,,jasně takže Hoseok s Jungkookem si jentak řekli 'tak a teď ho budeme ignorovat!' a navíc volal jsem jim! A vždy se ozvalo. ' je nám líto číslo je momentálně nedostupné zkuste to později ' co když se jim něco stalo! Tae musíme k nim ject!" Začal panikařit. ,,Jiminssi přeháníš.." protočil jsem očima. ,,jedu tam s tebou nebo bez tebe je mi to jedno." Povzdechl jsem si. ,,fajn, tak jedem." On se zasmál.
,,Auto tu nemají.." pípl jsem. Jimin vystoupil s auta. ,, Kookie! Hobi!" Zařval ale nic. ,,dobrý den?" Řekl nový příchozí. ,,dobrý den, hledáme Jeona Jungkooka a Junga Hoseoka, nevíte kde můžou být?" Usmál se. ,,ochh ano hned brzo odjeli měli plné tašky a vypadalo to že někam jedou na dlouhou dobu." Řekl mile a odešel. Vole kam jeli? ,,proč někam jeli a nic ti neřekli?" Zeptal jsem se a Jimin pokrčil rameny.
Pov Jk.
,,Hobi přestaň musím se soustředit na psaní.." pípl jsem. ,,jeli jsme sem aby jsme zapomněli na okolní svět a ne aby jsi pracoval." Povzdechl si. ,,já vím ale musím psát už mám termín za rohem a já nemám ani tečku! Kdybych aspoň věděl o čem psát!" Zajel jsem si rukama do vlasů. ,,tak piš o sobě.. o tom jak se spisovatel knih zamiloval do učitele keramiky.. v tenhle knize aspoň nebudeš lhát.." pokročil jsem rameny TVL.. od kdy je Hobi tak geniální? ,,jsi nejlepší!" Rozcuchal jsem mu vlasy a opět zasedl za počítač.
IG:
dreams_books
Je to tu! Spisovatel Jeon Jungkook potvrdil jeho nová kniha vyjde. Termín vydání ovšem ještě venku není! Ale podle všeho se tato kniha bude zaměřovat na nešťastnou lásku! Sám Jeon přiznal že se momentálně teď něcití dobře. Myslím že tato kniha bude opravdové vzrušení! Dnes v 13:06 bude s Jak rozhovor!!!________________________
13:06
,,ahoj Kookie!" Řekl nakladatel
,,ahoj Nicku!" Usmál jsem se.. och už se to tu napojuje..
,,tak jak se vede?"
,, poslední dobou na nic." Odvětil jsem z falešným úsměvem.
,,snad se budeš brzy cítit lépe! No teď k tomu proč tu všichni jsme.. tvoje nová kniha se jmenuje 'v poutech ' takže první otázka z ní proč?"
,,protože mám takový pocit.. mám pocit že jsem v poutech a nemůžu se z nich dostat.." vysvětlil jsem.
,,paní! Tohle je prostě wow.. takže co tě přimělo psát o své nepovedené lásce?"
,,já vlastně ani do dnešního rána nevěděl o čem psát.. nápad abych napsal o tom jak láska dokáže člověku ublížit.. a o realitě. Mi poradil můj bratr.. nebýt jeho žádná kniha by nevyšla." Jemně jsem se usmál.
,,prostě obrovský wow!" Řekl a rozhodil rukami. ,,tady se jakýsi 'THV' ptá jestli kniha bude se šťastným koncem." Tae??
,,já vlastně ani sám nevím.. nemůžu říct že bude šťastný konec když to sám nevím.. ale ve šťastný konec nevěřím."
,,to je pochopitelné! No Kookie děkuju že jsi si našel čas.. takže TOHLE BYL JEON JUNGKOOK A NICK!! AHOJ!"
__________________________
Jak se máte!?
Doufám že dobře xd.😂❤️
Mě momentálně bolí ucho a
Asi umřu 😂
ČTEŠ
ceramics teacher / Vkook - texting
FanfictionPOSTAVÁM JE VÍC JAK 18 co když si Jungkook začne psát s učitelem který ho má na keramiku?