evet sizlere son bölüm kaldığını söylüyorum artık bora arslanbeye veda son bir bölüm
ve gerçekten kendimi çok kötü hissediyorumben bu kitapı yazdığımda hiç böyle bir kitle beklemiyordum
herkese yine teşekkürler sizi seviyorumBİR SİLAH İKİ MERMİ
(boranın bakış açısı)
ablam evleniyor bildiğin çok komik "dede görücü üsülü evlenme kalmadı zaten ablam büyük biri kendi karar verebilir"
bana cevap veren dedem değildi babaannemdi "canım torunum sende bir ağasın ve törelere uymak zorundayız"
"babaanne bu töre değil bu bildiğin zoraki bir evlilik ablam mutlu olmayacak"
"ağa torunum sen bizim dedemizle nasıl evlendiğimizi düşünüyorsun"
"babaanne siz evlendiğinizde başka olabilir ama şimdi 21 yüzyıldayız ve bu evlilikler olamaz gerçekten olamaz"
"KES" dedi gür sesiyle dedem bende sustum gerçekten o an susmasam kötü şeyler olabilir gerçekten her şey çok kötüde bitebilir "BEN SİZİN İÇİN GELECEĞİMİ FEDA ETTİM VE SİZ BUNU BANA ÇOK MU GÖRÜYORSUNUZ!"
"MELİS ARESLE EVLENECEK BORA SENDE ABLANA DESTEK OLACAKSIN ANLADIN MI BENİ"
hayır anlamadım ve bundanda korkmayacaktım kimse benim ablamı zorla evlendirlemez "Hayır bu evlilik olmayacak gerekirse ucunda ölüm olsun"
"Demek öyle"
evet dede tam olarak öyle kimse ablam bile olmasa birini zorla evlendiremez "öyle Ağam" ağam kelimesini bastırarak söylemişdim bana kaşlarını çatarak baktı en çokta zoruma giden annemin ve babamın hiç bir şekilde cevap vermemesi
o sizin kızınız "MEHMET"diye bağırdı hemen içeri mehmet abi gelmişdi "Torunum borayı depoya kapat aklı başına gelsin" ne hayatta olmaz
birden içeri üç dörd kişide gelmişdi hemen ayağa kalktım kapı tarafa baktığımda tutmuşdular hemen arkamı döndüm bahçe kapısıda tutulmuşdu ve şuan hepsi üstüme geliyordu. bittik "BAK SANA SON ŞANS ABLANA DESTEK ÇIKACAKMISIN"
kafamı iki yana salladım
neden bağırıyorsun dede artık arkama doğruda gidemiyordum şuan kıstlımışdım. ya tarih olacağız yada tarih yazacağız. önüme gelen adama bur yumruk attım arkamdaki adamlar beni boynumdan yakaladılar. bunu bir boynunda yakaladım nasıl yaptığım hakkında hiç bir fikrim yok ama bunu ters bir takla atırdım
adamın boynu kırılımış olabilir bence kırıldı evet gerçetken kırıldı. şuan karşımda bir kişi kaldı oda mehmet abi nefes verdim evet mehmet abiye saygım sonsuz onu seviyordum. "mehmet abi depoya mı başka yeri mi bilmiyorum gidelim"
önden gitmeye başladı bende arkadan takip etmeye başladım. evet şuan evin arkasından bodrum gibi bir yer oraya girdim ve mehmet abi inmedi o an anladım. ona baktım ve kapıyı kitledi burası çok karanlıktı.
sadece ışık giren bir yer pencere vardı ama öyle düşünmeyin çok az bir yer var ve demir çubuklarla örtülmüşdü ay ışığından başka hiç bir ışık yoktu. kendimi duvardan aşağı sürterek yere oturdum evet gerçekten ben bittim
dede inanmıyorum sana gerçekten inanmıyorum. Bu evlilik olamaz gerçekten kim sevmediği adamla evlenmek isterki bu olamaz. Kaçınki yüzyıldayız biz.
***
Kapı öyle sert bir şekilde açıldı ki ürktüm. Kapıyı açan kişiye baktım tanımıyordum. Bana baktı "Beyim, ağam sizi çıkartmamı istedi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORA (Gerçek ailem mi?)
Teen Fictionbora ünlü biri ve gerçek ailesi onun hayranı ama önyargılıdılar bakalım bora gerçek ailesine alışa bilecek mi yada ailesi bora alışa bilecek mi? Not : kitabı okuyacak sevgili okurlara duyurulur mantık hatası ve yazım yanlışları bulunmaktadır Gerçeka...