22 Bölüm

554 87 0
                                    

ben Bora Arslanbey

evet tam karşımda beni terk eden sevgilim vardı. ve bizim aile dostumuz en küçük kardeşimin ilk aşkı

"aslında seninde ilk aşkın"

sonunda geldin içses

"özledinmi beni"

yeahh baby

"adam ol lan"

melis ve asena ona sarılmayı bıraktılar melis konuştu "bora bu açelya" diğer eliyle açelyanın annesini ayfer teyzeyi gösterdi o beni tanımıyordu ama ben onu tanıyordum "buda ayfer teyze"

açelyaya doğru gittim ve elimi uzattım "merhaba ben bora" bu sırada sinem yenge konuştu "bu çoçuğun mütevaziyliği beni öldürecek bora seni tanımayan yok"

"hanımefendiyi ben tanımıyorum ama"

işte bu laf beni onunla ilk tanıştığımız ana getiriyor

(2 yıl önce bora ve açelyanın ilk tanışması)

bora büşra ve mert bir arkadışın partisinde eğleniyordu. tam bu sırada yanlarına üçkişi geldi açelya rüzgar ve çınar bizim yarı ekip dans etmeyi bıraktılar selamlaştılar o sırada açelya boraya yaklaştı ve elini uzattı "selam ben açelya" o sırada çınar konuştu "bu kızın herkes tarafından tanınmasına rağmen herkese ismini söylüyor"

"beyfendiyi ben tanımıyorum ama"

"ben bora" uzattığı elini karşılık olarak sıktım

(şimdiki zaman)

elimi ona uzattım ama o benim elimi tutmadı ben konuştum "temas sevmiyorsun galiba yada"

"yada"yeniden onu sesi duymayalı uzun zaman oldu elimle melisi gösterdim "yada da onun gibi anti - fanımsın"

"ne fanın nede anti - fanınım"

gülmemek için kendimi zor tutuyordum ama gamzemin çıktığına yemin bile edebilirim. o kızınca böyle konuşur melise döndüm "gör gör ne kızlar var"

"ben ne yaptım?"

"asıl soru ben ne yapmadım"

"bora seni bu ülkeden gönderirim"

"nereye"

"londona"

"londona gittim ben havası güzel değil orasının"

tam bu sırada aşağı berk indi koşarak açelyaya sarıldı "sonunda geldin açelya"

"ablan yaşında kıza açelyamı diyorsun sen"dedim

"hayır ablam yaşında değil 1 biri 25 yaşında diğeri 21 yaşında"

"tamam anladık abların yaşlı"dedim

"bu mantık la seninde ablan oluyor ama"

"sus mantıklı mantıklı konuşma"

"tamam" açelyaya döndü "ne zaman geldin sen"

ayfer teyzeye yakınlaştım "merhaba teyzeciğim ben Bora"

"memnun oldum ben ayfer"

"bende" anneme döndüm "odama gidebilirmiyim"

"evet oğlum" sinem yenge konuştu "çok mu sıktık seni delikanlı"

"olur mu bu güzel hanımefendiler beni nasıl sıka bilirler sadece gece uykumu almadım biraz uyucam"

BORA (Gerçek ailem mi?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin