6-Bölüm

17 3 1
                                    


Merhabalarrt benim güzellerimmmm.🎆
Nasılsınızzzzzzzzzzzz?🙈
Bölümler geç gele bilir. Bu yüzden şimdiden söyleyeyim dedim.🫠
Sizi çok çok seviyoremmm.💖🌷🎀
Bölümü okuyup yıldız atıp yorum yapmayı unutmayınnnn...

<<<<<<<<<♡>>>>>>>>>

Saat 05:27. Telefonu elinden bırakmadan kaç saattir onun fotoğrafını izliyordu. Düğün fotoğrafları o kadar güzeldi ki, gözlerini ondan alamıyordu.

Sarı saçlarını salık bırakmış şekilde yüzündeki yalandan bir gülümseme ile fotoğraf çektirirken bile ondan nefret etse de elini sıkı sıkı tutmuştu. Elinde tuttuğu beyaz gelin çiçeği ve balık model elbisesi o kadar yakışıyordu ki ona.

Yüzünde küçük bir gülümseme oluştu, ama bu kısa sürdü.

Evet ikiside bir birinden nefret ediyordu ama içlerinde onları bir birine çeken bir mıknatıs vardı sanki.

Vêra çok güzel olmuştu. Tam bir peri kızı gibi. Yiğit ise bu peri kızının prensi olmuştu. Beyaz gömleği ve siyah smokini onu daha da cazibedar gösteriyordu.

O gün Vêra'ya belli etmese de gözlerini ondan alamamıştı. Her haraketini, yüz mimiklerini, gözlerini dikkatle izlemişti. Vêra da bazen onun ile göz göze geliyordu ama gözlerinden okunan tek duygu nefretti.

Ona hak verdiyordu. Nasıl olsa ikisi de bu evliliğe zorlanmıştı ama şu an iyi ki diyordu. Bir şirket ve para uğruna da olsa iyi ki Vêra ile evlenmişim diyordu. Sanırım onunla evlenmeye kendisini mecbur eden babasına büyük bir teşekkür borçluydu.

Masanın üzerindeki içi buz dolu viski bardağını aldı ve dudaklarına götürdü. İçtiği her yudum soğukluğunu yayarak ilerliyordu. Ama ne kadar içerse içsin yine içindeki yangın sönmüyordu. Vêranın kendisine değil de Yasemine inanması, hem de onu aldattığı ve şerefsiz biri olduğunu düşünmesi içini kor ateşe bürümüştü. İçtiği her yudum ise yangına körük ile gitmek misali oluyordu.

Bardağı sertçe masaya bıraktı. Bir sonraki fotoğrafa çevirdi. Bu sefer resmde Vêra, kanepede üzerindeki pudra pembesi pijaması ile bağdaş kurmuş, kucağında yastığı sıkıca tutarak elindeki çikolatalı sütünü içiyordu. Haberi olmadan çekilmişti bu fotoğraf. O zaman Vêra televizyonda film izlediği için hiç haberi bile olmamıştı onun kendisinin fotoğrafını çektiğinden.

Onun resimleri için ona özel bir albüm yapmıştı. Ondan uzak kaldığı zamanlarda oturup bazen saatlerce izlerdi onun resmini. Bir birlerine çok yakınken hep uzak kaldığı, ya da uzak durmak zorunda kaldığı kadını sevse de belli etmek istememesi belki bunca yıl ona hasret kalmasına neden olmuştu.

Akıllarda hep bir soru kalıyor. Seviyorsan, neden ondan uzak durasın ki?

Olaylar aslında düğün gecesi olmuştu. Bir para için aslında babası onu yem olarak kullanmıştı. Şirket hissesi için Vêrayı Yiğite alacaklardı. Sözde ise bir aşk evliliği olmuştu bu masala bürünmüş kabus dolu hikaye.

O gece evde ağlamış, bağırmış, çağırmıştı.

'Senden nefret ediyorum,'

'Sizin yüzünüzden annem beni evlatlıktan attı, babam beni zorla buraya hapsetti,'

'Tutunacak bir dal yok bana anlıyor musun?' Demişti Yiğit'e ağlarken. 'Bir insanın yaslanacak gövdesi olmaması ne demek biliyor musun sen?' Yiğit ise o gün sessizce onun içindekileri dökmesini beklemiş ve susmuştu.

Ucu Açık YalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin