🥀02❤

515 77 10
                                    

මුළු මිදුලම අතුගාලා ගේවල් දොඑඅවල් අස් කරලා ලොකු බේබිගේ කාමරෙත් තව පාරක් අස් කරා.. එයා එදා ඉදලම හරිම පිළිවෙලයි..මම ලොකු බේබිව දකින්න යන්නේ අවුරුදු හතරකට පස්සේ ... එයාට මාව මතකත් නැතුව ඇති..මට 18 වෙනකොට මගෙ හිතේ ලොකූ බේබිට අවුරුදු 28,29 ඇති...

මම ඉක්මනට ලොකු බේබි ආසම කෑම වෙච්ච කජු මාලුව හදලා කහ බතක් එක්ක අලයි පපඩමුයි කුකුල් මස් වගයක් එක්ක ඌරු මස් තිබ්බ නිසා ඒවාත් හැදුවා... ඌරු මස් නම් හැදුවේ ලොකු බේබිගේ යාලුවොන්ට ඕනේ කියලා තිබ්බා කියලා ලොකු හාමු කිව්ව නිසා... හැමදේම ලැස්ති කරපු මම පහළ ලිදට ගිහින් නා කියාගෙන ආවේ ලොකු මැණිකෙගෙ කට හොද නැති නිසා ලොකු බේබිගේ යාලුවෝ ඉස්සරා මට බාල්දු වෙන්න වේවි කියලා...

" අහස්... අහස්... "

ඇවිල්ලද කොහෙදෝ.. ඒකනේ ගිරිය කඩාගෙන ලොකු මැණිකෙ කෑ ගහන්නේ...මම ඉක්මනට ඉස්සරාහට දුවගෙන ගියේ තව මැණිකේ කෑ ගස්සන්න බැරි නිසා වෙනකොට ලොකූ බේබි දැක්ක මට උන් හිටි තැන් අමතක වුනා.. දෙවියනේ ඇත්දළ පාට ඒ දිලිසෙන හම, කතා කරන ඇස්.. පළල් පපුව , දෙවියනේ නිවි සැනසිල්ලේ මවපු රූපයක් වගෙ වෙනකොට මට මෙතන ලොකු මැණිකේ ඉන්නවාය කියලත් මතක වුනා...

 පළල් පපුව , දෙවියනේ නිවි සැනසිල්ලේ මවපු රූපයක් වගෙ වෙනකොට මට මෙතන ලොකු මැණිකේ ඉන්නවාය කියලත් මතක වුනා

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" ඒ අහස් කොලුවෝ.. ඔය බේබිගෙයි , යාලු බේබිලාගෙයි බෑග් ටික කාමර වලට ගිහින් දාපන්

යමු පුතාලා ගෙට..."

" හරි ලොකු මැණිකේ..."

ලොකු බේබි මන් දිහා බලන්නේවත් නැතුව වලව්ව ඇතුලට යනකොට අනිත් මහත්වරු දෙන්නා නම් මට හිනා වෙලා හරි ගෙට ගොඩ වුනා.. ඇයි ඒහෙම කරේ..බේබිට මාව මතක නැතිද... හ්ම්... කමක් නෑ..මම කොහොමත් මේ වලව්වේ වහළා වෙච්ච කොට මට කතා කරන්න ඕනේ නම්‍යි කියලා නිතියක් කොයින්ද.... මාත් බෑග් ටික අරන් කාමර වලට ගිහින් දාන කොට පොඩි බේබි පුපුරනවා...

හිරු කන්ද වලව්ව.... Where stories live. Discover now