فانزاتي فانزيزي فانزوزو رأيكم يهمني ❤️
روايه #في_قبضه_فهد_✊️_🐆
الحلقه الثالثه :شرارة الحب 🔥❤️
في الصباح 🦋
جلست ميلا على مقعد في المقهى الصغير أسفل المشفي تنتظر صديقتها وهي تتأمل الناس وهم يمضون في عجلة من أمرهم عبر الشارع المزدحم من خلف زجاج المقهي... رفعت يدها لتعدل خصلة من شعرها الأشقر الذهبي التي وقعت على جبينها، ثم نظرت إلى الساعة مرة أخرى.
ميلا : داليدا اتأخرت ليه كدة مش عادتها ...هكذا فكرت ميلا وهي تتنهد بصوت مسموع.مر الوقت بطيئًا، وكان كل دقيقة تشعر وكأنها ساعة. أخذت هاتفها لتتفقده، ولكن لم تكن هناك أي رسالة أو اتصال جديد. بدأ التوتر و القلق يتسللان إلى قلبها.
ميلا : يا ترى حصل لها حاجة؟" هكذا همست لنفسها مرة أخري ، قبل أن تُفاجأ بصوت مألوف يناديها من بعيد.
السائق : صباح الخير يا آنسة ميلا!"
رفعت ميلا نظرها، لتجد سائق خالها، عم حسين، يقترب منها بابتسامة مطمئنة.
ميلا : مساء النور يا عم حسين!" هكذا ردت عليه ميلا وهي تحاول إخفاء توترها.
اقترب منها وأشار إلى الحقيبة الكبيرة التي كان يحملها. "
السائق : جميله هانم جده حضرتك قالت لي أجيب لك الشنطه ديةبسرعه .... قالت لي إنك مسافرة النهاردة ضروري علشان شغل مهم ... صح كدة بردو ؟"
أومأت ميلا برأسها، وقالت بصوت خافت، "آه فعلا ...بس إيه دخل تيته جميله أنا كنت مستنية داليدا هي اللي تيجي بيها ، وهي اتأخرت ومش عارفة ليه ما جاتش لحد دلوقت .
ابتسم عم حسين أبتسامة أبوية خالصه مازحا
السائق : متقلقيش يا بنتي داليدا هانم هتيجي أكيد . يمكن بس الطريق زحمة شوية. وبعدين، أهم حاجة إنك تطمني وتاخدي بالك من نفسك."
ميلا : إنت كدة قلقتني أكتر ياعم حسين إنت عارف حاجه أنا مش عارفاها ...أوعي يكون خالي إتعرض لداليدا
قهقه الرجل العجوز بصوت صاخب ورد بإحترام مازحا
السائق: وهي دي حد يقدر عليها يا بنتي ...دي هي اللي إتعرضتله وضربته بالمفك فتحت كرشه وسيحت دمه بس البودي جاردات كانوا هيسلموها للبوليس بس جميله هانم رفضت فأ خدوها للفيلا ...بس جدتك بتقولك ماتقلقيش هي في حمايتها .
ضربت علي صدرها بطريقه سوقيه
ميلا :نهاره أسود يعني الكلام دة ؟؟؟
السائق :إهدي بس يا آنسه ميلا ماحصلش حاجه هي هتسبها والله ... وما تقلقيش علي داليدا هانم دي لحمها مر إنتي ما شفتيش عملت إيه دي كسرت الفيلا علي دماغ الشغالين والسيكيورتي و بطحت واحد منهم و شالوه من تحت إيديها بالعافيه بعد الست الكبيره ما صوتت ولمت عليهم كل الحرس الباقي ....دي خلت الست إنهارت لما شافت إبنها هيموت من الدم اللي بينزفه وهيا واقفلهم ند بند ومافيش حتي إعتذار ولا نظرة ندم .
أنت تقرأ
#في_قبضه_فهد✊️🐆
Short Storyهو رجل من صنع الحياه الآثمه يتفنن في جعل نفسه أسوأ كوابيسيها يتزوجها من أجل الثأر بين العائلتين ولكن هل ستصمت كباقي نسائه أم ستصمد في وجه هذا الطاغيه . قد يكون هناك محتوي غير ملائم للبعض الأقل من 18 عام 🔞🔞🔞🔞