Saat gecenin dördüne yaklaşırken Görkem temizliği yeni bitirebilmişti. Kafenin kapısını kilitlerken bacaklarına dolaşan Sarı Pisi'ye doğru konuştu.
"Hiç sırnaşma bana, konuşmuyorum seninle."
Görkem, anahtarı cebine koyduktan sonra Sarı Pisi'nin alık bakışlarına dayanamayıp başını okşamak için eğildi.
"Dua et fazlasıyla tatlısın yoksa seninle üç gün konuşmazdım."
Biraz durup devam etti.
"Belki iki."
Kedi, sahibinin kendisine konuşmasına karşılık olarak miyavladı.
"Tamam lan, bir olsun!"
Kendi kendine gülüp ayağa kalktı. Ellerini cebine koyup yürümeye başladığında Sarı Pisi de peşine takılmıştı.
Bir süre sahil boyu yürüdükten sonra evine giden sokağa çıktığında Sarı Pisi'yi arkasında göremedi. Geriye döndüğünde kedinin sahil tarafından ilerlemeye devam ettiğini gördü.
"Pist, pist nereye gidiyorsun?"
Adımlarını hızlandırıp peşine takıldığında kedi de hızlanmıştı.
"Lan pisi gelsene!"
Neredeyse koşar adım ilerlerken bir yandan söyleniyordu.
"Yapma gözünü seveyim, daha eve gidip uyuyacağım!"
Homurdanarak onu takip etmeyi sürdürürken donanma üssüne yaklaştığını görünce bıkkınca yanaklarını şişirdi.
"Eve gidince sana o sevdiğin ödül mamasından veririm bak!"
Üssün tel örgülerine yaklaşmışlardı. Sarı Pisi tel örgülerin altından hafif şişko kıçını zor bela sokup girdiğinde Görkem, sinirden çığlık atacak raddeye gelmişti.
"Bırakıp gideceğim şimdi seni!"
Dikkat çekmekten korktuğundan kısık sesle konuşuyordu. Sıktığı yumruğunu çenesine üst üste vurdu.
"Ne olursun çık oradan!" Yalvarmaya başlamıştı artık.
Sarı Pisi, iki büklüm vaziyette oturup öne doğru uzattığı arka bacağını pembe diliyle sakince yalarken alık bakışlarını sahibine dikmişti. Görkem, dizlerinin üstüne çöküp alnına düşen sarı saçlarını eliyle geriye itti.
"Sarı Pisi, hadi gel. Vallahi şu paketini atarken arkasından çöpe daldığın pahalı, somonlu mamadan alacağım sana, sesimi de yükseltmeyeceğim."
Sarı Pisi, onu kuyruğuna bile takmıyordu. Sersem bakışlarını sanki inatla Görkem'e dikmiş aheste aheste yalanmaya devam ediyordu. Görkem, sabrı tükendiğinden parmaklarını geçirdiği telleri sallayıp sıktığı dişleri arasından konuştu.
"Gelsene lan buraya!"
Sarışın, yanında işittiği sese irkilerek dönerken ona yaklaşan kişi sert bir tonda konuştu.
"Ellerini kaldır, ne yapıyorsun orada?!"
Nöbetçi askerlerden birisi onun hareketlerinden şüphelenmiş, kontrol etmeye gelmişti. Görkem, irice açtığı gözleriyle kendisine söylendiği gibi ellerini havaya kaldırdıktan sonra çenesiyle tellerden içeriyi gösterirken konuştu.
"Kedim içeriye kaçtı, onu çağırıyordum sadece."
Asker, göz ucuyla Görkem'in çenesiyle işaret ettiği yere baktığında bir şey görememişti çünkü sesten korkan Sarı Pisi, üssün iyice derinliklerine doğru kaçmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHRİYELİ - GAY
Teen FictionAman aman aman bahriyeli Beyaz da giymiş terbiyeli Adım atışı da talimli Yandım ela gözlü bahriyeli Dikkat kedi çıkabilir. Texting & düz yazı karışık kurgu.