13

232 33 34
                                    

Sarışın, heyecanla önündeki rengarenk çikolata paketleriyle dolu poşeti karıştırırken en çok sevdiği karamel kaplı olan çikolatayı bulunca gülümsedi.

"Kısa günün kârı."

Parlayan mavi gözleri aynı heyecanla kısılırken kırışan burun kenarlarıyla oldukça sevimli görünüyordu Görkem. Zeynep'se karşısında dikildiği bu koca oğlanın çoçuksu sevincine sırıtmadan edememişti.

"Az az ye sonra oradan oraya hopluyorsun, uğraşamayız seninle."

Görkem, ağzına attığı çikolata parçasını çiğnerken kafasını harmonik şekilde yavaşça salladı.

"İki gündür getirmeni bekliyorum şunları. Hiçbir şey olmaz."

Yeni bir parça çikolatayı ağzına atıp olduğu yerde sallanırken kapıdan giren müşterileri görünce çarçabuk başka bir parçayı daha ağzına tıkıştırıp ayağa kalktı

"Müşteri geldi."

Dolu ağzıyla konuşurken yanaklarına kışlık stoğunu doldurmuş bir sincabı andırıyordu. Zeynep, önüne geçip onu durdurken yalandan azarlar gibi konuştu.

"Ben bakarım, sen ağzındakini bitir. Ayrıca izinlisin, aldın çikolatanı git işte."

Görkem, yaramaz bir çocuk misali kaşlarını çattı ancak itiraz etmedi. Gelen müşterilerle ilgilenmeye giden Zeynep'in arkasından omuz silkerken başka bir çikolatayı hala dolu olan ağzına attı. Sırf bu karamelli çikolataların hatrına Almanya'da yaşayabilirdi.

Önder, ellerini havluya kurularken midesini çikolatayla dolduran Görkem'i fark edince sessizce arkasından yaklaşıp ensesine vurduktan sonra elindeki paketi kaptı.

Görkem, çikolatasının arkasından kocaman açtığı gözleriyle bakarken eliyle ensesini ovuşturup sızlandı.

"Ama abi ya..."

Önder, çikolatalardan birini ağzına attıktan sonra Görkem elindeki paketi kapmasın diye kolunu havaya kaldırmıştı. Boyu posu yerinde, irice bir adamdı.

"Abisi falan yok bu işin, oturmuşsun tek başına gömüyorsun çikolataları. Hani bana lan?"

Görkem, uzanamayacağını anlayınca hoplayıp zıplamayı bırakıp küskünce omuz silkerken sitem etti.

"Aman abi, daha yeni açtım paketi, getirecektim sana da!"

Önder, yumruğuyla Görkem'in omzunu dürttükten sonra sırıtırken paketi ona uzattı. Görkem'i erkek kardeşi gibi görür, kendisini ne kadar sinir ederse etsin ona kıyamazdı.

"Tamam, darılma hemen, al hadi. Çok yeme ama oğlum, karnını ağrıtırsın."

Görkem, paketi almayıp içinden bir çikolata parçası daha aldı sadece. Çenesinin ucuyla paketin onda kalmasını işaret etti.

"Sana kalsın gerisi abi. Bekle bir de..."

Çarçabuk tezgahın kenarındaki dolu poşeti kapıp Önder'e doğru uzattı.

"Abi kızına da al buradan."

Önder'in dünyalar güzeli, üç yaşında ufacık bir kızı vardı. Görkem'in sarı saçlarını karıştırırken cıkladı.

"Zeynep ablası ona da getirmiş zaten. Teşekkür ettim kavun kafa."

Görkem, kendisini geriye çekip Önder'in elinin altından kaçtı.

"Yapma abi ya."

Sanki normalde bir şekli varmış gibi dağınık saçlarını düzeltmeye çalıştı.

BAHRİYELİ - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin