Одна ніч в R&S / 2

59 3 0
                                    

Перебираючи рукою клітор, іншою він міцно притулив до себе за талію та почав покривати поцілунками шию і плече. Моя шкіра гостро реагує на кожен дотик, поступово наповнюючи тіло жаром. Я жадібно хапаю повітря, мимоволі стискаючи чоловічу руку, яка приносить задоволення.
«А він до біса вправний».

Прогинаюся назустріч ласкам, поки в голові приємно паморочиться, та несвідомо починаю відповідати стогонами. 

Ерекція упевнено впирається в мої сідниці, а він тим часом своїми рухами спускається до входу вагіни. Уже страшенно волога, я з легкістю приймаю два його пальці, які майже агресивно починають вриватися всередину. У цей момент перестаю себе контролювати, стогнучи та вигинаючись назустріч насолоді. Всередині все напружилося від солодкого очікування.

Не даючи розрядки, Ігор повалив мене на диванчик і увійшов (нарешті) членом у всю довжину. У цей момент я не впізнала свій голос. Він почав рухатися наді мною різко, змушуючи тремтіти. Мої губи за цей час пересохли, серце калатало так гучно, що оглушувало. Руками я безпощадно стискала оббивку дивана, наче це був мій останній порятунок. 

Ігор не забавляючи темпу, спромігся змінити нашу позу, змусивши мене повністю лягти та відсунути трохи вбік коліно, щоб знову прослизнути рукою до клітора. В цю мить я вже не витримала і моє тіло застигло наче пронизане струмом, після чого відчула солодку невагомість. Він кінчив одразу за мною.

Я довго не могла прийти до нормального стану, все ще лежачи у цій позі, намагалася вгамувати своє дихання. Ігор лагідно прибрав пасма волосся з мого обличчя.

— Все гаразд? — запитав трохи захеканим голосом.

— Т-а, — хрипло відповіла.

Я прочистила горло, і впевненіше продовжила:

— Так, все чудово.

Після повільно зайняла сидяче положення, радіючи п'янкому відчуттю, що огортає моє тіло. Ігор сидів повністю одягнений, якщо не брати до уваги приспущені штани, з важким диханням і вже з більш приємною гримасою на обличчі. Я посміхнулася, напевне мені варто спуститися до дівчат, але... моя фантазія малювала ще декілька приємних моментів, які б хотілося відтворити. 

Хотілося б стати на коліна, але за цих обставин мені буде не зручно, тому ми все ще на диванчику. Ігор занурив руку глибше в моє волосся, трохи відтягуючи голову на бік, щоб можна було розглядати обличчя. Я не наважувалась брати член у всю довжину, щоб не випробовувати удачі, з алкоголем у тілі це може не надто приємно закінчитись. В нього глибоке дихання і затуманений погляд.

Я настирливо граюся з його головкою, присмоктуючись як до льодяника, іноді дражню язиком, розуміючи, що він поглядом прослідковує всі мої рухи. Його млосне сопіння зводить з розуму. Рукою роблю шаблонні рухи, лише іноді граючись з натисненням. Пришвидшуюсь і відсторонююсь. Ігор, прочинивши губи, млосно зітхає від розчарування.

— Презерватив, — кажу я, палаючи від бажання.

Він дістає з кишені, і я швидко його надягаю та сідаю верхи, не стримуючи стогін. Відхиляюсь трохи назад, опираюся руками на його коліна та роблю перші рухи вверх-вниз, трохи верчу тазом для кращого проникнення. З прикритими повіками, відлітаю наче в інший світ, відсторонююсь від усього і розчиняюся в цьому моменті.

Систематично стогну та збільшую темп. Розплющивши очі, натрапляю на погляд, що пропалює до кісток. Чорняве чоловіче волосся розпатлане, губи напіввідкриті, а бачити як напружуються його м'язи - окремий вид задоволення. Я тягнусь до нього, знімаю футболку, Ігор навзаєм просуває руки на талії під плаття та рвучко стягує з мене через верх.

Важко дихаючи, я нависаю над його обличчям, не розриваю наші дивоглядки. Одною рукою він блукає моєю спиною та притискає до себе, іншою — стискає сідницю і задає темп. Рухами своїх стегон він ідеально конектиться зі мною. В мені виникає якесь незрозуміле млосне внутрішнє відчуття, наче я була народжена заради цієї миті. Тіло стає ватним. Ув'язнюю чоловіче тіло обіймами, огортаючи руками його шию. Тертя наших тіл, гул сердець, шалене дихання — все стає туманним.

— Я майже... - долинув десь до свідомості його голос і я дозволила своєму тілу звільнити накопичений жар.

«Це через алкоголь, це все через алкоголь» — намагалась пояснити свої відчуття. 
Я на ньому так і висіла, слухала биття наших сердець та раділа теплу чоловічого тіла. Він здається був не проти. 

— Ой, вибач,— раптово вивела себе з інертного стану, — я не спеціально.

Він прослідкував за моїм поглядом і провів рукою по своїй спині, де я залишила подряпини.

— Та все гаразд, хіба чоловіка не прикрашають шрами? 

— Та ну! Які там шрами? Не перебільшуй.

Я по-дитячому штовхнула його кулаком в плече. Він розсміявся, а мене наче током вдарило.

— А ти не застарий, для третього разу? — несвідомо випалила дурну фразу чи то жарт, відчуваючи його ерекцію.

— Як бачиш ні.

Він повалив мене на диванчик, навис та знову натягнув серйозну міну і в мене раптово виникло бажання знову його розсмішити, або розізлити, або...

що ж вона там собі надумала? хіх 🤭

Недитячі казкиWhere stories live. Discover now