Я вже вкотре за вечір тягну плаття донизу, туге та коротке, воно заледве досягає середини стегна. Впевнена це і є причиною прикутих до мене великої кількості пар чоловічих очей. Огидно.
Йти на цей захід з самого початку було поганим рішенням, але вибору мені особливо не давали. Я важко зітхнула і зробила ковток шампанського, що-що, а алкоголь тут був чудовий.
Вчора після чергового звіту, керівник компанії поставив мене перед фактом, що я маю тут бути, без жодних виправдань. А все через те, що весь рік уникала таких робочих збіговиськ. Не те що б мені не подобався колектив чи не любила випити, просто людина я така... ̶д̶о̶м̶а̶ш̶н̶я̶?̶ ̶н̶у̶д̶н̶а̶?̶ ̶л̶і̶н̶и̶в̶а̶?̶
Ситуацію погіршило те, що в цьому закладі дрескод, тому прийшлось позичати плаття в сестри, а в неї все, м'яко кажучи - відверте. Саме тому зараз на мені чорне приталене зі зовсім не звичною довжиною. Але на цьому сюрпризи не закінчились, люба сестричка не хотіла мене нікуди відпускати, поки не зробить макіяж.
Що ж ми отримуємо в результаті - смокі айс, шоколадні матові губи, довге розплетене, неслухняне волосся, чорне звабливе плаття. Збоку напевно це виглядає наче я щойно прийшла з якоїсь бдсм вечірки. Сестра запевняла, що все ок, це лиш мені не звично бути в такому образі, можливо вона права, але це не скасовує того, що почуваюсь некомфортно. І ці погляди чоловіків... Краще б я сиділа вдома під коциком і читала якусь мангу. Юля, 26 рочків.
Ну гаразд, годі витати в хмарках! Я віддала пустий бокал офіціанту і доєдналася до колег нашого відділу, які жваво щось обговорювали.
- ...багатенько цього разу людей зібралось, я чула, що сьогодні навіть присутні усі троє керівників.
- Я теж це чув, таке не часто відбувається, можливо щось в компанії сталося?
- Думаю, ви праві, по дорозі бачив Леона, якщо навіть він за кордону повернувся, значить це щось важливе...
Плітки, плітки, плітки. Далі мені слухати не хотілось, тому пішла до бару в пошуках Софії - моєї колеги, з якою найчастіше спілкуюся. Її біляве волосся одразу впадає в очі, тому це не зайняло багато часу.
- Софіє, ти чого тут застигла?
Вона миттю потягнула мене ближче до арки наче від когось ховаючи.
- Тшшш... ти вже бачила наших керівників?
Я трохи визирнула, прослідковуючи за поглядом колеги.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Недитячі казки
Storie d'amoreКожен розділ це історія про людей, яких поєднує секс або навіть щось більш важливе. 18+ #1 - shortstory [01.01.19] #1 - еротика [01.01.19] #5 - ukraine [01.01.19] #7 - українською [19.01.19]