- Що-о? Що ви робите?! Я не це мала на увазі!
Мені інстинктивно захотілося як надалі відсунутись від нього, але вдалось хіба на пару сантиметрів. Він, здавалося, був в цій ситуації спокійний, і дивився десь на підлогу в ту сторону, де була туфля.
- Просто вислухайте... Розумієте, в мене трохи своєрідний смак, і мені важко знайти те, що мені подобається... - казав він це трохи тихіше ніж зазвичай і з довгими паузами, наче обдумував кожне слово.
Мені явно не подобалося куди рухається наша розмова, це все дивно, проте я не перебивала чоловіка.
- ...може знаєте 50 відтінків сірого? - запитав вже якось з більшим ентузіазмом, але все ще не підводячи погляду.
- Що? - спантеличено, вирвалось з мене.
Це якийсь розіграш, що це за приколи?
- Еммм... забудьте. Якщо коротко: мені подобається, коли наді мною домінують.
- Е-ее.. я за вас рада.
Вперше тішуся, що він дивиться саме на підлогу, бо в мене на обличчі зараз явно незрозуміла гримаса.
- І... в мене стоїть на вас, ви мене страшенно збуджуєте! - Сказав це все без натяку на жарт.
Ерор, я просто зависла... Як це розуміти? Чому я ще досі не вибігла з кімнати?
- Я хочу вас попросити стати моєю пані... я... я зроблю все, що ви скажете.
Це вже занадто, де приховані камери? Я роздивилася кімнату.
- Що це за безглузді жарти? Як це розуміти? Це якесь випробовування? - з ноткою агресії запитала, хоча сама вже насправді була страшенно зла.
- Ні, пані, я цілком серйозно, запевняю тут немає ніякого розіграшу.
Він повільно нахилився, і склалося враження наче поцілував туфлю, а тоді приклав до неї свою щоку.
- Якщо вам потрібні гроші, чи слава, усе що завгодно, у мене є зв'язки, усе що побажаєте...пані...
Я зірвалась і відійшла на декілька кроків від нього. Він все ще стояв на колінах нахилений наче б'є поклони, і... Засмучений? Розбитий?
- За 10 хвилин, ти тут же сидиш голий і з зав'язаними очима. - сказала сухо з наказовим тоном і поспіхом вийшла.
***
Вже в коридорі я наче знову почала дихати, жадібно хапаючи повітря, оперлася на стіну.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Недитячі казки
RomanceКожен розділ це історія про людей, яких поєднує секс або навіть щось більш важливе. 18+ #1 - shortstory [01.01.19] #1 - еротика [01.01.19] #5 - ukraine [01.01.19] #7 - українською [19.01.19]