Discuție

3 0 4
                                    

După ce Ella s-a mai calmat puțin i-am spus, continuând să o mint:
-Uite, vezi? Eu sunt singurul băiat care are grijă de tine și care te iubește cu adevărat, iar tu vrei doar să scapi de mine? Eu chiar vreau să fim împreună și să...
Nici nu termin bine fraza că mă întrerupe și îmi spune cu o față care îmi indica ignoranță:
-Scuze, Antonio, dar nu pot! Nici nu m-am despărțit de Sean și deja vrei să fiu a ta? Trebuie să mai treacă ceva timp până să am pe cineva, trebuie să trec peste, mai ales că eu am ținut foarte mult la el... Apropo de asta, aș vrea să mă duc să vorbesc cu el, să clarificăm situația.
-Asta nu se poate! Nu te pot lăsa să te apropii de acel nenorocit! Dacă îți face rău? Nu! Exclus!
-Dar te rog! Trebuie să vorbesc cu el și să îl întreb de ce a făcut asta, iar mai târziu să fiu doar a ta.
Știam că vrea să mă ducă de nas dar din nefericire pentru ea, o cunosc foarte bine așa că puteam intra foarte ușor în jocul ei, așa că am decis să o las, dar cu supravegherea mea, să îl vadă pe Sean. Și eram sigur că nu îl va ierta deoarece el își va cere scuze, cum facem toți, iar ea nu îl va crede, așa că nu va câștiga!
-Ok. Mergem în zece minute!ii spun afișând un zâmbet cât se poate de cald pe față.
-Da! Mersi! Te iubesc!îmi spune și mă îmbrățișează.
***
Ajungem în locul stabilt de mine și de Sean. Vorbisem cu el la telefon să ne întâlnim lângă școală, pe terenul gol din spatele vechiului casino.
Acolo era Sean singur, cum l-am și rugat. Când ajungem în dreptul lui o ia în brațe pe Ella, neștiind defapt ce îl așteaptă. Aceasta se retrage din strânsoare și îi dă o palmă destul de tare pe obraz, acesta înroșindu-se imediat.
-Ce? De ce ai făcut asta, iubito?o intreabă Sean confuz
-Să nu mai îmi spui în viața ta așa, idiotule, ai înțeles? Nu pot să cred că ai făcut așa ceva! M-ai înșelat cu prietena mea cea mai bună, om ieftin ce ești!
-Poftim?! Ce am făcut?! Nu am făcut nimic!
-Scuze ieftine! Nu vreau să te mai ascult! L-ai pus pe Antonio să mă răpească pentru a fi tu singur cu iubițica ta, nu? Ești patetic!
-Stai! Nu înțelegi!
Mă săturasem de ceartă și deja îmi era frică să nu spună ceva greșit, așa că l-am întrerupt:
-Uite, frate, s-a terminat, ok? Ea e a mea acum, da? Ți-am îndeplinit dorința de a te lăsa singur cu Nicole, acum las-o în pace!
-Ce? Tu ești cel care a răpit-o și care îi face rău iar eu nu am luat parte la nebunia asta! Tu o vrei doar pentru tine și ea știe că ești un om rău și știe exact cât o iubesc și ca că nu aș putea face așa ceva niciodată!
-Hai, gata! Termină cu aberațiile!îi spun oprindu-l
-Hai iubito!îi spun Ellei, luând-o de mână.
-Nu! Nu pleca! Nu e iubita ta! Dă-i drumul!spune și încearcă să îmi dea un pumn, dar îl opresc spunându-i:
-Gata frate, calm down! Jocul s-a terminat! E a mea acum!
Spunând asta o iau pe Ella și ne îndreptăm către mașină. Ultimele vorbe pe care le-am auzit în urma mea au fost: "Stai liniștită, iubito, te salvez eu!"
Va urma...
Okeey, deci iată că mai postez și eu un capitol... Pentru cei care îmi citiți povestea, scuzeee că nu am mai postat de o grămadă de timp, dar am fost foarte ocupată.. Oricum am să mă străduiesc să postez mai des. Vă pup și vă iubesc! Nu uitați să votați și să comentați! Spor la citit! :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 13, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum