' Her şeyi gören sen , göremedin mi beni? '
Çalan şarkı ağlama isteğimi daha da arttırdığı için uzanarak sesini tamamen kıstım. Utku bu halimi gördükçe daha da gerginleşiyordu. Ama ben anlatmadan asla beni zorlamazdı bu yüzden her zaman sığındığım bir liman olmuştu.
O aile yüzünden şu an bu halde olduğumu düşünüyordu bu yüzdendi şu anki hırsı, gidip onlardan hesap sormak istiyordu. Kısmen haklı da sayılırdı bu durumumda onların katkı payı azımsanamazdı ama daha 3 haftadır tanıdığım yabancı insanlar beni bu kadar etkileyemezdi buna müsaade etmezdim zaten. Beni üzen çalmayan telefonumdu.
İnsan nasıl 21 yıldır kızım dediği birisini hiç merak etmezdi? Bir kere arayıp nasılsın demezdi ? Geldiğimi biliyordu. Ama anlaşılan çoktan yeni duruma adapte olmuş ve beni bir türlü sığdıramadığı hayatından tamamen çıkarmıştı. Gözümden düşen bir damla yaşı hızla silip camı açarak kafamı dışarı uzattım. Tenime değen soğuk havayla irkilsem de iyi gelmişti.
Sonunda Utkunun evine ulaştığımızda hızla arabadan inerek çantamda ki anahtarla eve girip koşar adım bana verdiği odaya çıktım. Şuan sorgulanmak en son istediğim şeydi.
" Ne zamana kadar kaçacaksın Ilgın? " Utkunun arkamdan bağırmasıyla kapının ardına çökerek derin bir nefes aldım.
" Uykum var. Yarın konuşalım. " Dediğimde öyle olsun diyen sesi endişeliydi.
Oturduğum soğuk yerden kalkarak üzerimdekileri tamamen çıkartıp valizden aldığım bol bir tişörtü geçirip yatağa uzandım. Annemi buraya nasıl getirecektim ya da ben tekrar ne zaman Rusya'ya dönebeilcektim? Hiç bir şey bilmiyordum.Tek bildiğim her şeye rağmen baleye asla ara vermemem gerektiğiydi yarışmaya bir yıl kalmıştı ara vermeden çalışmam lazımdı.
BOLAT AİLESİ
Zeliha ne hissedeceğini bilemez haldeydi. Yıllarca rüyalarında, hayallerinde onun büyümüş halini düşlemişti. Kızını büyüttüğü onunla evcilik oynayıp, yemekler yaptığı sayısız hayal... Ama hiçbir hayalinde kokusunu düşleyemiyordu sesi hiç çıkmıyordu. Yüzü kime benzerdi bir türlü bilemiyordu. Bulanıktı bu yüzden bütün rüyaları, kurduğu hayaller. Bir insan hiç bulanık hayal kurar mıydı ? Öğrenmişti Zeliha. Ama bugün ona sarılıp kokusunu içine çektiğinde yüreğindeki o sızının ilk kez tamamen yok olduğunu hissetti. İlk kez suçluluk duymadan güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEVLERİN DANSI
Jugendliteratur"Ölümle başlayan hikayem ölümle son bulacaktı. " Hayatının merkezine yerleştirdiği bale tek derdi olan Ilgın, Türkiyede yaşayan babasından gelen telefonla hayatının tepetaklak olacağını bilmiyordu. Hayatta en değer verdiği insandan ayrı kalmak onun...