6.Bölüm : Yetimhane Ziyareti

34 7 2
                                    

" Zaten bahçede kulübesi evin içine girmez." Diyerek beni teskin eden Cihangir beye kafamı sallayarak yanıt verdim.

" Bugün baleye gideceksen ben bırakırım seni."

" Hayır gitmeyeceğim lakin gitsem de kendim gidebilirim."

" Buralarda taksi bulmak zordur."

" Bulana kadar yürürüm."

" Gereksiz inatçılık hiç çekilmiyor. " Yanlış hatırlamıyorsam konuşan Alpti.

" Katılıyorum. " Diyerek ona katıldığım da kaşlarını çattı.

" Babanızın gereksiz bir inatçılığı var ." Dediğimde Yağız içtiği kahveye püskürterek çıkardı. Sonrasındaysa kahkahalara boğuldu.

Cihangir bey derin bir nefes alarak yerinde doğrulup ayağa kalktı.

" Alp ikideki toplantının raporlarını bana atmayı unutma. Kaya sen de bugün yeni ortaklarımızı yatta ağırla. " Diyerek hızlı ve sert adımlarla salonu terk etti. Sanırım biraz sinirleri bozulmuştu.

Kaya ve Alpte salondan çıktığında sadece üçümüz kalmıştık.

" Pist"

" Kediye benzer bir halim mi var ?" Dediğimde Yağızın kaşları havaya kalktı. Sonrasındaysa bunu ciddi ciddi düşünür gibi beni süzdü.

" Yani cırlama konusunda kesin bir benzerlik var. Bir de tırnaklar ve gözler de eklenince cidden olabilir. " Dediğinde kaşlarımı çattım.

" Önüne dön küçük boy."Bu sefer o kaşlarını çatan oydu.

" Nerem küçük boy kızım benim gördüğün gibi 192 boyum var."

" Yok boy konusunda bir şey diyemem çarpılırım yoksa. Kardeş sıralamanız açısından öyle söyledim."

" Neyse pisicik bu uzun boylu ve son derece muhteşem adamın çok önemli işleri var." Diyerek ayağa kalktığında Zeliha hanım söylenmeye başlamıştı.

" Önemli işin Motor sürüp serserilik yapmak Yağız. Ne zaman okulunu bitirip mesleğini yapacaksın annecim?"

" Anne hoca bana taktı okulu bitirmem imkansız sen onu unut ." Deyip neredeyse koşar adım salondan çıkmıştı.

O da gittiğinde Zeliha hanımla tek kalmıştık ve bu beni biraz germişti açıkçası.

" Ilgın alışverişe çıkmak ister misin ? "

" Yok "

" Film ?"  Başımı iki yana sallayarak bu teklifini de reddettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALEVLERİN DANSIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin