5.Bölüm : Suçluluk Duygusu

35 6 0
                                    

Kıvrıldığım kanepeden kapı sesi duymamla toparlanarak oturuş pozisyonuna geçtim.

" Ilgın kuş neredesin?" Utkunun neşeli sesini duymamla içimdeki huzursuzluk bir nebze de olsa azalmıştı.

" Salondaa"

Hızlı adımlarla salona ulaştığında beklemeden ayağa kalkıp boynuna atladım.

" Yolumu gözlediğini bilseydim daha erken gelirdim. Eee tabi ben de olsam ben de kendi yolumu gözlerdim. " Kendini övme seansına geçmesiyle kafasına hafifçe vurup geri çekildim.

" Utku " Ciddileşmemle bir sorun olduğunu anlamıştı.

" Noldu?" Hafifçe kaşları çatılmıştı.

" Ben bir süre onlarla yaşamaya karar verdim." Dememle kaşları daha da çatıldı.

" Ne dediğinin farkında mısın sen?" Dediğinde başımı salladım.

" Saçmalama Ilgın o insanları tanımıyoruz etmiyoruz. Bak yemeğe gidicem dedin ses etmedim sonuçta belki tanımak istiyordur hakkıdır dedim ama yaşamak ne be kızım sen ne saçmalıyorsun? " Çileden çıkmış haline hak vermeden edemedim.

" Haklısın fakat annemden daha fazla ayrı kalamam Utku onlar vize işini halledebilirler. Sen de annemin bir sene benden ayrı kalamayacağını biliyorsun. " Ona annemle konuştuktan sonra vize hakkındaki gelişmeleri söylemiştim. Amcasına yardımcı olması konusunda ısrar etmişti ama amcasının da elinden bir şey gelmiyordu.

" Annen onlarla yaşadığını öğrenince çok mu mutlu olur sence?"

" Ona söylemeyeceğim orada daha fazla kuruntu yapmasını istemiyorum."

"Ilgın of Ilgın"

Telefonum çaldığında Cihan beyin aradığını görmemle geldiğini anlamıştım. Meşgule atarak Utkuya döndüm.

" Korkma tehlikeli bir şey yok ortada " Bu söylediğime kendim bile inanmamıştım.

" İçim hiç rahat değil. "

Onu kendime çekip sıkıca sarıldım. " Bir şey olmayacak" diye fısıldayıp ondan ayrıldım. Koridora doğru ilerleyip valizimi dış kapıya sürükledim. Kapıyı açtığımda bahçe kapısının ardında arabaya yaslanmış halde bekleyen kardeşlerden en büyükleri olan Kayayı beklemiyordum. Cihangir bey büyük ihtimal bunu söylemek için aramıştı.

Yeniden arkamı dönüp Utkuya sarıldım. Sarıl sarıl bir hal olmuştuk.

ALEVLERİN DANSIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin