Capitolul 9.
"Mi-am luat aparatul si am iesit din cabana cu Vlad. Eu am inceput sa fac poze, am facut cu noi doi cateva poze, iar acum fac poze peisajului. E atat de frumos, n-am vazut un peisaj mai frumos in viata mea, e ceva mirific! Cum fac pozele, simt ceva tare si ud care ma loveste... Oh, nu! Nu a facut asta!"
Anca: Oh, nu ai indraznit sa faci asta! -spun cu o fata de criminala-
Vlad: Oh ba da! -scotand limba la mine-
Anca: Ai 5 secunde!
Vlad: Ce?
Anca: 5, 4.. 1!
Vlad: Ce s-a intamplat cu 3 si 2? -spune fugind-"Am inceput sa alergam ca doi nebuni unul dupa altul. Vlad era mai rapid ca mine, iar cand aproape l-am prins, idiotul s-a impiedicat iar eu cum alergam repede am cazut frumos peste el si am luat-o in jos pe deal. Ne rostogolim pana am ajuns la sfarsitul dealului, noroc pe noi ca dealul a fost mic. Cand ne-am oprit Vlad era peste mine, s-a uitat adanc in ochi mei cateva secunde bune, iar apoi m-a pupat pe nas, dupa aceea s-a ridicat si a luat-o iar la fuga. Nu am stat pe ganduri, m-am ridicat repede si am alergat dupa el...pana intr-un moment cand m-am impiedicat si am cazut jos pe zapada rece."
Anca: Auu! - tip tare sa ma auda Vlad -
Vlad: Anca? - intorcandu-se- Anca! Esti bine?
Anca: Nu! Auu! Ma doare!
Vlad: Unde?
Anca: Aici, piciorul...auu!
Vlad: Aici? - atingand-o la picior -
Anca: Da! Auu!"Vlad se apleaca ca sa ma ajute sa ma ridic, dar atunci il imping jos si il acopor de zapada... Muhahaa, sunt malefica!"
Vlad: Deci asa faci! Stai sa vezi ce-ti fac cand te prind...
Anca: Aaaaa.... -tip fugind de el-"Am inceput iar sa fugim, dar cum am mai spus, vlad era mai rapid m-a prins repede... M-a cuprins cu bratele lui puternice intr-o imbratisare calda, si a inceput sa ma invarte pana am cazut amandoi jos. Nu puteam rata momentul, asa ca am facut cateva poze, care nu vreau sa ma laud, dar au iesit super!"
Anca: Vlad, uite! ATV-uri...
Vlad: Mergem la o plimbare cu el?
Anca: Pe bune?
Vlad: Da, hai!"Ne-am urcat pe un ATV negru cu nuante de gri si am pornit. Am mers in jos, supa in sus...am fost peste tot. Ne-am mai oprit intr-un loc chiar magic, ca sa facem poze."
Vlad: Hai sa mergem!
Anca: Unde?
Vlad: La cabana...
Anca: De ce?
Vlad: Ca imediat se lasa seara si ne papa ursii...
Anca: Ce? - spun putin speriata -
Vlad: Da! Seara ursii ies din barloguri si pornesc sa vaneze fete neascultatoare care stau pe afara la ora asta. -spune cu o fata serioasa-
Anca: Nu-i adevarat! Ursii hiberneaza!
Vlad: Adevarat! Dar frigul nu, asa ca haide!
Anca: Dar de ce? E asa frumos aici!
Vlad: Ca se leasa seara, vine frigul si o sa inghetam aici!
Anca: Macar am fi impreuna! -spun razand-
Vlad: Da! Dar mai bine in cabana, la caldura!
Anca: Bine, hai!"Ne-am urcat pe ATV si am plecat la cabana. Am parcat ATV-ul si am urcat in camera."
Vlad: Anca? Ce-s cu astea? Am gresit camera?
"Sa va spun... M-am hotarat sa fac acest pas, pentru ca il iubesc mult si ma simt pregatita...deci cand am plecat pe afara inainte am vorbit cu unul care lucreaza aici sa aranjeze frumos camera, cu petale de trandafir, capsunele cu ciocolata...sigur Vlad nu stia, pentru ca era la baie..... Muhahaaa, iar sunt malefica...mai bine zis sunt grijulie si romantica...ohh da, si foarte modesta! Deci cand am intrat in camera totul era frumos aranjat cum am vrut eu! Vlad statea si se uita, nu stia cum, cand sau de ce...era amuzant..."
Anca: Nu prostutule! -spun razand-
Vlad: Atunci? Nu inteleg nimic...
Anca: Stiu ca am spus ca nu sunt pregatita, dar te iubesc, ne iubim, si am incredere in tine. Langa tine ma simt cel mai bine, in bratele tale simt dragoste si protectie, cand ma saruti ma simt atat de bine, doar cu o simpla atingere de-a ta in stomacul meu isi face aparitia o jungla, care nu-mi da pace...te iubesc! Te iubesc mai presus de viata mea, te iubesc pana la stele si inapoi, esti totul pentru mine...si cu toate astea spuse vreau sa stii ca sunt pregatita, sunt preagatita sa te iubesc pana la capat si am incredere in tine ca nu o sa ma faci sa ma doare... Te iubesc mult maimutica!
Vlad: Ingeras! Nu am cuvinte... Stii asta eu ar fi trebuit sa fac, nu tu.... -spune si incepem sa radem- Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat toata viata mea, te iubesc mai presus de mine, mai presus de tot. Esti raza mea de soare care imi lumineaza zilele, esti ingerul meu pazitor care ma indruma, esti vocea inimii mele care canta intruna cu putere cand esti prin preajma, esti ca o papusa de sticla, iar cand te iau in brate ma tem sa nu te sparg in mii de bucatele, tu imi aduci zambetul pe buze chiar si in cele mai grele momente. Te iubesc enorm de mult ingeras!"Stateam fata-n fata si ne priveam in ochi, eram pierduta in ochii lui superbi de caprioara, usor ne apropiam unul de celalalt, fetele noastre erau la un centimetru distanta, Vlad si-a zdrobit buzele lui moi de ale mele formand un sarut pasional demn de oscar, limba lui isi face loc in gura mea, imbratisand-o pe a mea. Mintea mea a luat-o la goana, nu mai gandeam, nu eram constienta, eram in lumea mea, ma simteam atat de bine... usor am ajuns la pat, Vlad intinzandu-ma usor de spate, mainile lui imi explorau cu atentie corpul, simteam mii de fiori in interior, era asa de bine, Vlad ma rasfata cu atingerile si saruturile lui calde, hainele dispaream rand pe rand ajungand undeva pe podea, am ramas fara nimic pe noi, cum ne-a lasat Dumnezeu, Vlad s-a oprit si m-a privit adanc in ochi cerandu-mi acordul, am dat din cap in semn ca sunt pregatita. Vlad ma tinea strans in brate si ma saruta, atunci am simtit cum intra in mine, o durere uriasa m-a cuprins din cauza caruia am scos un geamat de durere, iar Vlad a observat asta si mi-a soptit la ureche 'Poti sa tipi, sa plangi..e normal!', nu i-am spus nimic fapt care l-a facut sa se ingrijoreze. 'Esti bine? Pot sa ma opresc, daca vrei", cand l-am auzit am raspuns repede... 'Nu, sunt bine.' atunci Vlad a continuat, la fel de incet si tandru ca pana acum, am simtit cum intra tot mai adanc in mine, iar durea a crescut si ea, dar nu-mi pasa merita toata durerea, pentru ca in ciuda durerilor ma simt in al noualea cer. Intr-un final ne-am prit, eu mi-am asezat capul pe pieptul lui Vlad, iar el ma tinea strans in bratele lui protectoare, si asa am intrat in lumea viselor."
Capitol nou! Daca va placut catusi de putin lasati un vot sau comm! :*