Capitolul 6

908 40 0
                                    

"Matza mea e foarte entuziasmata si curioasa, dar de la mine nu afla nimic...ce surpriza ar fi daca i-as spune unde mergem... Totusi, sper sa-i placa... am fost gata repede, ceea ce chiar ma mira, altadata Ancai ii trebuie cel putin 30 de minute sa se pregateasca... Am pornit...cand am ajuns la destinatie a fost deja destul de intuneric...perfect!"

"Woow, nu pot sa cred, e minunat! Vlad m-a adus intr-un parc de distractii si cum era intuneric, beculetele straluceau mai frumos la oricand. Era admosfera de vis! Be-am urcat in calusei, in carusel, ne-am alergat prin tot parcul, ne-am mai furat cat-un sarut inocent, iar in final ne-am urcat in roata mare. E o roata uriasa, care e facut tot din sticla si se vede totul foarte frumos! Ma simt parca as pluti! Ne-am oprit la cel mai inalt punct, atunci imi era putin frica, dar Vlad m-a imbratisat si atunci nu mi-a mai fost frica de nimic!"

Anca: De ce ne-am oprit?

Vlad: Uitate in jur! Vezi? Uite ce frumos e asa!

Anca: Da! chiar e foarte frumos asa!

Vlad: Frumusetea privelistii nu se compara cu frumusetea ta!

Anca: Aww! Unde te-am gasit asa romantic?

Vlad: Cel mai romantic!

Anca: Si modest!

Vlad: Gata! Hai sa ne bucuram de priveliste.

Anca: Da, ai dreptate... Te iubesc!

Vlad: Si eu te iubesc micuto!

"Vlad a scos de undeva, nu stiu de unde capsuni in ciocolata, multe capsuni in ciocolata, yummi, preferatele mele! Am stat asa imbratisati, privind stelele, mancand capsuni, mai furandu-ne cat-un sarut. E asa de frumos si romantic aici! Timpul a trecut pe nesimtite, s-a facut tarziu si a trebuit sa ne ducem acasa."

"Suntem in drum spre casa. Cred ca a mers bine si ca i-a placut, zambeste intr-una, are un zambet adorabil...am mai spus ca o ador cand zambeste? Daca nu o spun acum... O ador cand zambeste!"

Vlad: Si...ti-a placut azi in parc?

Anca: A fost cea mai frumoasa intalnire din lume! Iti multumesc!

Vlad: Nu trebuie sa-mi multumesti, am facut asta pentru ca te iubesc! daca te vad asa fericita e de ajuns pentru mine!

Anca: Aww...

"Am ajuns, am urcat scarile, dar surpriza...Doris ne astepta la usa. Nu cred, ce cauta asta aici? Nu a inteles ca ne-am despartit, sau ce?"

Vlad: Ce cauti aici?

Doris: Deci pentru minorosita asta mai parasit?

Vlad: Nu vorbi asa despre Anca! Si nu, te-am parasit pentru ca nu te iubeam.

Doris: Vorbesc cum vreau eu! E doar o minorosita!

Vlad: Minorosita esti tu! Si acum pleaca de aici!

Doris: Nu plec! Asta nu ramane asa, nu ma lasa nimeni pentru o pitica ca asta.

"Atunci Doris a venit spre mine, eu eram speriata de ce ar putea face, iar eu cum stateam la balustrada a dat sa ma impinga, dar atunci Vlad m-a tras repede si Doris a cazut jos... Am fugit repede jos sa vedem ce e cu ea."

Anca: O, Doamne! A murit?

Vlad: Da, e moarta... Ura a omorat-o!

"Am imbratisat-o pe Anca si i-am acoperit ochii, saracuta era tare speriata...intre timp am sunat repede politia, care a ajuns destul de repede. Sub privirile curioase ale vecinilor au dus cadavrul lui Doris si ne-au intrebat despre cele intamlate, noi am spus adevarul, iar politistul ne-a linistit spunand ca nu e vina noastra. Dupa ce au plecat politistii ne-am dus in apartament, ne-am pus la culcare si cu greu am adormit imbratisati."

---Dimineata---

Holaaaa! Aici aveti un nou capitol....sper sa fie cat de cat bine... :P Cum vi se pare? Ce credeti ca o sa se intample in capitolul urmator? :)

Mai mult decat un frateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum