Capitolul 10

972 37 8
                                    


Dimineata isi face simtita prezenta, iar razele soarelui palid imi mangaia suav obrazul si ma face sa deschid ochii. Inainte de a-mi deschide ochii il caut pe Vlad, imi misc mainile in jos si-n sus, dar nu dau de el, atunci alarmata imi deschid repede ochii. Vlad nu era nicaieri, ma uit peste tot, dar nimic. Imi plimb privirea in camera, pana dau de un plic care imi purta numele asezat pe noptiera langa o tava de clatite cu ciocolata, cafea si un trandafir. Iau scrisoarea si incep sa-l citesc:


"Buna dimineata frumoasa mea! <Buna dimineata iubitule!> Imi pare rau ca nu sunt langa tine <da, mi-ar fi placut sa fi langa mine dimineata si sa ma pupi> daar asa nu ai avea nici o surpriza. <Surpriza?> Da, ai citit bine, o surpriza! <Iuppiii> Dar ca sa gasesti surpriza trebuie sa te iei dupa indicii. <Ce indicii?> Ca sa ajungi la indicii trebuie sa stii raspunsurile la intrebarile mele. In fiecare biletel vei gasi cate o intrebare. <Uhh suna interesant!> Deja esti curioasa nu? <Da sunt!> Bine! Dar mai intai papa clatitele si bea cafeluta pana nu se racesc. O sa gasesti si biletelul urmator acolo."


M-am apucat sa mananc repede clatitele si sa beau cafeaua. Sub ceasca de cafea se afla si biletelul meu!


"Buna iubire! Vad ca ai gasit biletul meu. tot ce trebuie sa face este sa cauti cel mai dulce loc de aici. Nu cauta in camera noastra, nu este vorba despre tine de data aceasta. Te pup dulceata!"


Hmm.... Cel mai dulce loc? Ce ar putea sa fie? Da! Asta trebuie sa fie! Buticul cu dulciuri! Clar este cel mai dulce loc de aici!  Ihm ce bune au fost jeleurile si acadele ce le-am cumparat ziua trecuta. Ihm inca le mai simt gustul daca ma gandesc la ele. Am luat-o repede spre usa, dar hoppa!  Nu m-am imbracat inca! Mi-am luat niste blugi, o bluza cu inimioare, caciulita mea cu esarfa asortata, geaca si cizmele si am plecat spre cel mai dulce loc. In bilec scria sa-mi iau o briosa, iar eu asa am facut. Domnisoara mi-a dat o briosa cu frisca de deasupra si cu jeleuri in forma de inima si impreuna cu ele am primit si un bilet cu numele meu pe el. L-am desfacut repede sa vad ce am de facut in continuare.


"Frumoaso! Stiam eu ca am o iubita desteapta! Despre urmatoarea destinatie iti spun doar un lucru: Acolo incepe distractia! Ne vedem in curand! Te sarut dulce!"


'Acolo incepe distractia!'? Unde ar putea fi? Parc de distractie nu este aici...hmm! Oare ce-ar putea sa fie? Gandeste Anca, gandeste! Oare o fi locul de unde am inchiriat ATV-urile? Ehh o sa incerc acolo, daca nu ma mai gandesc. Pornesc spre acolo, iar in drum imi mananc briosa. Ihmm ce buna e! Exact cand am terminat briosa am ajuns la destinatie si observ ceva. Pe un ATV era lipit biletelul cu numele meu. Il iau repede biletul si incep sa citesc.


"Bravo iubire! Ai gasit cel mai distractiv loc...pentru noi! Ieri ne-am distrat bine cu ATV-urile nu? Mai stii ce am vazut ieri cand am venit pe o scurtatura? Tot ce trebuie sa faci este sa faci este sa inchiriezi un ATV si sa vii aici. Te astept!"


Ieri am vazut un loc absolut superb. O fantana sculptata ca in povesti cu ingerasi cu animalute din padure, pasari, veverita si alte animale frumoase. un loc foarte frumos, in spatele fantanii este padurea. Dar cel mai frumos este faptul ca fantana chiar functioneaza. Are apa calda, care nu ingheata si e sclipitoare, chiar are si scipici in apa. Este de vis! Am inchiriat ATV-ul pe care era lipit biletul si am pornit spre destinatie. In cincisprezece minute am fost acolo. M-am oprit putin sa admir locul. Cand m-am Apropiat nu l-am gasit pe Vlad nicaieri si nici de vreun bilet nu am dat. ma duc in jurul fantanii si dau ochii cu ceva, era un biley pentru mine. Am desfacut biletul si am inceput sa citesc cu voce tare.

                                                                 

                                                                      "Esti ultima mea floare,

                                                                        Stealuta dintre stele,

                                                                        Fericirea din zile grele,

                                                                        Tu esti lumina vietii mele!


-Draga mea Anca! Am incercat sa imi scriu sentimentele in forma de poezie, dar nu am reusit decat ce ai putut citi mai sus si am hotarat sa iti scriu o scrisoare ca pana acum. Seara trecuta a fost cea mai frumoasa din toate. Esti minunata! Cel mai frumos lucru ce mi s-a intamplat toata viata mea. Tu esti viata mea. Nu am cuvinte sa descriu ce simt pentru tine. Am incercat, dar chiar nu pot. Ce simtim noi este unic, un sentiment atat de puternic incat il cunosti doar o data in viata si sentimentul acesta enorm ce il simt eu este de nedescris, de aceea iti pun doar o intrebare:

                           Vrei sa iti petreci restul vietii fiind sotie mea?"


Atunci am scapat biletul pe jos si il vad pe Vlad in fata mea in genunchi cu un buchet de trandafiri rosii in forma de inima intr-o mana, iar in cealalta o cutiuta rosie cu un inel minunat.

     -Anca, imi faci onoarea de a fi sotia mea? -stau nemiscata si cu gura cascata, dar imi dau seama ca ar fi trebuit sa dau un raspuns-

     -Da! Da! Da! vreau sa diu sotia ta! -Vlad s-a ridicat iar eu i-am sarit in brate, el ma saruta fericit si intre saruturi mai scapa si un 'Te iubesc!' iar eu ii raspund sincera 'Si eu, din toate inima!'



                            Asta o fost povestea! Sper ca v-a placut macar un picut. Scuzati-mi greselile. :) Apropo...a-ti incercat noua aplicatie? Mie imi place! Aici aveti linkul la profilul meu ---->  https://www.wowapp.com/w/itsmedenii/Denii-Denisza


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mai mult decat un frateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum