Capitolul 4

1.1K 34 0
                                    

Vlad: Anca! Hai deschide!

"Nu pot sa cred ce-am facut! Acum sigur ma crede nebuna. Sau poate crede ca il iubesc ca pe un frate....da, sigur asta e!"

Vlad: Anca deschide!

-Anca deschide incet usa si Vlad intra in camera.-

Anca: Ce vrei?

Vlad: Vreau sa vorbim!

Anca: Ai mai spus asta.

Vlad: Uite Anca...ai spus ca ma iubesti...adica, ca pe un frate, nu?

Anca:N..d...da...sigur! Da, asta este...

Vlad: Nu e asta nu?

Anca: Nu! Sigur ca nu! De ce ti-as spune ca te iubesc>

Vlad: Dar cum adica ma iubesti?

Anca: Cum se iubeste...daah...

Vlad: Uite Anca....asta e ciudat...

Anca: E chiar foarte ciudat!

Vlad: Lasa-ma sa termin!

Anca: Bine..scuze.

Vlad: Deci....e ciudat, dar trebuie sa sti ca eu nu am iubit nicio iubita de a mea pana acum, pentru ca...te iubesc pe tine...

Anca: ....

-Anca statea pe marginea patului si se uita la Vlad care statea in fata ei pe pamant in genunchi. Vlad a luat mana ancai in mana lui si...-

Vlad: Anca...sa sti ca de doi ani imi place de tine si nu ti-am spus nimic, pentru ca credeam ca o sa ma crezi nebun ca imi place de sora mea... Ma bucur enorm de mult ca tu ti-ai ascultat inima si nu ai facut ca mine, sa faci ce e bine, si sa sti ca te iubesc!

Anca: Si eu te iubesc! Si...acum ce ne facem?

Vlad Cred ca o sa ne descurcam, dar

Anca: Dar ce?

Vlad: Trebuie sa scap de Doris

Anca: A da! Mai e si aia.

Vlad: Nu fi suparata! O sa scap de ea repede.

Anca: Promiti?

Vlad: Pentru tine orice!

-Atunci s-au apropiatsi incet buzele lor s-au unit intr-un sarut foarte dulce.-

"Ce dragut e Vlad! Si ce prostut. De doi ani ma place si nu mi-a spus nimic...dar ce tot zic...si mie mi-a fost greu....daca n-ar fi fost cearta aia despre Doris poate ca acum inca nu-i spuneam nimic... Ma bucur ca a aparut Doris si ne-am cam certat si asa i-am spus... Nu pot sa cred ca si el ma iubeste...parca as visa!"

"Ne-am sarutat...a fost cel mai dulce sarut din lume, a fost un sarut plin de dragoste. Dupa aceea ne-am imbratisat. E asa de mica si firava, are nevoie de protectie, si eu ii voi oferi asta..."

"Ma simt asa de bine in bratele lui puternice, ma simt asa de protejata...ma simt in siguranta la el in brate."

"M-am pus in pat si ea s-a cuibarit in bratele mele si dupa putin timp a adormit. E asa de draguta si frumoasa...si e doar a mea, e micuta mea! O iubesc asa de mult! M-am mai uitat la ea cum doarme, e ca un ingeras mic,e ingerasul meu. Am pupat-o pe frunte si dupa putin timp am adormit si eu."

"O noua zi, o noua provocare! Razele soarelui ma mangaie pe fata, asa cum face si Vlad. E un dulce!"

"Razele soarelui m-au trezit repede, ingerasul me inca doarme, o maigai usor pe obraz si ii soptesc usor la ureche..."

Vlad: Te iubesc!

Anca: Si eu te iubesc mult!

Vlad: Neata ingeras! Nu dormeai?

Anca: Neata! Nu m-am trezit mai devreme...dar tu cand te-ai trezit?

Vlad: De mult...si m-am uitat la tine cum dormeai..

Anca: Da?

Vlad: Da! Sa sti! Si chiar esti un ingeras!

Anca: Aww...ce dragut esti!

Vlad: Tu esti si mai draguta!

Anca: Ba tu...

Vlad: Ba tu...

Anca: Vrei sa continuam asa toata ziua?

Vlad: ...

Anca: Nu! Deci...nu ma contrazice!

"Atunci Vlad m-a sarutat...era un sarut plin de iubire...era asa de dulce!"

"Anca e asa draguta si inocenta...e asa de micuta, are nevoie de iubire si protectie...si asta voi face, o voi iubi si o voi proteja ca nimeni altcineva. Am mai stat asa privindu-ne in ochi si imbratisati pana cand suna soneria..."

Vlad: off...ma duc sa deschid, poate e ceva important.

Anca: Bine.

"Off soneria asta...nu putea sa sune mai tarziu?/ Nu, trebuia sa ne strice noua dimineata. Ma simteam asa de bine in bratele lui Vlad...ma simteam bine si in siguranta. Vlad a deschis usa, se pare ca Doris a venit...am auzit vocea ei pitigaiata. Macar asa Vlad poate sa se desparta de ea..."

---la usa---

Doris: Iubi! Neata! Ce faci?

Vlad: Hey! Ce faci aici?

Doris: Am venit sa te vad. Nu te bucuri?

Vlad: Ba...sigur...oricum voiam sa te sun sa ne intalnim... Trebuie sa vorbim.

Doris: Da bine... Hai sa iesim la un suc si vorbim acolo...

Vlad: Nu! Vorbim acum si aici!

Doris: Bine, da' nu tipa!

Vlad: Nu am tipat! Uite Doris...eu nu te iubesc si asta nu poate continua asa...Ne despartim!

Doris: ...

Hei! Aveti aici inca un capitol....scuze ca a durat atat. Stiu ca povestea nu e prea buna, dar mna...daca am inceput-o, o duc pana la capat! :P

Mai mult decat un frateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum