Capitolul 8.
---Dupa doua saptamani---
Vlad: Hai Anca! Esti gata?
Anca: Da! Acum vin!
Vlad: Iti ia mai mult ca unei mirese!
Anca: Hahaha! Ce sa zic... -venind pe scari si strambandu-se- Daca nu imi spui unde mergem...trebuia sa-mi pun multe haine.
Vlad: Si cine crezi ca o sa le care?
Anca: Tu!
Vlad: Te-ai gandit bine inainte?
Anca: Ca in totdeauna!
Vlad: Ce nu fac eu pentru tine!?
Anca: Si de asta te iubesc asa de mult! - sarutand-ul -
Vlad: Si eu ingeras! Hai! Mergem?
Anca: Da! Dar...
Vlad: Nu-ti spun unde mergem!
Anca: De unde...
Vlad: Te cunosc mult prea bine!
Anca: Hai nu zau.
Vlad: Acum te gandesti cat de dragut si grijuliu sunt.
Anca: Nu-i adevarat!
Vlad: Nu? Nici un pic?
Anca: Mnu...
Vlad: Un pic asa? - cu o fata adorabila -
Anca: Mnuuuu...
Vlad: Serios?
Anca: ....
Vlad: Ha! Te-am prins!
Anca: Ce sa spun! Da' sa stii ca si eu te cunosc foarte bine! - facand botic -
Vlad: I-auzi...
Anca: Da! Acum te gandesti ca sunt adorabila cand ma uit asa la tine...
Vlad: Defapt tu mereu esti adorabila!
Anca: Aww! Esti cel mai dulce iubit.
Vlad: Iar tu cea mai dulce iubita! - sarutand-o -"Tot drumul am povestit, dar Vlad tot nu mi-a spus unde mergem...ii place atat de mult sa ma tina in suspans, are talent la asta... Cand am ajuns la...defapt habar n-am unde, m-a legat la ochi. Raul de el! O sa vada el ce-i fac cand ajungem si imi da asta de la ochi jos. Bine, poate ca nu o sa vada nimic pentru ca o sa fiu emotionata de surpriza lui...sigur o sa fie ceva ceva super dragut. Dupa ceva timp am ajuns la destinatie, Vlad a oprit masina si a iesit, era destul de frig, oare unde m-a adus nebunul asta?"
Vlad: Anca da-mi mana.
Anca: Pot sa mi-o dau jos?
Vlad: Imediat! Hai. Pe aici, ai grija.
Anca: Vlad o sa cad!
Vlad: Ai incredere, n-o sa cazi.
Anca: Sper ca altfel...."Dar n-am apucat sa termin propozitia pentru ca Vlad mi-a dat jos esarfa de la ochi, iar eu am ramas muta. Am ramas 'wow'. Deci il iubesc! Parca imi citeste gandurile. Nu pot sa cred unde m-a adus... Suntem la munte, totul e alb si atat de frumos. Mereu am vrut sa vin la munte! E oficial... Ador locul asta si il ador si pe Vlad!"
Vlad: Iti place?
Anca: E superb! De unde...
Vlad: Ti-am spus ca te cunosc...
Anca: Te iubesc! Mult!
Vlad: Si eu pitic! Si eu te iubesc!"Ne-am sarutat. Era un sarut pasional plin de iubire. A inceput sa ninga iar noi inca ne sarutam, fulgii ne cadeau usor pe chip, dar pe noi nu ne interesa, asta facea momentul si mai frumos! Am rupt sarutul din cauza lipsei de aer. Dupa ce ne-am uitat la peisajul mirific de aici am scos bagajele si ne-am dus in camera, am aranjat lucrurile si ne-am asezat pe pat."
Anca: Vlad?
Vlad: Da?
Anca: Te iubesc!
Vlad: Si eu te iubesc piticot!"M-am apropiat usor de el si l-am sarutat scurt. Vroiam sa ma departez de el, dar credeti ca m-a lasat? Nu, nici vorba! Nesatulul asta a inceput sa ma sarute...ne sarutam de vreo 5 minute, iar sarutul devenea tot mai pasional, usor Vlad m-a lasat pe spate, iar noi inca ne sarutam, mainile lui se plimbau frenetic pe corpul meu."
Anca: Vlad, stai! -spun speriata-
Vlad: Scuze...
Anca: Imi pare rau, doar ca...inca nu sunt pregatita...
Vlad: Stiu. Mie imi pare rau, m-a luat valul...
Anca: Eu chiar te iubesc, dar inca nu sunt pregatita pentru pasul urmator. -spun cu o oarecare teama in voce-
Vlad: Stiu ingeras! Si eu te iubescmult, si de asta sunt dispus sa astept cat este nevoie."Vlad ma saruta scurt si da sa se ridice, dar il opresc."
Anca: Unde te duci?
Vlad: Sa fac un dus.
Anca: Te-ai suparat? -il intreb cu o fata trista-
Vlad: Nu! De ce?
Anca: Vlad...
Vlad: Anca! Doar ti-am spus ca sunt dispus sa astept si 100 de ani, daca trebuie... Intelegi?
Anca: Da...
Vlad: Da sa pup!"Atunci vine spre mine si isi lipeste buzele de ale formand un sarut dulce. Vlad s-a dus sa faca un dus, iar eu m-am intins pe pat si am inceput sa ma gandesc la cele intamplate... Eu chiar il iubesc, dar nu stiu, parca nu ma simt pregatita, sau poate mi-e doar frica? Ohhnu stiu....nu mai stiu nimic... Cand aud apa care cade udor pe peretii cabinei imi iau telefonul in mana si caut in agenda numarul Andradei...cand il gasesc o sun repede si ma rog sa raspunda sa pot vorbi cu ea..."
Andrada: Buna honey! Unde esti? Ce faci?
Anca: Buna! Mai putine intrebari nu am mult timp...
Andrada: What? Ce s-a intamplat? Unde esti? Te-au rapit? Te tin cu forta? -spune intr-o singura suflare speriata-
Anca: Hoo nebuno! Nu, Vlad imediat termina cu dusul si trebuie sa vorbim.
Andrada: M-ai speriat proasto! Te ascult...
Anca: Bine. Deci...ahhm Vlad vrea sa trecem la pasul urmator. Azi eram aproape, dar l-am oprit...
Andrada: Si care-i problema ca vrea?
Anca: Nu cred ca sunt pregatita.
Andrada: Il iubesti?
Anca: Ce intrebare e asta? Normal ca da!
Andrada: Si el te iubeste!
Anca: Da...
Andrada: Ai incredere in el?
Anca: Da!
Andrada: Si atunci? Ce te opreste?
Anca: Nu stiu...
Andrada: Si atunci?
Anca: Stii ceva? Ai dreptate!
Andrada: Ca in totdeauna!
Anca: Mersi mult! Te iubesc sis!
Andrada: Si eu honey!"A, inchis telefonul, si la fix pentru ca Vlad a iesit din baie. Ohh Doamne! Are doar un prosop pe el, ah n-am vazut pana acum abdomenul lui perfect...si picaturile de apa care ii curg usor pe corp. Ohh ce bine arata!"
Vlad: Anca!
Anca:...
Vlad: Anca! Esti bine?
Anca: Aaaah...ce?
Vlad: Esti bine?
Anca: Da! De ce n-as fi?
Vlad: Priveai in gol si nu ma bagai in seama.
Anca: Nu, scuze! Sunt bine!
Vlad: Bine!"Ahh Doamne ce proasta sunt! Cand l-am vazut asa...arata asa de bine si are patratele... Doamne Anca, inceteaza! Ce tot vorbesti acolo? Chiar daca arata asa de bine, revinoti! Pana ce eu eram pierduta printre ganduri Vlad deja se imbracase."
Vlad: Mergem la o plimbare?
Anca: Da! Stai sa-mi iau aparatul!
Buna! Dupa un an de pauza m-am intors cu un nou capitol...daca vreti lasa-ti un vot sau o parere.
^Peace^