Uitati inca un capitol....(ca sa o termin cat mai repede) :P Sper sa va placa...ahhm cred... Ehh daca va place va place, daca nu, nu...asta e! ;) Spor la citit! :D
Vlad: Nu am tipat! Uite Doris...eu nu te iubesc si asta nu poate continua asa... Ne despartim!
Doris: Cum? Ce ai spus? Nu poti sa te desparti de mine..
Vlad: Ba pot si am si facuto!
Doris: O sa platesti pentru asta, Vlad...o sa platesti! ai sa vezi...
Vlad: Da, da... Hai iesi afara!
"O sa regreti asta Vlad, o sa aflu eu pentru cine m-ai lasat, chiar daca nu te iubeam, o sa regreti ca te-ai despartit de mine"
Anca: Cine a fost la usa?
Vlad: Doris...da sigur ai auzit-o la cum a tipat nebuna aia...
Anca: Defapt chiar am auzit...de ce a tipat?
Vlad: Hai nu fa pe nestiutoarea...
Anca: Da' chiar nu stiu...
Vlad: Ce mincinoasa mai esti tu.... Si de asta te iubesc eu atat de mult! Vino-n coa'!
"Atunci Vlad m-a sarutat....e asa de dulce!"
"O iubesc atat de mult...mai ales cand se joaca asa si face pe nestiutoarea...si cand face botic....aww.ce draguta e atunci. imi vine sa o mananc! O iubesc din toata inima mea!"
Anca: Da pe bune acum...de ce a tipat?
"Atunci Vlad m-a pupat si a inceput sa ma gadile nebunul... Se pare ca si-a amintit ca ma gadil rau de tot. Mda...cand eram mai mici mereu cand voia sa afle ceva sau voia telecomanda incepea sa ma gadile ca un nebun ce e si bine inteles, ca sa scap, mereu a obtinut ce a vrut...bine ca dupa putin timp am mai luat inca un televizor si asa am scapat de gadilat..."
Anca: Vlad....termina....termina...te rog!
Vlad: Ce dai?
Anca: Un sarut.
Vlad: Nu...prea putin...cred ca o sa ma distrez inca putin...
Anca: Te rog....termina...
Vlad: Nu! Vad ca iti place, ca razi de nu mai poti...
Anca: Hai Vlad!.....Termina!....
Vlad: Nu! Esti prea frumoasa cand zambesti si imi place zambetul tau....
Anca: Te log!
"Atunci Ancutica mea a facut un botic....mamma ce dulce e! Ma privea asa si atunci m-am oprit, dar cand am vrut sa o sarut a sarit pe mine si a inceput sa ma gadile."
"Vlad s-a oprit cand am facut botic... Da! Stiam ca nu poate sa reziste boticului meu... De mica mereu am optinut ce am vrut, multumita boticului meu... Vlad a vrut sa ma sarute, dar crede el ca ma las asa usor...ooo daca asta credea, s-a inselat amarnic...atunci am sarit pe el si am inceput sa il gadil, si ce se mai gadila maimutica mea...are un ras molipsitor! Am inceput sa radem amandoi ca doi nebuni! Ma mir ca vecinii nu am venit sa ne spuna se incetam cu rasetele..."
Vlad: Anca...termina...
Anca: Cuvantul magic?
Vlad: ...Abracadabra....
Anca: Ce? Gresit!
Vlad: te rog...frumos....
Anca: Ce dai?
Vlad: Ce vrei.
Anca: Orice?
Vlad: Da, orice!
Anca: Paaaai....o intalnire! "Si atunci m-am oprit"
Vlad: Credeai ca n-o sa mergem la intalnire?
Anca: Nup...
Vlad: Pregateste-te ca azi o sa ai o intalnire de vis!
Anca: Yeeeeeyy....de abia astept! Dar pana atunci haisa mancam ca e deja 13 si noi inca n-am mancat...
Vlad: Hai ca chiar mie foame.
"Am pregatit masa, am mancat, iar dupa aceea Vlad a venit cu ideea sa ne uitam la un film si dupa mergem la intalnire... Abia astept! O sa fie super! Ne-am uitat la un film romantic...se pare ca si lui Vlad ii plac filmele romantice... Pe parcursul filmului am incercat sa aflu unde ma duce Vlad la intalnire, dar in zadar. Nu am aflat nimic, imi spunea ca e o surpriza si ca o sa-mi placa.... Am incredere in el, sigur o sa fie un loc foarte frumos!"
"Dupa ce a fost gata filmul ne-am dus in camere sa ne pregatim... Matza mea e foarte entuziasmata si curioasa, dar de la mine nu afla nimic...ce surpriza ar fi daca i-as spune unde mergem... Totusi, sper sa-i placa..."
Daca vreti votati + comm... :P Curand postez urmatorul capitol!