Episode 1

68 6 0
                                    

Jadi ... BAYARLAH ! Ujar Seorang budak Lelaki yg berambut ungu iaitu Fang

Fang .. Kalau Aku tak nak bayar kau nak buat Apa... Ujar Blaze

Grr....

Aku Akan report Dekat Solar Ujar Fang....
Cuba untuk mengugut blaze ...

Cuba lah Kalau Berani Ujar Blaze... Sambil tersenyum Dan Memeluk erat tubuh fang...

Ishhh...Le..paskan Aku...Aku! Lah SETAN ! Ujar Fang

Tak SEMUDAH TU.. Ujar Blaze

Kalau tak Aku jerit Ujar fang ...

TOLONG!! TOLONG!...

DIAM! ....

HMMPPHH. ..HMPHH ..

PLAKK BUKKK!!

ARGHH! ..

Blaze pun tersenyum kepada fang Yang telah pingsan akibat ditampar Dan dipukul ...

Maaf ...aku Muahaha hahaha 🤣... Sekarang kau Dah pun Mati! Aku bencikan kau fang Sebab kau. .. lebihkan solar daripada Aku... Maaf Aku terpaksa bunuh... Kau... Aku sukakan kau tapi kau ... Mainkan perasaan aku..kau tolak aku... Dan sebab ni jugak Aku taknak bayar hutang hahaha 🤣 Ujar Blaze lalu menendang perut fang...

Fang pun langsung menahan kesakitan...

Fang
Pov : pergi pergi!

5 minutes later...

Eh dah kenapa dengan Si Blaze Tu Manalah fang ni Aku harap takde apa apa yg terjadi kpd dia Ujar Solar.. 

Solar pov: Aku harus check ke tempat kosong tu... Nasib baik Blaze dh pergi...

Solar pun bergegas menuju ke tempat itu alangkah terkejutnya ia melihat keadaan fang Yang masih terbaring dilantai...

FANG! Ya Allah Sapa yg buat kau mcm ni ujar solar berlari menghampiri fang Dan mendakap tubuh fang....

So...so...so ..larr... Itu ....I .Tu... Ujar Fang sambil menunjuk Di belakang Solar....

Blaze! ...

Fang! Bangun lah jangan tinggalkan Aku hiks² Ujar Solar....

Kau nak tahu kenapa Aku buat macam ni semua ni ujar blaze memberitahui solar....

.... 

Sebab dia lebihkan kau daripada Aku dan dia tolak Cinta aku... Tapi kau rampas dia Dari aku.. sebab Tu aku bunuh dia ( fang) Ujar Blaze

Blaze Ye memang aku sayang sukakan dia ... Ujar Solar... Sambil tersenyum Dan mendokung fang... Lalu pergi meninggalkan Blaze seorang diri...

Fang Sayang bertahanlah sayangku Ujar Solar...

Kau jahat !....

Boleh tak kau diam Ujar Blaze

Kau jahat...

Kau janji nak Jaga dia ( fang ) ...

Fang ... hiks² apa yg Aku dah buat Ujar Blaze ..

Tbc

Jumpa Di next episode....

Episode 1 Done ✅







Cinta Sejati Di Auckland .. Where stories live. Discover now