Kau jangan masuk Campur urusan Aku... Aku akan pastikan yg fang dan solar akan segera menderita.. Ujar Ghea...
Mak ngah tak berjaya ... Gem akan lindungi mereka semua.. Ujar Gempa...
Ghea... Ujar Fang...
Fang! ... Setelah 20 Tahun baru Kali ni Kau muncul ... Aku benci. Kau... Ujar Ghea...
Kenapa Ghea... Kenapa kau bagitahu aku hah... Ghea .. Ujar Fang/ Joanna..
Sebab KAU ABAH MATI DAN SEBAB KAU JUGAKLAH MAK MENINGGAL... RUMAH PUSAKA MAK KAU BAGI DEKAT ALONG...
SEPATUTNYA AKU YG DPT... Ujar Ghea...Memang mak dh AMANAHKAN Aku Sepatutnya yg Jaga tpi Aku lebih percaya Along daripada kau... Sudah kau pergi Dari sinii.. Ujar Fang ...
Mak su.. Ayah rindukan mak su... Ujar Gem
Adik ni siapa.. Ujar Fang
Saya Gempa.. Anak kaizo... Ayah nk sangat berjumpa dengan mak su... Ujar Gempa...
Along... Ujar Fang...
KAU TUNGGU MASA KAU AKAN SAMPAIII... Ujar Ghea...
Pergi!! ..
hiks² ya Allah ...hiks² kenapa dia kembali dikehidupanku... Ujar Fang/ Joanna...
Maksu jangan sedih ... Gempa janji akan selalu melindungi maksu... Ujar Gem lalu memeluk erat tubuh fang...
Abah mahu mak su kembali ke rumah ... please 🥺 mak su... Ujar Gempa...
Joanna... Siapa dia.. Ujar Solar
Dia.. keponakkan Ku solar .. Kaizo mahu Kita semua pulang ... Ujar Fang
Ohh Kalau begitu... Berarti Kita semua Harus ke Malaysia... Ujar Solar...
Maksu dengarkan ini... Ujar Gempa...
Rekaman suara kaizo on
Fang kamu dimana dik... Aku merindukan mu... Setelah mak dan Ayah pergi... Aku sangat merindukan mu Aku mahu Kita adik beradik berjumpa... Hiks² ..
Setelah kamu hilang fang.. Ghea telah menjual rumah ayah.. Dan dia ingin mengincarmu fang tolong pulang....
Rekaman suara kaizo off .
Astagfirullah Al azim... Kaizo hiks²... Solar tolong izinkan Aku pulang hiks² .. Ujar Fang..
Ya Sayang... Sudah tentu Aku akan selalu Ada untuk kamu Sayang.. Ujar Solar..
Di Jalan Raya..
Aku akan membunuh kamu! ... Ujar Ghea
Siapa kamu .. apa mau mu perempuan... Ujar fan
Kau tidak perlu tahu Sekarang IKUT AKU... Ujar Ghea
Lepaskan Aku!... Lepas!...
DIAM! ..
Saya benci IBU KAMU ...FANG ... DAN KAMU TAK AKAN SELAMAT!... Ujar Ghea sedang menahan Fan. .
Siapa Fang !... Nama mami Joanna bukan FANG... Ujar fan...
Lepaskan!.
Baiklah... Ujar Ghea
Ghea lalu menolak Kasar fan sehingga fan terjatuh ditengah jalan Raya. Sebuah kereta melaju. ARGHH... JANGAN !... Ujar fan....
Dan melanggar tubuh fan...lalu ia terjatuh dalam keadaan berdarah...darah....Hahaha 🤣... Puas Hati Aku... Ujar Ghea lalu pergi meninggalkan tempat kejadian itu...
Kembali ke boifang..
Hello ini Dari Hospital Auckland...apalah anda keluarga Dari Saudara Fan Alexander....
Ya saya Joanna Kenapa ya... Ada apa dengan anak saya... Ujar Fang/ Joanna...
Dia Kecelakaan...
APA!...
ya Allah.. Anak aku hiks²... Ujar Joanna
Fan Ya Allah mudahkan segala urusan Aku.. Selamatkan Anakku hiks2... Ujar Solar.
To be continued... Episode 17💕✅
Vote vote and share Komen below 👇
YOU ARE READING
Cinta Sejati Di Auckland ..
FanfictionJumlah episode : 24 Cinta Sejati Di Bumi Auckland... This is my own version... Inspired by Salju rindu Di Kota Edinburgh (Salju rindu dibumi Auckland) Start : 21 September 2024 End: 10 November 2024 Episode yg udah Di Tayang : 1-21 . Cast ... Fan...