Satu Bulan kemudian ..
.
.Solar... awak ... Ujar Fang... Sambil memeluk erat tubuh solar dari belakang...
Please bawak saya pergi Dari sinii hiks² Ujar Fang
Fang Awak kenapa ni... Ujar Solar..
Saya nak ikut Awak solar tolong bawa Saya pergi jauh . .. Ujar Fang sambil melepaskan pelukkan...
Baiklah Kalau awak nak ikut saya .. Saya akan tunaikan Untuk Awak Fang Ujar Solar sambil memengang tangan fang...
Tapi bukan Sekarang... Fang Ujar solar...
Solar! ... Kan kau dah janji... Dalam bulan ni kenapa kau kena Tipu..Aku... Ujar Fang...
Maafkan saya... fang Saya munkir janji Saya ... Ujar Solar...
Kalau mcm Tu Kita Nikah sekarang ni Ujar Solar...
Nikah?... Ujar Fang... Sambil terkejut...
Tapi Aku Lelaki... Ujar Fang...lagi..
Aku tak kisah Sama Ada kau Lelaki ... Yg aku tahu kau boleh mengandung ... Lelaki yg boleh mengandung... ( Omega ) ... Ujar Solar...
Macam mana...kau .. boleh tahu yg aku omega Ujar Fang
Sebab Aku jatuh Cinta sejak pertama Kali Di hospital... Semasa Aku menjaga kau fang... Ujar Solar...
Di kedai tok Aba..
Alah Sayang u ni... Kenapa tak ajak I.... Mcm ni nak merajuk lah Ujar Gopal....
Maaf lah Sayang Ujar Tok Aba.... sambil mencubit Pipi Gopal...
Ish tak..taknak... Ujar Gopal sambil membuat muka Seposen...
Woii Gemuk..! Kalau ye pun nak bersweet sweet... Jgn kat sinii. ... Ujar Ghea.. v
.
Oh terkejut mak.. kurang Asam kau Ghea... Ujar Gopal....
Mana Adik Aku ...dia okay tak? Kenapa kau tak Jaga dia... Ujar Ghea...
Aku ni Ada kerja yg nak dibuat... Ujar Gopal....
Buat maksiat lah Tu....mcmlah Aku NI bodoh sangat... Ni dah berapa round kau dgn si Tua Tu? Ujar Ghea...
Ehhh berani kau panggil Anje Aku Tu Tua... Ujar Gopal sambil membuat penumbuk...
Arghh larii.... Ujar Ghea lalu berlari...
Manakala Gopal ia pun mengejar Ghea lalu terjatuh ke kandang yg Ada tahi lembu...
Eh busuk! Huwwkk 🤢🤮.. Ujar Gopal...
Ghea!!....
.
.
Hahaha 🤣... Sapa suruh tak Jaga fang Ujar Ghea lalu pergi....Sementara itu disuatu tempat...
Sah..sah....
Thanks to god... Akhirnya u jadi Isteri kpd Solar.... Ujar Solar dengan bangga...
Solar.. Ujar Fang...
Terima kasih sebab sudi terima aku Ujar Fang...
Fang pun langsung pergi menghampiri Solar Dan Memeluk erat tubuh solar ...
Sampai hati kau...ya ... Tak guna kau rampas dia Dari aku... Ujar blaze ..
Blaze ... Ujar Solar...
Kau tunggu solar masa kau akan tiba Ujar blaze...
Fang Sayang.. u tunggu I... Datang Ujar blaze... Sambil menghampiri fang Dan ia mengoyakkan baju fang....dan dengan laju blaze mengeluarkan sebilah pisau .. iapun telah menyerang fang...
Fang !! ...
Solar!...
Sreakk!
FANG! .. Ujar Solar...
Blaze pun tersenyum kepada solar Dan meninggal Kan solar Dan fang yg telah diserang oleh blaze ..
Fang Sayang bangun please.. hiks² Ujar Solar
So .solar... Ma.. maafkan aku... Ujar Fang sambil memengang wajah solar dan mengelus elus wajah solar...
I . love you.... Solar...
Dirumah kaizo..
Hello... Ye saya... Apa! Ya Allah Fang ! Ujar kaizo...
Kenapa fang apa yg dah berlaku sebenarnya ... Ujar kaizo.
To be continued...
Episode 3✅
Don't forget to vote and share comments on below 👇 .... See you on next week... guys
YOU ARE READING
Cinta Sejati Di Auckland ..
FanfictionJumlah episode : 24 Cinta Sejati Di Bumi Auckland... This is my own version... Inspired by Salju rindu Di Kota Edinburgh (Salju rindu dibumi Auckland) Start : 21 September 2024 End: 10 November 2024 Episode yg udah Di Tayang : 1-21 . Cast ... Fan...