Taufan! .. Ucap blaze lalu ia pun mendakap tubuh Taufan...
Maafkan.. a ..aku... Ucap Taufan iapun langsung pengsan...
Taufan... bangun... Please.. Ucap blaze lalu mengendong Taufan Dari belakang..
Tuhan tolong Selamatkan dia..
Ucap blaze...Padan muka kau hahaha.. dia tak akan bertahan lama hahaha Ucap Ghea... lalu pergi meninggalkan Blaze Dan Taufan yg tak sedarkan diri...
At hospital Auckland...
Syukurlah dia selamat.. Ucap blaze.. sambil duduk dikerusi...
Uncle...blaze ... boleh tolong tengokkan mak su sekejap Gempa nk jumpa kawan... Tpi tak lamapun ... Ucap Gempa lalu ia pun pergi...
Boleh ... Ucap blaze lalu ia pun pergi Dan menuju ke tempat dimana Joanna dirawat...
Blaze pun memasuki bilik... Joanna..
Fang bila kau nak Sedar... Seandainya kau tahu Aku masih tak boleh move on dari kau fang.. Ucap blaze lalu ia pun melihat keadaan Joanna...dan memeluk nya... dan melepaskan pelukkan... Lalu blaze pun melihat gambar solar dan Joanna.. dengan Fan...
Anak kau Sama mcm kau 20 tahun yg dulu Aku tak sangka... Secepat itu dia meninggalkan kau fang... Tpi aku janji Aku akan tangkap mereka berdua... Ucap blaze lalu iapun duduk dan tertidor pulas...
Joanna... Bila u nak bangun Sayang... I lama dah tunggu u... Ucap Solar...memanggil Nama Joanna...
Solar! Mana u... Sayang... Ucap Joanna iapun langsung mencari Cari keberadaan solar... Tapi Joanna tak menjumpai..solar...
Hiks² solar to.. tolong I hiks² Ucap Joanna... sambil memeluk dirinya sendiri...
Satu suara memanggil... Joanna...
Ingat mak...
Mak ! Hiks² tolong jangan tinggalkan fang Mak hiks² Ucap Joanna..
Fang kena pergi tinggalkan ini semua masa fang belum tiba... Ucap Anna tersenyum kepada fang...
Fang tak nak fang nak bersama mak... Ucap Joanna iapun langsung memeluk erat tubuh Anna...
Fang ... Ucap Anna pun membalas pelukkan Dari Fang...
Mami .. mami kena kuat jgn mengalah okay fan Sayang mami.. Ucap fan lalu iapun memeluk erat tubuh Joanna...
Mak! Fan.. to.. tolong jangan tinggalkan fang Mak..Fan Ucap Joanna sambil mengigau...
Jo.. Joanna... Syukurlah... Alhamdulilah Isteri Aku DH Sedar.. Ucap Solar lalu memeluk Joanna...
Sayang hiks²... I mimpi mak dan anak Kita... Ucap Joanna menangis dlm pelukkan solar...
Syukurlah fang Kau dah Sedar Ucap blaze...
Fang... Kau kena Banyak berehat... Ucap kaizo...
Jgn lupa mkn ubat.. Kalau Ada apa apa cerita je Along Ada Ucap Kaizo...
Terima kasih long hiks² Ucap Joanna...
Ditempat gempa..
Tolong jangan ganggu Kami lagi... Atau kau akan tahu akibat nya... Ucap Gempa lalu menolak Kasar Sionna dan Menusuk nusuk perut Sionna..
Sreakk!
Arghh nghh...
dan dengan laju gempa lalu menolak Sionna jatuh ke Dalam sungai...
Mampus kau... hahaha Berani kau kacau keluarga Aku... Aku akan bunuh sesiapa yg kacau keluarga Aku... Ucap Gempa lalu tersenyum...dan melihat keadaan Sionna yg telah Di makan buaya ...
Itulah padahnya.. kau . Kalau Kau Berani sentuh mak su... Ucap Gempa lalu tersenyum Dan pergi meninggalkan tempat kejadian itu...
At solar house...
Mak.. jo harap Joanna dpt berjumpa semula dengan mak hiks² Ucap Joanna menangis...
Solar pov on
Joanna Sayang... Saya janji akan selalu melindungi awak Sayang Selama 20 tahun Kita bersama.. You're my love 💕..
Solar pov end
Solar pun lalu menenangkan Joanna dan mendakap tubuh Isteri nya...
Sudah.. ya awak kena kuat Banyakkan berdoa.. I love you so much.. Joanna saya tak nak awak sakit... Ucap Solar
At hospital Auckland...
Taufan... Kenapa baru Sekarang kau muncul... Mana kau masa 20 tahun dulu... Ucap blaze ...
Maafkan aku.. laze aku.. aku bencikan kau.. dulu hiks².. ma.. maafkan aku... Ucap Taufan...
Kau... Ucap blaze..
Sebenarnya Aku tak suka tengok kau dkt dengan fang.. Aku cemburu... aku Sayangkan kau blaze... Ucap Taufan lalu ia pun mencium bibir blaze...
Chupp..
Hmmphh hmpphh...
Blaze pun menolak Taufan lalu iapun pergi meninggalkan Taufan...
Blaze .. tunggu.. maafkan aku.. aku tak sengaja... Ucap Taufan...
At solar house
Aku datang Joanna... Ucap Ghea lalu memasuki rumah mereka dan bersembunyi...
GHEA... Apa yg kau buat disinii.. Ucap Joanna... sambil mencekik Ghea...
Ghea lalu menolak Kasar Joanna.
Argh Ucap Joanna
Kau... Ucap Solar...
To be continued ✅
Episode 23Jgn lupa vote and share Komen below 👇
YOU ARE READING
Cinta Sejati Di Auckland ..
FanficJumlah episode : 24 Cinta Sejati Di Bumi Auckland... This is my own version... Inspired by Salju rindu Di Kota Edinburgh (Salju rindu dibumi Auckland) Start : 21 September 2024 End: 10 November 2024 Episode yg udah Di Tayang : 1-21 . Cast ... Fan...