Fang ... Panggil solar
Maafkan saya kerana tak Jaga awak betul betul .. Kalau saya tak tinggalkan awak seorang diri... Tentu benda ni takkan jadi... Ujar Solar....
Fang Sudikah awak menjadi peneman hidup saya .. Ujar Solar lalu menyarungkan cincin ke jari ... Fang..
Boleh..tapi dengan Satu Syarat.. Ujar Fang
Apa dia .. Ujar Solar...
Jangan panggil saya Fang lagi.. Panggil saya Joanna... Ujar Fang...
2 Tahun kemudian...
Hiks² Kenapa! Kenapa tuhan kejam dengan saya.. kenapa dia perlu Ambik Anak kita hiks² So ...solar hiks² Ujar Fang/ Joanna...
Joanna Sayang awak yg sabar Awak kena kuat... Ujar Solar lalu memeluk erat tubuh Joanna ...( Fang)...
Ya Allah... Fang bila kau nak balik sinii... Ayah rindukan kau Ujar Ghea...
Fang ! ... Ujar Fanli...
Ayah... Ayah nak makan ? Soal Ghea ...
Fang Mana... Kalau dia balik..
Aku haramkan Nama dia berbinti Kan Nama Aku.. tegas Fanli...Astagfirullah Al azim... Ayah dah pergi rehat... Ujar Ghea...
Hahaha padan muka hahaha... Duit mana duit .. Ujar Fanli...
At rumah kaizo...
Kalaulah fang Ada sekali Kan Kita tak kesunyian.. Ujar kaizo ...
Abang ... Tolong tengokkan Gempa... sekejap... Dia merenggek..ni saya nk buat Susu sekejap...Ujar Siona... Lalu pergi meninggalkan Kaizo Dan gempa...
Alo... Sinii anak Ayah sinii .. Ujar Kaizo lalu mengecup Dahi Gempa...
Kembali ke Joanna/ fang
Mama Joanna Minta maaf sebab tak Jaga cucu mama betul² Ujar Joanna ( fang)...
Jo.. tak perlu Minta maaf dkt mama... Yg mama nak Joanna Redha... Pasrah dkt Allah... Ujar Sam
Ye betul...ma... Terima kasih mom.. Ujar Joanna...
Joanna awak kena kuat ya.. walaupun Kita berlainan agama.. You and Solar Kena kuat okay... Ujar Sam
Mama panggil seseorang...
Ya Blaze ... Kau mahu apa ... Ujar Sam...
Kau... Ujar Joanna... Terkejut.. apabila melihat blaze .. Dan lalu pergi meninggalkan Blaze Dan Sam ..
Fang ... Tunggu! ..
Apa lagi yg kau nak... Hah! Ujar Joanna...
Aku cuma nak Kan kau... Aku Cintakan kau.. Fang ... Ujar Blaze...
Aku tak. Cintakan kau... Setelah apa yg kau buat dulu... Dan satu LAGI.. AKU BUKAN FANG... FANG DAH MATI... AKU JOANNA... Ujar Joanna lalu ia pun menolak Kasar blaze...
Satu lagi Aku dah rasmi menjadi Isteri Solar.. Ujar Joanna lalu ia pun menendang perut Blaze...
Argh... fang... KAU TUNGGU .. Ujar Blaze...
TO BE CONTINUED..
Episode 12 ✅
JGN LUPA VOTE AND SHARE KOMEN FOR IT...
YOU ARE READING
Cinta Sejati Di Auckland ..
FanfictionJumlah episode : 24 Cinta Sejati Di Bumi Auckland... This is my own version... Inspired by Salju rindu Di Kota Edinburgh (Salju rindu dibumi Auckland) Start : 21 September 2024 End: 10 November 2024 Episode yg udah Di Tayang : 1-21 . Cast ... Fan...