Episode 19

4 1 0
                                    

Fan hiks² KENAPA KAU AMBIK ANAK AKU! HAH .. TAK CUKUP LAGI KE.. KAU AMBIK MAK AKU ... Aku... a..aku takkan hiks² fan ... Kenapa u Kena mati... Ujar Joanna..

Joanna please jgn mcm ni.. I Ada Sayang... Sekarang ni Kita semua Harus mengikhlaskan kepergiaan fan... Ujar Solar.. sambil memeluk erat tubuh Isteri nya..

Fan .... Ujar Joanna...

Mak su.. hiks².. maafkan saya... Mak su.. hiks².. Ujar Gempa...

Fang.. Ujar seseorang iaitu Kaizo...dan dia memengang tangan Gempa...

Along.. Ujar Fang...

Kaizo... Ujar Solar

Ya Allah Rindu nya Aku kepada kau fang along Minta maaf.. Ujar kaizo..

Along hiks² .. Ujar Fang lalu pergi menghampiri kaizo dan memeluk erat tubuh kaizo...

Maafkan fang hiks² sebab tinggalkan along seorang diri..hiks².. Ujar Fang

Ya tuhan cucu aku hiks².. Ujar Sam

Mak Kita kena terima semua ni Kita kena Redha... Ujar Solar sambil memengang tangan Ibunya ..

Along tinggal dengan Kita orang.. boleh tak.. Ujar Fang sambil tersenyum kepada kaizo...

Kaizo.. jomlah tinggal bersama Kami Ujar Solar ...

Baiklah jika begitu ... Just for you fang.. Ujar kaizo...

Mak su Minta maaf dkt kau gem... Ujar Fang lalu memeluk gempa...

Abang .. Ujar Sionna...

Siapa Tu long .. Ujar Fang

Itu mak .. Ujar Gempa..

Kau mcm aku pernah tengok.. kau Sionna.. Ujar Fang.. menghulurkan tangan

Aku Sionna.. Ujar Sionna dan menepis tangan fang...

Sionna!.. Ujar kaizo...

Kaizo Aku ingat adik kau  Rupanya orang paling Aku benci.. Ujar Sionna...

SEBAB KAU JUGAKLAH YG RAMPAS BLAZE DARI.. AKU SEBAB KAU BLAZE MENINGGAL... AKU KHAWIN DENGAN KAIZO SEBAB AKU NAK HANCURKAN HIDUP KAU.. Ujar Sionna ..lalu pergi menolak Kasar fang sehingga fang jatuh...

Arghh..

Fang..! Ujar kaizo

Maksu.. ya Allah.. Ujar Gempa..

SIONNA ANANDETA AKU CERAIKAN KAU DENGAN TALAK 3... Ujar kaizo...

Sayang Joanna! Jo... Jo .. bangun Sayang Ujar Solar...

BAGUS ITU YG AKU MAHU... Ujar Sionna dan ia pun pergi meninggalkan tempat itu...

Mak ... Tolong Joanna... Ujar Solar..

Ya tuhan... Anak aku... Ujar Sam...

Ayah jom .. Ujar Gempa..

.....

Ditempat ghea..

Hmph... Kenapa. Hiks² Ujar Ghea...

Itu yg fang rasakan .. kau patut merasakan itu.. Ujar blaze...

Ghea... Ujar Sionna..

Tolong Aku... Ujar Ghea

Blaze..  kau masih hi .. hidup..
Ujar Sionna

Sionna pun ingin memeluk blaze dengan cepat blaze menolak Kasar Sionna...

Arghh...

Aku takkan pernah mencintai kau setelah kau Main dengan jantan lain... Hanya fang yg paling sempurna untuk aku... Ujar blaze lalu ia pun pergi meninggalkan tempat itu...

Kembali ke boifang

Joanna.. Ujar Solar

Solar .. arghh .. Ujar Fang..

Kalau awak nak tahu before saya kenal awak.. adik awak dulu.. yg menjadi kekasih pertama saya...  Tapi saya menolak dia ... Sionna cemburu... Dan dia juga yg rancang untuk bunuh saya dulu... Ujar fang ...

Syukurlah fang dah Sedar... Ujar kaizo...

Mak su.. Ujar Gempa...

Dari kejauhan blaze pun tersenyum and berdiri...

Fang syukurlah kau sudah selamat dan Aku redha jika jodoh kau dengan solar.. Ujar blaze...

Blaze pov..on .

Aku akan selalu melindungi mu fang Aku mencintai mu

Blaze pov..off

Akhirnya Kita bebas haha.. Aku akan musnahkan semuanya.. Ujar Ghea

Sabar Kita hurus buat rancangan... Ujar Sionna....

Boleh Aku join..

Taufan. ..

Aku nak hancurkan hidup Blaze . Ujar Taufan...

To be continued..

Episode 19 done ✅

Jgn lupa vote and share Komen below 👇




Cinta Sejati Di Auckland .. Where stories live. Discover now