Ako sme hrali, tak ja a Anakin sme stáli v bráne a v podstate sme nič nerobili.
Anakin: „Ja nie som dobrý v žiadnom športe.”
Ja: „Ale v jazdení hej.”
Anakin: „Akom jazdení?”
Ja: *ja som, samozrejme, úplne sprostá a vo všetkom vidím dvojzmysly* „Nooo....”
Anakin: „Lebo môžeš mať akože jazdenie na bicykli, na motorke... Ale na to môžeš povedať bicyklovanie, ale na jazdenie na motorke nemôžeš povedať motorkovanie.”
Ja: *začala som sa rehotať*
Anakin: „Alebo na jazdenie na motokáre nemôžeš povedať motokárovanie... motoKÁRovanie 😏😏😏.”
Ja: *snažím sa dávať pozor na hru, ale nešlo to, pretože som sa smiala ako retard*
Neskôr
Dali sme si poriadne cvičenia a sensei tentokrát cvičil s nami, akurát mám pocit, že robil tie cviky dvakrát toľko, koľko my. Ku koncu jeho cvičenia sa naňho zavesilo zozadu na chrbát jedno dievča. Ale stále cvičil.
Anakin: „Vieš, ako to vyzerá?”
Ja: „No daj.”
Anakin: „Ako Luke a Yoda na planéte Dagobah.”
Ja: *snažím sa nerozrehotať na celú telocvičňu*
Neskôr
Mali sme cvičiť, čo sme sa doteraz naučili a sensei na nás dohliadal. Na sms dve sa prišiel pozrieť prvýkrát, potom druhýkrát, a keď prišiel tretíkrát, povedal: „No a som tu zase... Som horší ako bumerang :D.”
My dve: *smiech*
Ešte na začiatku, ako tam si kopali loptu sensei a niekoľkí ďalší
Adam vykopol loptu tak vysoko, až sa odrazila od stropu a pritom narazilo do tých tyčí, čo tam sú aj do svetla.
Taký prach sa z tamaď zosypal na zem a spadol aj na Adama, ale ten si to nevšímal.
Anakin: „Sneží!”
YOU ARE READING
Vtipné ale aj retardované poviedky 2
Short StoryPokračovanie našich retardovaných hlášok, užívajte a smejete sa :D