Robili sme výpady, ale malé, že malé kroky... Dúfam, že každý vie, čo je to vypád. A robili sme to po tej dlhšej strane telocvične... Že sme u jednej polovice ma druhú.
Júlia (jedna týpka): *kuká a vidí, že Adam už ide naspäť* "Aj naspäť? On nás chce zabiť?"
Miša (ďalšia týpka): "A čo si čakala, krémeše?"
Anakin: "Prosím ťa, nespomínaj mi krémeše, keď mám krámy :<"
Neskôr
Juliin brat (netušili sme, že je to jej brat): "Skibidi sigma. Ohio sigma. Skibidi dop dop dop yes yes. Skibidi Spiderman. Sigma."
Ja na Júliu: "On bol vždy taký brainrot kid?"
Neskôr
Precvičovali sme techniky.
Juliin brat: *kopne Júliu do riti*
Júlia: *otočí sa naňho s nevraživým pohľadom, vztýči ukazovák* "Kopnem ťa do gulí D:<!"
Ešte pred začiatkom tréningu
Mišo, Kubo a Juliin brat (ja netuším jak sa volá 😭) si postavili zo žinienok akoby skrýšu v rohu miestnosti. (Možno ste dakto tam s nimi bol, idk)
Adam a jeden týpek si sadli na stoličky vedľa ich ✨tanku✨, ako to nazvali, a Juliin brat: "Choďte preč, vy barani!"
Trošku neskôr (stále pred tréningom)
Niečo sa stalo.
Júlia: "Poviem to tvojej mamke!"
Ešte počas tréningu
Anakin: *ide po loptu*
Mišo: *rýchlo chytí loptu* "Ja som banán!"
A taktiež ešte počas celého tréningu sme my dve hádzali nadávky a vety ako: "Čo ti raketí?" "Ty raketa!" "Toto je úplne zraketované."
A ešte ma Anakin celý tréning otravoval s týmto: "Crazy? I was crazy once. They locked me in a room. A rubber room. A rubber room with rats. Rats make me crazy... Atď." Alebo slovenský preklad ( ono to znie strašne divne 🤣) "Šialený? Ja som bol raz šialený. Zavreli ma do izby. Do gumovej izby. Do gumovej izby s potkanmi. Potkany ma robili šialeným."
VOUS LISEZ
Vtipné ale aj retardované poviedky 2
NouvellesPokračovanie našich retardovaných hlášok, užívajte a smejete sa :D