Tábor deň 1.

10 2 1
                                    

Išli sme autobusom do zoo a boli tam pravidlá že: nepiť, nebyť na mobile a byť pripútaný. Hneď prvé, čo som spravila, keď autobus odštartoval, bolo, že som sa odopla, napila sa a začala hrať slither.io.

Anakin: „Všetci ťa vidia, máme na teba kamery."

Neskôr

Anakin: „Grievous musí byť pripútaný, lebo on sa potom skotúľa cez celý autobus až k vodičovi a cez čelné sklo."

Neskôr

Hrali sme 2,3,4 player game a hrali sme ten mód pre šiestich, aj keď sme boli piati. Dali sme si Tournament - paintball - a bolo tam jedno kolo, kde boli samé postele a srali sme sa, že sa s nimi nedá takmer vôbec hýbať.

Grievous: „Zasraté postele!"

Anakin: „Podrbané postele!"

Potom tam bolo kolo s bránkami a to trvalo celú večnosť, pretože sme sa tam furt zabíjali a nikto nedokázal zobrať vlajku súperom.

Neskôr

Mohli sme ísť von na ihrisko a išli sme na šmykľavku. Bola už suchá a tak sa Ahsoka šmykla dole ako prvá. Potom sme išli všetci ostatní po nej a Leia nakonci.

Leia: „Super, ste mi to vytreli, môžem ísť."

Anakin: „Ona je úplne princezná. Fakt že hej."

Na obede

Čakali sme na jedlo. Na stole bol aj stojan so sviečkou. A tá sviečka sa dala vybrať zo stojana. Keď ju Grievous vybral, zistili sme, že tá sviečka tam stála vďaka tyčke, na ktorej bola zapichnutá.

Grievous ju začal vyberať a dávať naspäť. Čiže to v podstate jebal.

Jeden chalan sa na to pozeral, a tak sme začali na Grievousa vrieskať, aby prestal, pretože to dieťa určite nepotrebuje vedieť v tak mladom veku, čo je to sex.

Grievous prestal. Chalan si odišiel sadnúť, lebo už prvým stolom prinášali žrádlo. Grievous to zase začal robiť a zvolal: „To je teda porno!"

Doslova sme sa na tom smiali aspoň ďalších päť minút.

Keď sme došli naspäť do zoo, tak sme mohli ísť na ihrisko. Okamžite sme si išli zabrať hojdačku. A tak sme tam sedeli, o niečom sme sa bavili, ale furt za nami doliezali deti.

Tak sme išli na inú hojdačku. Ale došiel za nami ten chalan z obeda. A keďže Grievous hovorí tak, ako hovorí (každé druhé slovo neslušné), tak sa nevedel poriadne ovládať nenadávať pred tým chlapcom. Furt sme naňho začali kričať, aby nenadával, keď povedal nejakú nadávku.

Aj keď tie deti chceli, aby sme nadávali. Ale my sme im chceli ísť dobrým príkladom. Aj keď Grievousovi to veľmi nešlo.

Vtipné ale aj retardované poviedky 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora