chapter 18

136 5 7
                                    

____
𝗠𝗔𝗫
𝙄 𝙬𝙖𝙠𝙚 𝙪𝙥 𝙞𝙣 𝙖...𝙘𝙤𝙧𝙣 𝙛𝙚𝙞𝙡𝙙? 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙚𝙡𝙡?

𝙄 𝙜𝙚𝙩 𝙪𝙥 𝙖𝙣𝙙 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙, 𝙩𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙛𝙞𝙜𝙪𝙧𝙚 𝙤𝙪𝙩 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙄 𝙖𝙢.
𝙄 𝙬𝙖𝙡𝙠 𝙩𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙘𝙤𝙧𝙣, 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙬𝙖𝙮 𝙩𝙝𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝.

𝙒𝙖𝙞𝙩, 𝙖𝙢 𝙄 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙞𝙣𝙜?

𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙛𝙚𝙚𝙡𝙨...𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙞𝙖𝙧, 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙄'𝙫𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙞𝙩 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚. 𝙄 𝙗𝙚𝙜𝙞𝙣 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙖 𝙨𝙩𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙨𝙚𝙣𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙙𝙚𝙟𝙖 𝙫𝙪.

𝙄 𝙥𝙖𝙧𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙗𝙞𝙩 𝙤𝙛 𝙘𝙤𝙧𝙣, 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙜𝙧𝙚𝙚𝙩𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙤𝙥𝙚𝙣 𝙨𝙥𝙖𝙘𝙚.
𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙, 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙡𝙤𝙤𝙧 𝙞𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙚.

𝙍𝙤𝙭𝙖𝙣𝙣𝙚!?

𝙍𝙤𝙭𝙖𝙣𝙣𝙚 𝙞𝙨 𝙡𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙡𝙤𝙤𝙧 𝙛𝙖𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙩𝙤 𝙢𝙚 𝙨𝙤 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙨𝙚𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙖𝙘𝙚, 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙘𝙖𝙣 𝙧𝙚𝙘𝙤𝙜𝙣𝙞𝙯𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙖𝙪𝙗𝙪𝙧𝙣 𝙝𝙖𝙞𝙧 𝙖𝙣𝙮𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚.

𝙄 𝙦𝙪𝙞𝙘𝙠𝙡𝙮 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙯𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙢𝙚 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙄 𝙝𝙖𝙙 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙛𝙤𝙪𝙧𝙩𝙚𝙚𝙣. 𝘽𝙪𝙩 𝙬𝙝𝙮 𝙖𝙢 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣? 𝙄 𝙜𝙤𝙩 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙤𝙧𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙖𝙜𝙤.

𝙄 𝙬𝙖𝙡𝙠 𝙩𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙝𝙚𝙧. "𝙍𝙤𝙭𝙖𝙣𝙣𝙚? 𝙄𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙮𝙤𝙪?"
𝙄 𝙜𝙧𝙖𝙗 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙩𝙪𝙧𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙖𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙, 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙄'𝙢 𝙜𝙧𝙚𝙚𝙩𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙝𝙚𝙧𝙨.

𝙎𝙪𝙙𝙙𝙚𝙣𝙡𝙮, 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣 𝙞𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝘽𝙧𝙖𝙙𝙡𝙚𝙮.

"𝙔𝙤𝙪'𝙧𝙚 𝙛𝙞𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙜𝙤𝙤𝙛."

𝙄 𝙟𝙪𝙢𝙥 𝙗𝙖𝙘𝙠.

𝙃𝙤𝙡𝙮 𝙨𝙝𝙞𝙩!? 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙚𝙣𝙞𝙣𝙜??

𝙃𝙚 𝙛𝙪𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙪𝙧𝙣𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙩𝙤 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙢𝙚, 𝙨𝙤 𝙝𝙚'𝙨 𝙠𝙣𝙚𝙚𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙣𝙙. "𝙔𝙤𝙪 𝙜𝙤𝙤𝙙?" 𝙃𝙚 𝙖𝙨𝙠𝙨, 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙨𝙚𝙙𝙪𝙘𝙩𝙞𝙫𝙚 𝙩𝙤𝙣𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙤𝙣 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙄'𝙫𝙚 𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙨𝙚𝙚𝙣 𝙝𝙞𝙢 𝙙𝙤.

𝙄𝙩 𝙣𝙚𝙖𝙧𝙡𝙮 𝙨𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙢𝙚 𝙘𝙧𝙖𝙯𝙮. 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙙𝙨 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙪𝙩𝙝 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙝𝙤𝙘𝙠 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙮 𝙝𝙚'𝙨 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙖𝙙𝙙 𝙤𝙣𝙩𝙤 𝙞𝙩.

Skateboarding Lovers || MaxleyWhere stories live. Discover now