Pov Scott:
PIEP! PIEP! PIEP!
Dit schalle geluid ruist door mijn oren. Ik draai me om en wrijf in mijn ogen. Ik pak mijn gsm en zet mijn wekker uit. 7:15. Gadver.Ik moet om 8:30 beginnen tot 22:00. Dat wordt een lange dag, maar ik besef me maar al te goed dat het voor een goed doel is. Volgens nova stond ik vandaag achter de bar.
Ik stap uit bed en ga me douchen. Dan kleed ik mij aan en maak me verder klaar.
Ik stap in de auto en vertrek naar de beachclub. Eenmaal daar aangekomen help ik met het opzetten van alle parasols en open ik de bar.
Pov Emma:
Ik word wakker door het geluid van een giechelend meisje. Daarna hoor ik gekreun.
Oh nee. Ze zijn weer bezig.
Ik trek het deken over mijn hoofd en probeer nog te slapen, maar het word steeds harder en harder. Ik pak mijn gsm. Noah heeft me al 8 berichten gestuurd in de afgelopen 5 min.
Noah 💓: al wakker emma?
Noah 💓: hallooo?
Noah 💓: ik mis je
Noah 💓: waarom staat er dat je online bent en reageer je niet?
Noah 💓: emmmaaaa
Noah 💓: kwou da ik daar was
Noah 💓: love you
Noah 💓: ben je wakker??Ik zucht. Alweer. Ik ben nog geen 24 uur weg en hij doet al zo.
Ik stuur hem terug
U: jaja ik ben wakker
U: kalm aan het is pas 9:45
Noah 💓: ik mis je
U: jaja
Noah 💓: jij mij nie?
U: jawel jawel
Noah 💓: wa ga je doen vandaag?
U: zuipen, beachclubs afgaan. Zonnen. Zwemmen. Das wa ik de komende 2 weken ga doen. Da wist je toch al
Noah 💓: niet te veel zuipen he
U: whatever.Ik smijt mijn gsm weg en stap uit bed. Zo te horen duurt het niet lang meer voordat die andere twee op hun hoogtepunt komen. Ik grinnik en spiek onbewust hun kamer binnen.
Ze zit op zijn schoot. Rare positie. Zelf nog nooit gedaan, maar oke. Seks met Noah is saai. Zeker als ik het plezier bij Vince en Caro hoor. Ik giechel of kreun nooit zo hard. Is er dan iets mis met mij? Ook ben ik nog nooit echt goed gekomen door hem. Dat was meer door mezelf en mijn eigen handen.
Ik merk dat ik doorda ik zo in mijn gedachte zit ben blijven staan in de deur opening van hun kamer die op een kier staat.
"Wil je anders meedoen emma?" Hoor ik caro roepen.
Ik schrik uit mijn gedachte.
"Ben je gek?"
"Je zit zo te kijken" lacht ze.Caro is best verlegen, maar als ze met vince bezig is komen er nogal snel veel dingen uit haar mond waarvan je nooit zou verwachten dat Caro dat zou zeggen.
"Nee sorry. Ik zat ff in gedachte. Doe maar verder hoor. Ik heb niks gezien." Zeg ik en ik loop naar de woonkamer.
"Het is oke. We waren toch al klaar." Hoor ik nog achter me.Ik ga beneden in de zetel liggen en kijk naar het uitzicht. Ik zou nu blij moeten zijn. Inplaats daarvan zit ik alleen maar na te denken over alles en nogwat.
Even later komt Caro binnen in haar badjas. Ze komt uit de douche gelukkig. Anders moest ik hun seksgeur ruiken. Nee merci.
Ze gaat bij mij zitten.
"Is alles oke?"
"Mhm" antwoord ik kortaf.
"Duidelijk niet. Wat is er?" Zegt ze terwijl ze een hand op mijn knie legt en er zachtjes over wrijft.
"Gewoon. Noah"
"Mis je hem?"
"Dat is dus het probleem. Ik mis hem niet."
"Oh??? Ik dacht dat je heel gelukkig was met hem?"
"Ja. Nee. Was ik ook, maar hij blijft me nu maar sturen enzo. Ben het zo beu om gecontroleerd te worden de hele tijd." Leg ik uit.
"Dat snap ik."
"Het enige wat ik mis is gewoon. Armen om me heen. Af en toe een kus te krijgen. Seks" lach ik.
JE LEEST
Jij bent de zon van de beachclub
RomanceEmma is op vakantie op ibiza met haar beste vrienden Caro en Vince. #derdewiel.. Emma haar liefje Noah kon niet mee op de vakantie. Ze vind het wel jammer, totdat ze een mysterieuze barjongen genaamd Scott tegenkomt. Hij werkt bij beachclub 'tropica...