Pov Emma:
Ik word wakker in Scott zijn bed, maar ik ben alleen. Hij is hier niet. Ik ga rechtop zitten en kijk rond.
Ik pak mijn gsm en zie een berichtje van Noah.
Noah: hey Emma! Ik wilde je even bedanken voor alles. Ik respecteer het echt. Ga alsjeblieft verder ontdekken met die jongen, want je verdient het beste. Ik hoor graag snel van je :)
Ik vind het fijn dat hij het accepteert. Toch is het wel lastig om direct met iemand nieuw te beginnen denk ik.
Ik stuur hem een berichtje terug en kijkt dan zuchtend naar buiten.
Deze vakantie is zo anders dan ik me had voorgesteld. Op een goeie manier hoor, maar toch ook op een slechte. Ik had nooit verwacht dat het ineens uit ging zijn. Het voelt toch een beetje gek. Gek he? Ik zat laatst nog tegen jullie te zeiken dat ik klaar met hem was. Nu is het uit en voel ik me gek.
Ik zit zo in mijn gedachte, dat ik niet door heb dat Scott in de kamer is gekomen. Hij zet de boodschappentas op een tafeltje en komt bij me zitten.
Zachtjes wrijft hij over mijn been. Ik schrik uit mijn gedachten.
"Goeiemorgen" zegt hij lief.
Ik weet direct weer waar ik verliefd op ben geworden en vergeet Noah totaal. Direct vlieg ik hem om de hals.
Zijn armen legt hij stevig rond mij. Ik giechel zachtjes en hij drukt een kus op mijn voorhoofd.
Verliefd kijk ik hem in zijn ogen.
Hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik kus terug en zo zoenen we nog een tijdje.
Er vliegen honderden, wat zeg ik, duizenden vlinders door mijn maag.
"Goed geslapen?"
Ik knik.
"Goed zo. Wat wil je doen vandaag."Ik kijk hem vraagend aan.
"Moet je niet werken?"
"Ik heb even vrij genomen.""Echt?" Vraag ik.
Hij knikt.
"Jij bent belangrijker nu. Jij moet je goed voelen." Antwoord hij lief.Ik vlieg hem opnieuw in de armen.
"Hoe klinkt het strand?"
"Heel goed." Antwoord ik."Misschien vanacht als iedereen slaapt of in de club is?" Vervolgt hij.
"Gaan we weer sterren kijken?"
"Wat jij wilt, maar dan hebben we wat prive en dan is het niet zo warm meer."Ik knik.
"Klinkt geweldig."
"Moet ik je bij jullie huis afzetten? Dan kan je je omkleden als je wilt of je douchen?"Inplaats van antwoord te geven op zijn vraag leg ik me goed neer in zijn armen en kijk hem glimlachend aan.
"Of je blijft hier" lacht hij.
voorzichtig pak ik zijn kin vast en kus hem zachtjes.
Na een tijdje lossen we de kus.
We liggen nog een tijdje te babbelen tot mijn maag ineens mega hard begint te knorren. Ik heb echt al een tijdje niks meer gegeten door alle stress en indrukken.
"Ola. Mevrouwtje hier heeft honger?"
Ik grinnik en knik zachtjes."Dan heb je geluk da ik net boodschappen heb gedaan. Moet ik iets voor je maken?" Vraagt hij lief terwijl hij door mijn haar gaat.
"Das heel lief. Graag!"
Hij staat op en maakt een ontbijtje voor me. Een croissantje, een fruitsalade en wat fruitsap. Lekker simpel, maar wel mega lekker.
Ook maakt hij een bordje voor zichzelf en geeft het dan aan mij.
"Awhhh. Dankje!!!" Zeg ik vrolijk.
"Geen probleem." Glimlacht hij en hij komt weer terug naast me zitten.
JE LEEST
Jij bent de zon van de beachclub
RomanceEmma is op vakantie op ibiza met haar beste vrienden Caro en Vince. #derdewiel.. Emma haar liefje Noah kon niet mee op de vakantie. Ze vind het wel jammer, totdat ze een mysterieuze barjongen genaamd Scott tegenkomt. Hij werkt bij beachclub 'tropica...