Pov Emma:
De volgende ochtend word ik al vroeg wakker. Ik kijk op mijn gsm en zie dat het 7:45 is. Door mijn hoofd voel ik een harde steek. Yup. Kater it is. Toch houd iets me tegen om de pijn te accepteren. Als ik snel ben kan ik nog met Scott praten voor hij moet werken.
Ik stap uit bed en maak me klaar. Ik trek een blauwe met witte bikini aan en daarover een spijkershortje met een wit topje. Als ik naar beneden ga en in de woonkamer kom zie ik Caro en vince in de zetel liggen. Ik grinnik en ga dichterbij.
Ik ga naar hun oren en schreeuw heel hard:
"WAKKER WORDEN."Beiden hun ogen schieten open en tegelijk grijpen ze naar hun hoofd.
"Jezus emma." Mompeld Vince.
"Fuck you" vloekt Caro."Liever niet." Antwoord ik vrolijk en pak een appel uit de fruitmand.
Ik pak mijn strandtas en doe daar alles in wat ik nodig heb. Plus extra parfum.
"Waar ga jij zo vroeg heen?" Vraagt Caro nieuwsgierig.
"Gewoon. Ontbijten."
"Waar?"
Ik grijns enkel.
"Niet bij tropicana toch??"
Ik lach.
"Maar emmaaaa."
Ik neem nonchalant een hap van mijn appel en kijk haar speels aan."Ga je die barjongen proberen te krijgen?"
"Nee zot. Gewoon wat babbelen kan geen kwaad toch?"
"Ja, maar je hebt een vriend he.""Hij moet er toch niks van weten?" Knipoog ik.
"Nee oke, maar je weet dat barmannen veel meisjes voor hun voeten krijgen. Waarschijnlijk heeft hij er al 5 gehad deze zomer."
"Neh. Denk het niet. Smoel dicht tegen Noah he!"
"Emma!!!"
"Ciaoooo!!"Ik wandel naar de strandclub en zie Scott van de andere kant komen. Hij is druk bezig op zijn gsm en hij heeft zijn oortjes in.
Zachtjes geef ik hem een duwtje tegen zijn schouder.
"Hey!"Hij schrikt en kijkt op.
"Jezus. Ik schrok me dood" lacht hij.
Ik lach ook.
"Jij was Emma of niet??"Oh my god. Hij weet mijn naam nog. Play it cool Emma.
"Ja klopt. En jij was Scott niet waar?" Kaats ik zijn vraag terug om niet stalkerig over te komen.
"Ja klopt. Wat doe je hier eigenlijk zo vroeg? Het duurt nog even voordat alles open gaat. Waar zijn die vrienden van je?"
Ik kijk zwijgend rond me en dan weer glimlachend naar hem.
"Kan jij een kwartiertje van je werk missen?" Vraag in nonchalant.
"Ehm. Ja denk ik. Hoezo?"
"Ergens een drankje doen?"
"Dan doen we dat toch hier? Ik open toch in mijn eentje vandaag, dus niemand die ons lastig valt."Ik glimlach en knik.
Hij opent de deur en samen gaan we naar binnen."Wat wil je drinken"
"Doe maar gewoon een watertje. Heb een kater" lach ik.
Hij grinnikt en schenkt een glas water in. Ook voor zichzelf pakt hij water."Dus. Wat was je gedachte vanochtend? Ik wil die barjongen nog eens zien?" Plaagt hij.
"Eerlijk gezegd. Ja. Ik vond dat we nog niet uitgepraat waren."
"Oke oke. Ik vond dat ook erg gezellig. Ik moet zeggen dat ik het jammer vond dat je vriendin je kwam halen."OH MY GOOOOOOOD.
Pov Scott:
Ik zie Emma blozen als ik dat zeg. Ik grinnik en kijk even naar buiten.
Emma is wel een mooie. En niet bang om een move te maken belijkbaar. Of zou ze elke jongen die ze tegenkomt half stalken?
Ik kijk terug naar haar en zie haar nog altijd naar me kijken.
JE LEEST
Jij bent de zon van de beachclub
RomanceEmma is op vakantie op ibiza met haar beste vrienden Caro en Vince. #derdewiel.. Emma haar liefje Noah kon niet mee op de vakantie. Ze vind het wel jammer, totdat ze een mysterieuze barjongen genaamd Scott tegenkomt. Hij werkt bij beachclub 'tropica...