POV EMMA:
Als ik aankom op de afgesproken plek zie ik Scott al wachten. Direct begin ik me te excuseren dat ik laat ben.
"Hey! Sorry dat ik later ben ik was de tijd uit het oog verloren." Lach ik.
Gelijk kijkt hij om.
"Heey!! Het is helemaal oke. Zolang zat ik hier ook weer niet." Glimlacht hij en hij staat op.Ik loop naar hem toe en hij geeft me een knuffel.
Allemaal gevoelens schieten door mijn lijf en gedachte, maar ik knuffel maar al te graag mee.
We lossen de knuffel wel al snel."Duuuus. Ik moest mijn bikini aantrekken? Waarom?"
"Aaah. Ik dacht misschien hebben we na het uitgaan nog zin om te zwemmen ofzo." Lacht hij."Oohh. Ja misschien wel, maar waarom hebben we dan zo vroeg afgesproken? I mean de clubs gaan pas over een half uurtje open."
"Gewoon. Omdat het wel gezellig is met jou. En ik me verveelde." Antwoord hij nonchalant.
Ik grinnik. Het is 'wel gezellig met mij'. Yeah right."Ben je van plan dronken te worden vanavond?" Vraag ik oprecht. Dan weet ik of ik los kan gaan of niet.
"Ja tuurlijk. Daar gaan we uit voor. En een beetje naar meisjes kijken natuurlijk." Zegt hij.
"Ah. Ja. Tuurlijk." Zeg ik ongemakkelijk.
Ik ken deze jongen pas 1,5 dag, maar ik wil hem nu al. Alles is beter dan Noah.
Vind ik hem echt leuk? Of ben ik troost aan het zoeken? Deze gedachte overvalt me een beetje.
Het overvalt me zo erg dat ik niet doorheb dat Scott me aan het roepen is."EMMA??" Hoor ik hard in mijn oor.
Ik kijk op.
"Hm???" Vraag ik.
"Alles oke? Je was ineens zo afwezig." Zegt hij en ik voel zijn hand in de mijne glijden.Ik lieg niet als ik zeg dat ik van binnen helemaal gek word.
"Alles is oke." Zeg ik zo rustig mogelijk.
"Zeker? Heb je vaker dat je ineens afwezig bent?"
Hij is zo lief. Nu al. Ik voel hoe hij met zijn duim rustgevend over mijn hand gaat.Het maakt me alles behalve rustig.
"Nee. Ik heb het eigenlijk niet vaker." Zeg ik eerlijk.
"Wat ging er in je hoofd om?"
"Ehm." Is het enige wat ik zeg. Ik ga hem niet nu al vertellen wat ik voel."Je hoeft het niet te zeggen als je niet wilt, maar geloof me. Je kunt me vertrouwen."
Ik knik en glimlach dankbaar.
"Ik vertel het je later wel een keer."POV SCOTT:
"Ik vertel het je later wel een keer." Antwoord ze.
Ik knik. Het is lastig. Ik wil haar helpen, want het is niet vaak dat iemand ineens afwezig is en op niks meer reageerd.
"Geef me je gsm eens." Zeg ik duidelijk.
"Waarom???" Vraagt ze duidelijk wat wantrouwig."Dan kan ik je mijn nummer geven."
"Ooh oke." Zegt ze en ze geeft haar gsm.
Ik zet mijn nummer in haar gsm en geef het terug."Zo. Dan kan je me altijd sturen als er iets is. Oke?"
Ze knikt.We babbelen nog een tijdje gezellig en vertekken daarna naar de club. Ik bestel 2 drankjes en geef er 1 aan haar.
"Ga je me drankjes blijven aanbieden?" Lacht ze.
"Dat was wel mijn plan ja." Knipoog ik.Ik zie dat ze bloost.
Ik merk dat ik een beetje hetzelfde gevoel krijg als bij die andere meisjes bij de bar. Het is leuk om dit spelletje te spelen.
JE LEEST
Jij bent de zon van de beachclub
RomanceEmma is op vakantie op ibiza met haar beste vrienden Caro en Vince. #derdewiel.. Emma haar liefje Noah kon niet mee op de vakantie. Ze vind het wel jammer, totdat ze een mysterieuze barjongen genaamd Scott tegenkomt. Hij werkt bij beachclub 'tropica...