POV EMMA:
Ik word wakker in de zetel. Alweer ja. Dit keer voel ik niet Noah zijn vingers door mijn haar gaan, maar die van Caro. Ze heeft de hele nacht bij me gelegen en me gerust gesteld.
"Goeiemorgen sunshine" lacht ze vrolijk.
Ik grinnik en zet mij recht."Een beetje kunnen slapen?"
"Ja opzich wel." Antwoord ik.
"Dat is goed! Laat je niet gek maken door uw gevoelens."Ik knik.
"Soms heb ik het gevoel dat ik met Noah heb genomen uit medelijden. Of ik ooit ècht verliefd op hem ben geweest? Ik weet het niet. Ik voel voor Scott zoveel meer als dat ik voor hem voelde."Caro luistert aandachtig.
"Wat voel je voor hem dan? Scott bedoel ik dan he." Vraagt ze."Als ik zijn stem hoor dan krijg ik het warm of überhaupt als hij in de buurt is. Als hij me aanraakt tintelt alles in mijn lijf en het enige wat ik dan wil doen is hem kussen." Vertel ik, niet weetende dat Noah achter me is komen te staan.
"Awel. Dat is lief van je." Hoor ik ineens achter me terwijl hij kusjes in mijn haar drukt.
Zo snel als het licht draai ik me om. Ik grinnik. Direct speel ik weer mee.
"Was dat over mij?" Vraagt Noah.
Even kijk ik Caro aan die mij met een moeilijke blik aankijkt."Ja tuurlijk." Antwoord ik op Noah.
Hij pakt mijn hoofd vast en kust me."Get a room." Hoor ik Vince vanuit de keuken roepen.
Noah tilt mij op en neemt me mee naar mijn kamer.
Ik slaak een gil.
"NOAH!?"Hij kust me weer en zijn handen gaan over mijn lijf. Ik blijf mijn hoofd wegtrekken.
"Nee." Zeg ik duidelijk.
"Ah pleaaase???" Smeekt hij.
"Nee." Herhaal ik en wandel naar beneden.
"Saaaaaai." Hoor ik hem nog roepen.Ik draai me abrupt om naar boven.
"What the fuck gast!? Ik ben niet saai omdat ik even geen seks wil???" Roep ik."In mijn ogen dus saai." Daagt hij mij uit.
"Echt waar. Flikker op man."Ik wil verder tegen hem roepen, maar Caro komt al boven met Vince.
"Alles oke hier?" Vraagt Vince.
"Meneer hier noemt mij saai, omdat ik nee zei tegen seks." Leg ik uit."Dat is niet saai? Dat is gewoon een goeie grens hebben." Verdedigd Caro mij.
"Jaja whatever. Het was maar een grapje."
"Een grapje??? Kerel. Als ik geen nee had gezegd was je fucking verder gegaan. Zoals altijd.""Zoals altijd?"
"Je dramt altijd maar door totdat je krijgt wat je wilt."
"Emma..." ik zie de schuld in zijn ogen, maar het doet mij niks.Ik wil verder tegen hem schreeuwen, maar Caro komt tussen ons.
"Weetje wat? Ik ga vandaag met Emma op pad en Vince met Noah. Is dat iets?"
Ik knik gauw.
"Kom meis." Caro neemt mij mee naar de woonkamer.
Zodra we in de woonkamer zijn fluistert ze in mijn oor.
"Ga maar naar Scott. Ik verzin wel iets voor u."Ik knik dankbaar en ga direct naar tropicana toe.
POV SCOTT:
Ik sta al een paar uurtjes achter de bar als ik een bekend gezich naar binnen zie stormen.
"Emma?" Breng ik verbaad uit.
"Kunnen we praten?" Ze is duidelijk van slag."Nova??" Roep ik.
Nova komt eraan gelopen.
JE LEEST
Jij bent de zon van de beachclub
RomanceEmma is op vakantie op ibiza met haar beste vrienden Caro en Vince. #derdewiel.. Emma haar liefje Noah kon niet mee op de vakantie. Ze vind het wel jammer, totdat ze een mysterieuze barjongen genaamd Scott tegenkomt. Hij werkt bij beachclub 'tropica...