Hoofdstuk 7: betrapt

90 4 8
                                    

POV EMMA:

Vanavond gaat Noah naar huis. Ik ben opgelucht dat hij weggaat, maar hoe meer ik aan het idee denk dat ik het uitmaak, hoe meer ik twijfel.

Noah is er altijd voor mij geweest. Ik heb het vaak moeilijk gehad en hij was er altijd. Moet ik deze hele periode gewoon ineenkeer weggooien?

Ik zit zo in mijn gedachte, dat ik niet merk dat Noah wakker is geworden. Zachtjes streelt hij over mijn schouder.

"Hey. Alles oke?"
Ik kijk naar hem en knik.

Voorzichtig komt hij dichter en kust me. Het idee dat dit misschien onze laatste kus is maakt me toch ergens verdrietig.

Als we de kus gelost hebben gaat Noah douchen.

Ik kijk op de klok en zie dat het bijna tijd is om met Scott af te spreken. Ik kleed me snel aan en maak me verder klaar.

Als ik beneden kom is Caro in de keuken.

"Zeg alsjeblieft tegen Noah dat ik boodschappen aan het doen ben."
"Check!"

Ik glimlach en vertrek naar tropicana.

POV SCOTT:

Ik sta al een tijdje op Emma te wachten achter de beachclub. Ik heb een kettinkje voor haar gekocht gisteren avond op de markt.

Het is een soort schelpen kettinkje met wat zilveren details.

Als ik haar aan zie komen lopen steek ik het snel in mijn broekzak.

"Heeey!" Zegt ze vrolijk.
"Awel hallo." Glimlach ik en omhels haar.

"Hoe is het met je?" Vraag ik.
"Ca va wel denk ik."
"En met Noah?"
"Goh. Dat is een ander verhaal. Het uitmaken is moeilijker dan verwacht."
"Dat kan ik geloven."

"Ik ben wel blij om u te zien." Glimlacht ze.

Emma haar glimlach is zo mooi. Elke keer verdrink ik in haar ogen en haar haar glinstert in de zon.

"Ik ben ook heel blij om jou te zien."
Voorzichtig pakt ze mijn hand vast en kust me zachtjes. Nog altijd heel voorzichtig.

In de verte zie ik een jongen wandelen die erg op de achtergrond van emma haar gsm lijkt.

Ik trek Emma mee achter een muur, maar tevergeefs. Ik wilde het tegen haar zeggen, maar ze kuste me alweer.

Net toen ze haar lippen op de mijne had gepland, komt haar vriend om de hoek lopen.

Uit kwaadheid geeft hij haar een tik op haar achterhoofd.

We lossen de kus.

"What the fuck heeft dit te betekenen???" Vraagt hij kwaad.

"Noah..." jammert Emma.
"Nee niks Noah. Wat is hier aan de hand?"

Ik voel me zo rot. Voor Emma natuurlijk, maar ook voor Noah.

Ik heb meegeholpen aan een chaos situatie. Ik heb het nooit zo bedoeld, maar ik kan er toch niks aan doen dat ik verliefd ben geworden op zijn lief? En zij op mij?

Pov Emma:

Noah is echt kwaad. Ik snap het volledig, want ik zou dat ook zijn.

"Ik kan het uitleggen." Begin ik, maar ik word abrupt gestopt door een harde klap op mijn wang.

"JIJ FUCKING HOER."

Ik voel hoe Scott voor mij gaat staan en hij mij verdedigd.

"Ik snap dat je boos bent, maar je gaat haar echt niet slaan. Begrepen??" Zegt hij rustig maar toch heel duidelijk.

Jij bent de zon van de beachclub Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu