als de meiden onderweg zijn naar huis praten ze eigenlijk bijna niet, ze zijn alle bij aan het verwerken hoe en wat er net gebeurd is. als ze halve wege zijn dan vraagt jade: moeten we dit aan onze ouders vertellen? waarop Abby antwoord: ik heb eigenlijk geen idee, ja ik weet het dus ook niet. pumpkin loopt ondertussen met de meiden mee en is zelf ook in shock want wat er gebeurd is.
als de meiden het erf van de stal op lopen zien ze de ouders van Abby al op ze wachten, abby's moeder vraagt: waar zijn jullie zolang geweest? jade antwoord: we waren op buitenrit, oh oké leuk maar blijf de volgende keer minderlang weg! de ouders van Abby stappen in de auto. Abby kijkt naar jade. we kunnen dit toch niet geheim houden? jade antwoord: zeker kunnen wij dat, als we het onze ouders vertellen wie weet wie het dan allemaal te weten komt, straks pakken ze pumpkin van je af! en gaan ze hem gebruiken voor onderzoeken op pompoen soep weet ik veel. Abby antwoord: ja oké das waar maar pompoen soep serieus kon je niet wat beters bedenken? de meiden barsten bijde in lachen uit, maar pumpkin die achter de meiden staat kijkt ineens weer hardstikke bang en denkt: ik wil niet in de soep! Abby kijkt naar pumpkin en zegt lachend: we gaan je echt niet laten afpakken of je in de soep stoppen hoor maatje, ze lopen naar de poetsplaats, Abby zadelt pumpkin af. jade gaat ondertussen de poets spullen weer halen om pumpkin even na te poetsen. als ze klaar zijn nemen de meiden de pony weer mee naar de wei. Abby loopt naar haar huis en gaat daar aan de eet tafel zitten en smeert een broodje voor zichzelf, als ze die op heeft loopt ze naar boven naar haar kamer, ze ziet een briefje op de deur hangen. ze leest het briefje, Abby mompelt boos. en gaat dan maar haar kamer opruimen.
jade is ook al thuis en loopt naar binnen daar ziet ze haar ouders aan de eet tafel zitten, jade begint meteen na te denken over wat ze nu weer verkeerd heeft gedaan, want ja altijd als haar ouders zo aan tafel zitten dan moeten ze ergens over praten.
dat was hem weer voor dit deel
k hoop dat dit verhaal leuk word en zo en ja k hoop dat het niet te lang is
JE LEEST
het magiche verhaal van Jade
Fantasyde meiden jade met haar beste vriendin Abby beleven veel avonturen samen