wacht wat is er gebeurd?!

19 0 4
                                    

jade ligt heerlijk te slapen als ze haar ouders beneden hoort praten, ze loopt in haar pyjama de trap af en kijkt om het hoekje, ze ziet dat haar ouders naar de voortuin wijzen, ze denk bij zichzelf: wat ben ik nu weer dom waarom laat ik die fiets ook in de voortuin staan, ze slaat op haar voorhoofd omdat ze zich zo dom voelt dat ze die fiets in de voortuin heeft laten staan, maar dan schreeuwt ze het uit van de pijn. haar ouders zien haar nu om het hoekje staan en vragen wat er gisteravond allemaal gebeurd is, als jade de kamer in komt lopen zien ze haar voorhoofd pas. haar ouders kijken haar aan en zeggen in koor: wat is er gebeurd gisteravond en waarom is je voorhoofd kapot en bloederig enzo?! ga maar even zitten aan tafel dan zal ik het even uitleggen, haar ouders nemen plaats aan de tafel en jade begint uit te leggen: nou ik was dus gisteravond die fiets gaan halen en ja ik hoorde steeds wat in de bosjes, en toen ik eindelijk die fiets had gevonden stond het ineens voor me. wacht wat stond voor je roepen haar ouders, ik heb geen idee maar t was geen mens, haar ouders kijken haar verschrikt aan. zal ik verder vertellen? ja! oké nou toen had ik dus eindelijk die fiets te pakken en zou ik weg fietsen toen wou ik even achterom kijken en ja toen zach ik dat het me volgde en ja zat ik dus niet op te letten waar ik fietste en ja toen was het boem tegen een boom. en ja meer weet ik niet meer.. haar ouders kijken haar in shock aan. en toen? ja uhm ik denk dat ik bewusteloos ben geraakt ofzo want ja toen ik me ogen weer open hard droop het bloed uit mijn voorhoofd, en ben ik naar een beekje gelopen en heb het wat schoon gemaakt en ben daarna naar huis gegaan, haar ouders vragen: heb je dat ding daarna nog weer gezien? nee die had ik niet weer gezien daarna. en ik zie dat je het al mooi dicht hebt geplakt? vroeg haar vader. ja dat heb ik geprobeerd en t zit nog dus ja dat is wel gelukt, nou mooi ga je maar even aan kleden en klaar maken ik zal wel even een heerlijk ontbijtje voor je maken. jade loopt weer naar boven en gaat even op haar bed zitten en nadenken wat het kon zijn wat ze gisteravond tegen kwam even later gaat ze haar haar maar borstelen en in vlechten. ze kleed zich even aan en loopt dan weer naar beneden. als ze beneden komt dan ziet ze al dat de hele tafel vol staat met lekkere broodjes. zoow dat ziet er lekker uit zeg. ja he zegt haar vader, nou ga maar zitten en eet maar lekker, jade geniet van al het lekkers. haar moeder vraagt: ga je vandaag ook nog weer naar abby of moeten we met je naar de dokter om even je voorhoofd te laten checken? ik ga liever naar abby denk ik, oké is goed maar als je er wel meer last van krijgt zeg het dan als je blieft wel, komt goed mam.

ik stop hem hier maar weer even want ja anders word hij weer veel te lang

ik hoop dat je dit deel leuk vond ook al is er niet hel veel gebeurd 

het magiche verhaal van JadeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu