abby rijd nog lekker niks wetend verder en geniet van de buitenrit. als ze jade wil vragen: heb je al wat gezien? waar ze geen antwoord op krijgt kijkt ze naar achter en ziet dat jade haar niet meer volgt en ziet alleen haar fiets nog bovenaan de heuvel liggen. abby raakt in paniek ze spoort de pony aan naar galop en gallopeerd de heuvel op, ze kijkt naar de fiets en dan naar links en rechts, als ze merkt dat pumpkin naar de grond kijkt stapt ze af, ze ziet wat op de grond en kijkt even wat dichterbij, ze zegt: omg pumpkin kijk! dat zijn hoef afdrukken! pumpkin vind dit allemaal maar een beetje eng, abby stapt op pumpkin en spoort de pony aan. achter die sporen aan! als ze even onderweg zijn gaan de sporen door het water en houden na het water op. oh nee he, oh dit ik k** dit is heel k**. ze stapt van de pony af, ze loopt naar het water en kijkt wat beter. oh dit is echt niet goed ze probeert jade te bellen, maar jade neemt niet op. abby stopt haar telefoon weer weg. abby stapt weer op haar pony, en rijd het water over. als ze even verder kijkt ziet ze jade's jas liggen, ze stuurt de pony ernaar toe en stapt af, ze pakt de jas op. ze kijkt in de jas zakken en hoopt dat ze haar telefoon gewoon nog bij haar heeft en ze die niet in haar jas heeft laten zitten, maar ja hoor in de laatste zak waar abby in kijkt zit haar telefoon. abby zucht even diep, wat nu? zij kijkt naar pumpkin, heb jij een idee? de pony schud met z'n hoofd. abby zucht nog is, ik ook niet. abby gaat op de grond zitten. ze denkt heel hard na wat ze moet doen.
ondertussen word jade meegesleurd met wat haar heeft gekidnapt, ze kijkt naar boven en ziet dat ze mee word genomen door iemand op een paard. als ze even wat beter kijkt ziet ze dat het figuur wat op het paard rijd even naar beneden kijkt ze maakten even oog contact en dan kijkt de ruiter weer snel naar voren. als ze nog een tijdje langs het paard hangt kijkt jade naar de zijkant, als ze ziet dat ze recht op een boom afrijden geeft ze een gil, als ze bij de boom zijn knalt jade kijhard tegen de boom en is weer bewusteloos geraakt. de ruiter trekt zich hier niks van aan en rijd gewoon verder
als abby de gil van jade ineens hoort kijkt ze op, ze springt op de pony, en spoort hem snel aan. op dat gegil af! roept ze, de pony rent voor z'n leven. als ze aangekomen zijn bij de boom waar jade kijhard gilde is de ruiter met jade natuurlijk al ver weg, abby ziet dat er wat tegen de boom aan geknald is, maar meer kan ze ook niet aan de boom ontdekken. ze stapt weer van de pony af en kijkt is goed naar de boom, ze geeft weer een diepe zucht. hier hebben we ook niet veel meer aan nu...
pumpkin snuffelt weer aan de grond, en pikt een spoor op, hij briest naar abby. en kijkt naar de grond, als abby bij de pony staat en naar de grond kijkt ziet ze de hoef afdrukken weer. ze schreeuwt het uit van geluk, nou hup pumpkin rennen! ze staat half in de beugel als de pony al vertrekt. ze glijd uit de beugel en valt met haar kont op de grond. PUMPKIN! roept ze maar de pony is al weg, eugh als hij nu maar wel dat spoor van jade volgt misschien kan hij haar dan redden...
dat was het maar weer voor nu ik hoop dat dit een beetje een leuk deel is geworden en tot de volgende!
JE LEEST
het magiche verhaal van Jade
Fantasyde meiden jade met haar beste vriendin Abby beleven veel avonturen samen