als Abby jade eindelijk heeft overtuigt dat ze pumpkin wel weer terug vinden ondersteunt Abby jade met een stukje lopen om te kijken of ze dat nog kan, als Abby merkt dat jade gewoon oké is en het zelf wel kan laat ze haar weer los. ze lopen samen door het bos opzoek naar pumpkin, pumpkin is ondertussen lekker in een bloemenweide aan het smikkelen van alle bloemen, als er plots een felle licht flits door het bos schijnt kijkt pumpkin op van de bloemen waar hij van aan het eten was, hij schrikt even maar gaat dan weer heerlijk veder. de meiden daarin tegen schrokken zich een hoedje en renen op de licht flits af, als ze aankomen weten ze niet wat ze zien. jade kijkt naar Abby die zo wit is als een geest, jade kan haar nog net opvangen voordat ze de grond raakt. jade kijkt naar wat ze in de bloemenweide aantrofen en dan weer naar Abby die nu flauw gevallen in haar armen ligt. ze kijkt naar het paardje die in de bloemenweide staat en vraagt: P-Pumpkin? b-ben jij dat?
pumpkin kijkt op van zijn bloemetjes en kijk jade verbaasd aan, jade : holy f-... uhm pumpkin... jade wijst met haar vingertje in een rondje- pumpkin kijkt haar vragend aan en wil een rondje draaien zoals ze hem had geleerd maar zodra hij zijn nek draaide zag hij al wat jade bedoelde. en waarom Abby dus flauw gevallen was. pumpkin kijkt naar zichzelf en kan niet geloven wat hij ziet! Abby komt weer een beetje bij, ze ziet dat jade naar de pony kijkt en Abby kijkt omhoog naar jade's gezicht, jade heeft niet door dat abby weer bij is gekomen. als Abby beweegt merkt jade dat ze er weer bij is en zegt meteen: kijk! en ze wijst naar pumpkin. Abby kijkt en stotert: i-is d-dat pumpkin? waarop jade antwoord: ja! ze lacht even. en zegt dan: hij doet z'n naam wel eer aan geloof ik, Abby moet ook een beetje lachen om jade's grap, maar staat op en loop naar haar pony toe, pumpkin kijkt naar abby met een beetje een bange blik in z'n ogen. jade loopt achter Abby aan, als Abby een paar centimeter van haar pony verwijdert is steekt de pony zijn hoofd tegen Abby's borst aan, en Abby begint hem gerust te stellen en ze vertelt hem dat het oké is en dat hij niet bang hoeft te zijn. ookal was Abby zelf heel bang ze wou nog steeds haar pony gerust stellen, jade kwam er ook bij staan en aaide de pony over zijn rug, en nu? vraagt ze aan Abby. Abby antwoord: geen idee eerlijk gezegt... we kunnen hem zo moeilijk mee naar huis nemen. op het moment dat abby de nu pompoen pony over zijn hoofd aait waardoor de pony nu eindelijk is gekalmeerd is er weer een hele felle licht flits. de meiden dijnsden achteruit en de pony stond daar maar een beetje, maar na die licht flits was de pony weer zijn normale kleur. jade wrijft in haar ogen want ja die doen natuurlijk pijn van dat felle licht, hou deed je dat? Abby antwoord: weet ik veel, t gebeurde gewoon ineens, naja zal wel laten we naar huis gaan. de meiden nemen de pony aan de hand mee bijde verbaast met wat er net gebeurd is.
nou ja dat was m maar weer voor dit deel anders word ie weer te lang
dus ja tot t volgende deel en ik hoop heel erg dat jullie dit verhaal een beetje leuk vinden XD
JE LEEST
het magiche verhaal van Jade
Fantaside meiden jade met haar beste vriendin Abby beleven veel avonturen samen