wat heeft jade gedaan?

17 0 1
                                    

jade denkt na: wat heb ik nu weer gedaan? misschien ben ik vergeten mijn kamer op te ruimen? ik heb echt geen idee. 

haar ouders kijken haar aan, en beginnen dan te lachen. jade kijkt haar ouders vragend aan. waarom lachen jullie? haar vader antwoord: je zit zo hard na te denken. ja en dus das toch niks om om te lachen of wel? haar moeder antwoord: op de manier dat jij het doet wel een beetje hoor. maar goed we moeten het er even over hebben. jade: ik wist het! haar ouders lachen harder.

maar goed we moeten het er even over hebben. haar vader zegt: we hebben gezien hoe goed je abby helpt en hoe goed je bezig bent met pumpkin, dus je moeder en ik dachten erover na om je een pony te geven! maar je zult nog wel even moeten wachten tot we een goede pony gevonden hebben voor je en we weten niet hoelang dat kan duren jade staat met haar mond weid open van verbazing, haar ouder lachen weer om haar reactie. jade stottert: e-echt? haar ouders antwoorden lachend: ja!  omg dankje dankje dankjeeee ze vliegt haar ouders om de hals. na een tijdje zegt haar moeder: nou nou laat maar weer los hoor, en wacht waarom is je broek zo nat? oh uhm ja lang verhaal, nee kom op vertel zegt haar vader, jade liegt snel en zegt: we waren even op een bankje gaan zitten en die bank was klets nat. oh oké, wacht is je kwam door de voordeur he? ja? antwoord jade. haar vader vraagt: waar is die fiets van je dan? jade's ogen worden groot. oh shit die ligt nog in het bos, zo sorry. haar vader antwoord: ach vergeet achtig kindje dat je ook bent, naja haal hem na het eten maar op. oké..

haar moeder gaat bezig met eten koken, als haar moeder daarmee klaar is zitten ze met z'n allen aan tafel heerlijk te eten, na een tijdje is het op en haalt jade haar jas, en een zaklamp want het ik pikke donker nu, doegh mam en pap tot zo! jade loopt de deur uit, ze loopt naar het bos, ze ziet amper wat door alle bladeren van de bomen, achter zich hoort ze ineens een takje kraaken. w-wie is daar? 

nou dit was het dan maar weer k hoop dat julie dit beetje leuk vinden 

het magiche verhaal van JadeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu